دانلود کتاب صوتی ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی با صدای راضیه هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی اثر جیم ران

دانلود و خرید کتاب صوتی ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی

معرفی کتاب صوتی ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی

میکروکتاب صوتی ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی چکیده اثری از جیم ران است که با ترجمه فرزام حبیبی و صدای راضیه هاشمی می‌شنوید.

درباره میکروکتاب صوتی ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی

با این کتاب سفرت را به‌سوی موفقیت، با توصیه‌ی یک میلیونر خودساخته آغاز می‌کنی.

آیا معمولا از مشکلات کاری و مالی خسته می‌شوی؟ فکر می‌کنی موفقیت برایت دست‌نیافتنی است؟ تو در این راه تنها نیستی و خیلی ها شبیه تو فکر می‌کنند. ثروت و موفقیت معانی‌ متفاوتی برای افراد مختلف جامعه دارد، پیروی از هفت راهبردی که در نکات این کتاب به آنها اشاره می‌شود، می‌تواند کمکت کند که به هر نوع هدفِ مالی برسی، چه میلیونر شدن باشد، چه خلص شدن از بدهی.

به کمک این نکات،می‌آموزی که

• چطوری می‌توانی از دعوت یک فرد پولدار برای صرف شام سود ببری.

• چرا باید از پرداخت مالیات لذت ببری؛ و

• داشتن ذهنیت دو چهارم چه معنایی دارد. 

 شنیدن میکروکتاب ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست داران کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از میکروکتاب ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی

تا حالا چندبار به خودت گفته‌ای «غیرممکن است بتوانم وقت‌شناس باشم. یعنی این درست همان چیزی است که من هستم؟» یا «من خیلی شلخته هستم و هیچ‌کاری از دستم برنمی‌آید»؟

نقطهٔ مشترکی که در تمام این جملات یا عباراتی شبیه به آنها وجود دارد، این است که به اعتمادبه‌نفس ما آسیب می‌رساند و باعث می‌شود که احساس کنیم توان غلبه بر گرایش‌های طبیعی و ذاتی‌مان را نداریم. اما درواقع «خودِ تو» یکی از معدود مواردی است که می‌توانی آن را تغییر بدهی و با اصلاح خودت، ارزش و اعتبارت را به‌عنوان کارمند، دوست یا همسر بالا ببری.

متأسفانه بیشتر مردم در پی راهی برای بهبود شرایط‌شان هستند، درحالی‌که هیچ کاری برای بهبود و اصلاح خودشان نمی‌کنند. به‌عنوان مثال، برای افزایش حقوقت حتماً باید با رئیست مذاکره یا حتی اعتراض و اعتصاب کنی. اما درنهایت چنین روش‌هایی را تا مدتی می‌شود ادامه داد و طولی نمی‌کشد که برای افزایش حقوقت باید فکری دیگر کنی. حالا، چه می‌شود اگر ارزش و اعتبار خودت را از راه سود رساندن بیشتر به شرکت محلِ کارِت، دستیابی به مهارت‌های جدید و عملکرد بهتر، بالا ببری؟ این باعث می‌شود رئیست بخواهد حقوقت را زیاد کند. حتی بهتر از این، مهارتی که به‌دست آورده‌ای، چه‌بسا تو را به مقامی بسیار فراتر از شغل کنونی‌ات برساند.

برای بالا بردن ارزش و اعتبارت، اول باید موانعی را که اجازهٔ رشد شخصیتی را به تو نمی‌دهند، از سر راه برداری.

یکی از آزاردهنده‌ترین موانع، تعلل در انجام کارهاست. به‌علاوه، خودسازی یعنی تعیین هدف و دستیابی به آن برای خودت، اما به تعویق انداختنِ دشوارترین جنبه‌های کار به‌منظور دستیابی به آن هدف‌ها در آینده‌ای دور، بسیار آسان‌تر است. و از آنجا که به تأخیر انداختن باعث می‌شود کارها روی هم انباشته شود، طولی نمی‌کشد که از برنامه‌هایت عقب می‌مانی.

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

Elle
۱۴۰۰/۰۹/۰۱

کتاب تجمیع شده نکات مهم و بسیار کاربردی جهت هدایت برای قرار گرفتن در مسیر درست موفقیت است

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان