دانلود کتاب صوتی چرخه‌ موفقیت با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرخه‌ موفقیت اثر فریبا سبزچمنی

دانلود و خرید کتاب صوتی چرخه‌ موفقیت

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چرخه‌ موفقیت

چرخه موفقیت اثری از آنتونی رابینز، نویسنده و سخنران مشهور حوزه موفقیت است. او در این کتاب صوتی به شما می‌آموزد که چگونه با بیشترین انرژی در کارها مشارکت داشته باشید.

 درباره کتاب صوتی چرخه موفقیت 

تا کنون دقت کرده‌اید که افراد مرفه تمایل دارند پولدارتر شوند، فقرا هر روز فقیرتر می‌شوند، آدم‌های خوشحال دوست دارند خوشحال‌تر باشند و انسان‌های افسرده افسرده‌تر. این به دلیل قدرت نیروی حرکت است و آنتونی رابینز در این کتاب درباره حرکت و انرژی و چگونگی چرخه‌ موفقیت، صحبت کرده است.

ظرفیت هر آدمی نامحدود است ولی نتایج خیلی از افراد بازتابِ ظرفیت واقعی‌شان نیست، چون به اندازه کافی عمل‌گرا نیستند. برای موفقیت چهار عامل پتانسیل، عمل، نتیجه و باور یکدیگر را بارها و بارها تغذیه می‌کنند و چرخه موفقیت را ایجاد می‌کنند.  به همین دلیل افراد موفق، به موفقیت‌های بیشتری می‌رسند.

هر چیزی در زندگی‌تان بخواهید می‌توانید بدست بیارید، فقط اگر منبع این عواطف را در زمانی که در اوج هستند، در اختیار داشته باشید انسان‌های موفق میل دارند به مرحله‌ بعدی بروند هرچند حالا هم عالی هستند، اما سیر نمی‌شوند، چون می‌دانند فقط دو درصد تغییر در روز، در یک هفته ده درصد  خواهد شد و ظرف یک سال کلا زندگی شان را تفییر می‌دهد.

برای موفقیت به دو مهارت اصلی در این کتاب اشاره شده است:

۱- علم دستیابی، یعنی رسیدن به هر چیزی قانونی دارد، و اگر از قوانین پیروی کنید می‌توانید برنده‌ بازی شوید.

۲- هنر کامیابی یا احساس رضایت که از پیشرفت پیوسته و داشتن معنا و مفهوم در زندگی بدست می‌آید.

رابینز به شما می‌آموزد هدف از زندگی رشد کردن است و زمانی که رشد می‌کنید، حس زنده بودن مضاعف دارید و چیزهای بیشتری دارید که هدیه بدهید، پس هیچ‌وقت به کمتر از چیزی که می‌توانید باشید، قانع نشوید.

 شنیدن کتاب چرخه موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و انگیزشی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز، یکی از تاثیرگذارترین و معروفترین نویسندگان، مربیان انگیزشی و سخنرانان در دنیاست. او زندگی فقیرانه و سختی داشته با بیش از ۲۰ کیلو اضافه وزن که او را افسرده، بی‌حوصله و خواب‌آلود کرده بود، اما بلاخره تصمیم گرفت که تغییر کند و همه تحولات موجود در زندگی امروزش را با تغییر تفکرات و دیدگاهش به دنیا به وجود آورد. آنتونی رابینز یک بنیاد خیریه بزرگ تاسیس کرده و تلاش می‌کند به همه افراد کمک کند تا سرنوشت خودشان را بدست بگیرند. او کتاب‌های موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی نفر اول ا در استراتژی سبک زندگی و کسب‌وکار در آمریکا بوده است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

amirhosein
۱۴۰۲/۱۰/۰۲

خلاصه ترین و پر محتوا ترین کتابی بود که شنیدم... فوق‌العاده بود

hosein javadi
۱۴۰۰/۰۸/۰۹

سلام خیلی خوبه

Nafas Nj
۱۴۰۰/۰۴/۱۰

من خیلی دوستداشتم ولی هنوز بقیه دان نشده بعنوان نمون اول عالی

کاربر ۱۷۳۴۵۱۰بسیارعالی بود اما نیمه کاره
۱۴۰۰/۰۳/۲۸

عالیترین کتاب

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان