دانلود کتاب صوتی دانش کسب ثروت با صدای محسن زرآبادی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دانش کسب ثروت اثر والاس د.  واتلز

دانلود و خرید کتاب صوتی دانش کسب ثروت

معرفی کتاب صوتی دانش کسب ثروت

کتاب صوتی دانش کسب ثروت نوشتهٔ والاس د. واتلز، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی و ترجمهٔ حامد بیت سعید و با صدای محسن زرآبادی پور است و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی دانش کسب ثروت

کتاب صوتی دانش کسب ثروت نوشتهٔ والاس د. واتلز یک رساله عملی است و برای مردان و زنانی نوشته شده است که نیازمند پول هستند؛ افرادی که تمایل دارند اول ثروتمند شوند و سپس علم و فلسفه را دنبال کنند.

هدف این کتاب تشریح علم ثروتمند شدن و جذب ثروت به زندگی است. بر مبنای این کتاب انسان برای رسیدن به اهداف خود باید به روشی خاص تفکر و عمل کند. عمده مطالب این کتاب صرف توضیح و تشریح فکر کردن به روش خاص و عمل کردن به روش خاص می‌شود. با وجود اینکه تمرکز این کتاب بر ثروتمند شدن است اما فرایندی که برای کسب ثروت توضیح داده شده است، در مورد هر هدف دیگری قابل کاربرد است. همانطور که نویسنده خود می‌گوید با به‌کاربستن دستورالعمل‌های ذکر شده در این کتاب می‌توانید به آنچه که می‌خواهید برسید.

شنیدن کتاب صوتی دانش کسب ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی مناسب افرادی است که زمان، وسیله و امکان مطالعه‌ٔ عمیق و دقیق در رابطه با ماوراءالطبیعه را ندارند، ولی تمایل دارند تا بدون پرداختن به این دانش پیچیده، از نتایج عملی آن بهره ببرند.

این کتاب به‌طور انحصاری عملگرا و نوعی رهنمود کاربردی است، نه مجموعه‌ای از نظریات مختلف فلسفی؛ به‌ویژه به درد مردان و زنانی می‌خورد که مبرم‌ترین نیازشان پول است و می‌خواهند ابتدا ثروتمند شوند، سپس نظریه‌پردازی کنند.

این کتاب همان کلید کامیابی و موفقیتی است که همیشه منتظرش بوده‌اید و زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. در هنگام شنیدن این کتاب در نظر داشته باشید که متن آن متعلق به حدود یکصد سال پیش است و بعضی از عبارات آن منسوخ شده‌ است. پس شنیدن آن نیازمند حضور ذهنی و قلبی است. به یاد داشته باشید که قصد مکاشفه‌ٔ هیجان‌انگیز یک واقعیت را دارید و می‌خواهید اصول بنیادین خلق ثروت و زندگی موفق را فرا بگیرید. پس همان‌طورکه والاس می‌گوید، اعتماد و باور کنید، تا آخر کتاب همراه آن بمانید. هر آنچه در زندگی می‌خواهید، در این‌جا منتظر شماست. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان