دانلود کتاب صوتی بی خانمانی که میلیاردر شد با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بی خانمانی که میلیاردر شد اثر آندرس پیرا

دانلود و خرید کتاب صوتی بی خانمانی که میلیاردر شد

معرفی کتاب صوتی بی خانمانی که میلیاردر شد

کتاب صوتی «بی خانمانی که میلیاردر شد» نوشتهٔ آندرس پیرا و جو ویتالی با ترجمهٔ امیر ابوالمعصوم و گویندگی محسن زرآبادی‌پور در انتشارات آگاه باشیم منتشر شده است. آندرس پیرا این کتاب را با کمک جو ویتالی (بازیگر فیلم معروف راز) و با الهام از تغییرات زندگی خودش نوشته است. آندرس پیرا که فردی بی‌خانمان و بیکار بود، توانست به یکی از افراد ثروتمند تایلند تبدیل شود.

درباره کتاب صوتی بی خانمانی که میلیاردر شد

کتاب حاضر به هجده اصل مهم و تأثیرگذار می‌پردازد و می‌توان آن را ترکیبی از تمام درس‌ها و تجربه‌هایی دانست که آندرس از مربیان ماهر و با تجربه‌ٔ خود از جمله جک کنفیلد، برایان تریسی و باب پراکتور آموخته است. آموزش های این میلیاردر موفق کاملاً اثبات شده هستند و بررسی‌های داستانی کسب و کارهای موفق که برای هر اصل درنظر گرفته شده است، به شما ثابت می‌کند که این اصول واقعی هستند و نتیجه می‌دهند.

درباره آندرس پیرا

آندرس پیرا یک مشاور و سرمایه‌گذار املاک (املاک Tycoon) در جزیره‌ پوکت، در تایلند است. یک آدم خیرخواه و بشردوست است که به بخشش علاقه‌مند است. طی دهه‌ اخیر، او موفقیت‌های بزرگی در کسب‌وکارش به دست آورده است. شرکت او در پوکت به نام Condos & Homes پیشرفت‌های بسیار زیادی را برای جزیره پوکت به وجود آورده است. این شرکت در سال ۲۰۰۴ ثبت گردید تا به پیشرفت اقتصاد کمک کند و به جوانان کمک کند تا زندگی‌شان را متحول کنند.

میزان ارزش شرکت‌های آندرس پیرا تا الآن یک میلیارد و هشتصد میلیون بت تایلند است. او یک تاجر است. او پولش را در باشگاه ورزشی، دفتر وکالت، پمپ‌بنزین، چند کافی‌شاپ و... سرمایه‌گذاری کرده است.

درباره جو ویتالی

دکتر جو ویتالی، زمانی بی‌خانمان بود اما حالا یک سخنران انگیزشی شناخته می‌شود و میلیون‌ها نفر او را با لقب «آقای آتش!» می‌شناسند. او نویسنده‌ی کتاب‌های بین‌المللی و پرفروشی مانند معجزه، عامل جذب، محدودیت صفر، راهنمای گمشده‌ زندگی، راز، میلیاردر معنوی و همین حالا پول را جذب کن است.

او علاوه بر بازی کردن در ۱۲ فیلم، در فیلم راز بازی کرده‌ است. او فایل‌های صوتی پرفروشی دارد. او یک خواننده و متن نویس نیز هست. او ۱۵ آلبوم دارد و برخی از آهنگ‌هایش نامزد گرفتن جایزه پازی (جایزه گرمی برای آهنگ‌های مثبت) است.

کتاب صوتی بی خانمانی که میلیاردر شد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی بی خانمانی که میلیاردر شد

چهارم: حالا یه برگه‌ی دیگه بردارین و بالاش بنویسین «من امروز می‌تونم چی کار کنم؟» به کمک این لیست می‌تونید از جزئیات کارایی که می‌خواین انجام بدید آگاه بشین. مثلاً امروز چیکار می‌تونم انجام بدم که دوست دارم؟ و می‌تونم به کمک اون پولدار بشم؟ یا اگه دوست ندارم تنها بمونم چه کاری باید انجام بدم و تو چه اماکنی حاضر بشم؟ و الی آخر.

پنجم: بعد از نوشتن کارای روزانه‌تون اونا رو تو دسته‌های 5 تایی اولویت بندی کنید و برای هر کدوم از دسته‌ها بازه‌ی زمانی در نظر بگیرین تا بتونید اونا رو در مدت زمان تعیین شده محقق کنید.

ششم: حالا این لیست رو جایی بذارین که همیشه چشم‌تون بهش بیفته.

هفتم: نوشتن و فکر کردن به چیزایی که نمی‌خواین و برعکس نوشتن اونا به ما کمک می‌کنه تا اهدافی رو انتخاب کنیم که بتونیم بی چون و چرا محقق‌شون کنیم. بعلاوه این کار می‌تونه ما رو مجبور کنه که زندگی مثبتی داشته باشیم. داشتن زندگی مثبت از داشتن افکار مثبت مهم تره.

نظرات کاربران

aylar
۱۴۰۱/۰۳/۱۴

نخوندمش هنوز ولی به نظرم کتاب خوبیه

زمان

۳ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۲۰۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۲۰۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان