دانلود کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن با صدای مونا خجسته + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن اثر زیتا آنت وبر

دانلود و خرید کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن

معرفی کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن

کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن نوشتهٔ زیتا آنت وبر و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی است. مونا خجسته گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و واوخوان آن را منتشر کرده است. این اثر درمورد دوران پس از ۴۰سالگی در زن‌ها سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن

گفته می‌شود که میان‌سالی برای زنان می‌تواند فرصتی عالی و زمانی برای خودشناسی باشد، اما در ضمن این زمانی است که بسیاری از زنان با تغییرات روبه‌رو می‌شوند. بسیاری از زنان در دوران ۴۰سالگی ارزش‌های خود را زیر سؤال می‌برند و مجبور می‌شوند با مسائل و مباحث شخصی و اجتماعی گوناگونی مواجه شوند که از جملهٔ آن‌ها می‌توان به رفتن فرزندان از منزل، طلاق، مشکلات شغلی و چالش‌های جسمانی و احساسی و عاطفی اشاره کرد. کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن پایه و اساس خود را از گفته‌های گروهی از زنان گرفته است. این گروه داوطلبانه دربارهٔ اندیشه و احساس خود راجع به جنبه‌های مثبت و منفی زن‌بودن در یک مقطع سنیِ خاص بحث و تبادل نظر کرده‌اند. بسیاری از این زنان معتقد بوده‌اند که با پاگذاشتن به دوران ۴۰سالگی، توانسته‌اند هراس‌ها و نگرانی‌های بی‌اساس را پشت سر بگذارند و به زنی مدبر و بافراست تبدیل شوند. کتاب حاضر به رشتهٔ تحریر درآمده است تا دربارهٔ این مشکلات بحث کند. این کتاب به زنان میان‌سال نشان داده است که چگونه می‌توانند با این مشکلات روبه‌رو شوند. زیتا آنت وبر ضمن بازتعریف میان‌سالی، تأکید دارد که این دوره از مهم‌ترین دوره‌های زندگی زنان است و می‌تواند فرصتی بزرگ برای کشف دوبارهٔ خود باشد. دکتر وبر که سال‌هاست درمانگر و مشاور است، در این کتاب صوتی، راهکارهایی به زنان پیشنهاد داده تا بر افسردگی، هراس و اضطراب میان‌سالی غلبه کنند، تغییراتشان را بپذیرند و به زنانی قدرتمندتر و موفق‌تر تبدیل شوند.

شنیدن کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و روان‌شناسی زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن

«در روزگاران گذشته وقتی زنان قبیله یائسه می‌شدند، به نشانه‌ای از افتخار دست می‌یافتند و برایشان احترام قائل می‌شدند و درایتی به پایشان نوشته می‌شد. همانطور که مارگارت مید، انسان‌شناس پرآوازه، می‌گفت: «چیزی قدرتمندتر از یک زن یائسه‌ی پرشور و شوق وجود ندارد.»

تغییر بخشی از زندگیست، یائسه شدن هم یکی از واقعیات زندگیست. یائسه شدن گذر و تحولی است که همه‌ی زنان باید از آن عبور کنند. این تغییری است که همه‌ی زنان باید با آن روبه‌رو شوند. اما آیا زن به‌واقع باید تغییر کند؟ زن روزگار ما اطلاعات انبوه دارد. در مقایسه با زن‌های نسل گذشته از فراست بیشتری برخوردار است. زن امروز با یائسه شدن برخوردی متفاوت پیدا کرده است. چرا تغییر؟ تغییرات پیوسته از راه می‌رسند و زن اگر علم و اطلاع کافی داشته باشد می‌تواند با تغییرات فیزیولوژیکی روبه‌رو شود. دانش به زن قدرت می‌دهد تا احساس و برداشت قدرتمندی از خود داشته باشد. اگر ب حقایق آشنا باشید می‌توانید با اسطوره‌ها رویارویی کنید. داشتن سبک و طرز زندگی سالم و تصمیم‌گیری برای هورمون درمانی و نیز سایر روش‌های درمانی، چیزهایی هستند که می‌توانید از آن برخوردار باشید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۳۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۳۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان