دانلود کتاب صوتی قدرت ما زنان با صدای پریا یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت ما زنان اثر هلن لرنر رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت ما زنان

معرفی کتاب صوتی قدرت ما زنان

کتاب صوتی قدرت ما زنان اثری از هلن لرنر رابینز است. در این کتاب با خردمندی‌ها و راهبردهای موفق‌ترین زنان جهان آشنا می‌شویم و درمی‌یابیم که چگونه می‌توانیم به یکی از موفق‌ترین زنان جهان در هر زمینه‌ای بدل شویم.

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه بیژن محمد و صدای پریا یوسفی در اختیار دارید.

درباره کتاب صوتی قدرت ما زنان

سال‌های طولانی است که زنان تحقیر می‌شوند و توهین‌های زیادی می‌شنوند. نقش جوامع مردسالار را نباید در سرکوب کردن اعتماد به نفس در وجود زنان نادیده انگاشت. با این کار نقش و محدوده فعالیت‌ها و تاثیرگذاری زنان به درون خانه محدود می‌شوند و قدرت در دست عده خاصی باقی می‌ماند. با اینکه زنان موفق بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارند که موفقیتشان در دنیا زبانزد است، اما هنوز هم بسیاری باور ندارند که زنان می‌توانند موفق باشند. این موضوع درباره زنانی که خودشان چنین اعتماد به نفسی ندارند نیز وجود دارد و این مورد، چه بسا بدتر است. چراکه اگر یک زن باور داشته باشد که قوی و قدرتمند است، می‌تواند از عهده هرکاری برآید. حتی کارهایی که باور دارد برایشان ساخته نشده است. 

هلن لرنر رابینز در کتاب قدرت ما زنان درباره همین موضوع صحبت می‌کند. او با بهره گرفتن از علم روانشناسی، به مبحث قدرت زنان می‌پردازد و مسائلی را می‌کاود که همیشه برای زنان و شاید حتی برای تمام مردم، محل تردید بوده است: مسائلی همچون موفقیت، نقش جنسیت، کار و خانواده. موضوعاتی که همیشه به کار گرفته می‌شوند تا علیه زنان به کار روند و آنان را ساکت کنند و یا مانند دست اندازی در مسیر کارشان قرار بگیرند. زنان منابع قدرت درونی منجصر به فردی دارند. اما برای اینکه بتوانند از این منابع قدرت استفاده کنند، ابتدا لازم است آن را بشناسند و از وجود آن آگاه شوند و در ادامه باید می‌توان در مسیری گام برداشت که به زنان کمک می‌کند تا به موفقیتی که لیاقتش را دارند، برسند.  

این کتاب دربردارنده مجموعه سخنان و مطالبی را می‌خوانیم که از زبان زنانی بیان شده است که عهده‌دار مسئولیت‌های سیاسی، اجتماعی، و فرهنگی بوده‌اند. نگاه هلن لرنر رابینز در تدوین و نوشتن این مطالب، نگاهی اجتماعی و روان‌شناختی بوده است و به این ترتیب به بررسی و تببین نقش زنان در حوزه‌های مختلف پرداخته است. 

از جمله موارد و موضوعاتی که در این کتاب به آن‌ها می‌پردازیم، قدرت سیاسی و اقتصادی زنان است. در یکی از فصول کتاب درباره ترس و هیجان می‌شنویم و در فصلی دیگر روند ایجاد تعادل بین کار و خانواده را فرا می‌گیریم. در یکی از بخش‌های کتاب با جنگ‌جویان زن آشنا می‌شویم و بخشی دیگر به معرفی و شناخت مربیان زن اختصاص دارد. یکی از بخش‌های کتاب به موضوعی می‌پردازد که برای تمام زنان جذاب است: مسئله شناخت مابع قدرت درونی. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که چگونه قدرت خلاقه و استعداد خود را کشف کنیم و عوامل فزاینده قدرت کدام‌ها هستند، در این کتاب می‌توانید پاسختان را پیدا کنید. 

کتاب صوتی قدرت ما زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

قدرت ما زنان، کتابی است که به تمام بانوان انرژی دادن می‌بخشد بنابراین همه زنانی که دوست دارند موفق باشند، می‌توانند با شنیدن این کتاب، با راه‌های موفقیت آشنا شوند. این اثر همچنین برای تمام علاقه‌مندان به مطالعات روانشناسی و حوزه موفقیت جذاب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان