دانلود کتاب صوتی محفل فیلسوفان خاموش با صدای محمد سلیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی محفل فیلسوفان خاموش اثر ویتوریو هوسله

دانلود و خرید کتاب صوتی محفل فیلسوفان خاموش

معرفی کتاب صوتی محفل فیلسوفان خاموش

کتاب صوتی محفل فیلسوفان خاموش اثر ويتوريو هوسله، استاد فلسفه دانشگاه‌های آلمان است. هوسله در این اثر کوشیده است سوالات فلسفی و دشوار را با زبانی ساده پاسخ دهد. این کتاب را با ترجمه خوب کوروش صفوی و صدای محمد سلیمی می‌شنوید.

 درباره کتاب صوتی محفل فیلسوفان خاموش

دختری ۱۱ ساله به اسم نورا که به فلسفه علاقه زیادی دارد، به هوسله نامه می‌نویسد. او کتاب دنیای سوفی  نوشته یوستین گوردر را خوانده است و حالا سوالات زیادی ذهنش را مشغول کرده، بنابراین نامه‌نگاری خود را با هوسله حول محور فلسفه ادامه می‌دهد. این نامه‌ها از ژانویه‌ی سال ۱۹۹۴ تا ژانویه‌ی سال ۱۹۹۶ طول می‌کشد و کتابی جذاب و پرکشش را می‌سازد.

در این کتاب بزرگان تاریخ فلسفه از ارسطو گرفته تا فروید و هگل حضور دارند. آنها هم بخشی از عقاید خود را مطرح می‌کنند، هم می‌کوشند سوالات اساسی نورا را در حوزه مفاهیم اصلی زندگی همچون خداپرستی، ایمان، عشق و زندگی اخروی پاسخ دهند. 

هوسله با هرکدام از این افراد به زیبایی گفتگو می‌کند و مسائل اساسی فلسفه را با زبانی نرم و روان تفهیم می‌کند. او با این کتاب میان قصه و فلسفه پلی می‌زند و مهم‌ترین بحث‌های فلسفی را تشریح می‌کند.

شنیدن کتاب محفل فیلسوفان خاموش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه جوانان عللاقه‌مند به فلسفه و داستان‌های فلسفی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره ویتوریوهوسله

ویتوریوهوسله، فیلسوف و نویسنده‌ی ایتالیایی آلمانی در بیست و پنجم ژوئن سال ۱۹۶۰متولد شد. او در سال ۱۹۸۲دکترای خود را در فلسفهدریافت کرد و پس از آن مشغول پژوهش و تدریس در حوزه‌ فلسفه شد. او در چند سال بیش از ۳۰ کتاب و ۱۰۰ مقاله نوشت و به چهره‌ای مشهور در اروپا تبدیل شد. او در ششم  اوت سال ۲۰۱۳ از طرف پاپ فرانسیس، عضوآکادمی پاپی علوم اجتماعی شد و این موضوع بیش از پیش شناخته شد. او علاوه بر پژوهش و تحقیقات فراوان در زمینه‌ی فلسفه بر بیش از ۱۷ زبان دنیا مانند آلمانی، ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی، نروژی و فرانسوی تسلط دارد.

 درباره کوروش صفوی

کورش صفوی نویسنده و مترجم نام‌دار ایرانی در ششم تیرماه  سال ۱۳۳۵ در تهران زاده شد. او دوران کودکی‌ را در آلمان و اتریش بود و از همان دوران با زبان آلمانی به طور کامل آشنا شد. در جوانی در رشته‌ زبان آلمانی مدرسه عالی ترجمه تحصیل کرد و در دهه‌ پنجاه، دکترای زبان‌شناسی دانشگاه تهران را دریافت کرد. او پس از پایان تحصیل، مدت زیادی را به تدریس در دانشگاه‌های معتبر ایران مشغول شد. او علاوه‌ بر ترجمه‌ی آثار برجسته، تألیف ده‌ها اثر در حوزه‌ی زبان‌شناسی را نیز در کارنامه‌ی کاریش دارد. او تاکنون پژوهش‌های ارزنده‌ای درزمینه‌ی معنی‌شناسی، نشانه‌شناسی، رابطه زبان‌شناسی و ادبیات و تاریخ زبان‌شناسی انجام داده است.

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۳۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۳۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان