دانلود کتاب صوتی شهر خنده با صدای محمد سلیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهر خنده اثر زهرا نعیمی

دانلود و خرید کتاب صوتی شهر خنده

نویسنده:زهرا نعیمی
گوینده:محمد سلیمی
انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی شهر خنده

کتاب صوتی شهر خنده نوشتهٔ زهرا نعیمی و با صدای محمد سلیمی است و نشر سماوا آن را منتشر کرده است. این داستان صوتی با موضوع ظلم‌ستیزی و تقویت و پرورش حس انسان‌دوستی برای نوجوانان است.

کتاب شهر خنده دومین رمان از مجموعه کتاب‌های عقیق مشکی است. این مجموعه شامل جلدهای دیگر با نام‌های کوهیار، هومان، مرگ بر مدرسه و به من بگو قارتال است.

درباره کتاب صوتی شهر خنده

شهری را تصور کنید که در آن تعداد بچه‌های بدون سرپرست و یتیم بسیار زیاد است و ساختمان‌هایی برای نگهداری آن‌ها درست کرده‌اند؛ ساختمان‌هایی که از بیرون رنگی‌اند اما از درون شبیه زندان‌اند. به این کودکان یتیم آلفا می‌گویند و مردم عادی هم بتا نام دارند. مردم بتا از تمام امکانات برخوردارند درحالی‌که آلفاها هیچ امکاناتی ندارند. آلفاها برای اینکه زندگی‌شان را سپری کنند باید بتاها را بخندانند و در برابر خنداندنشان، از آن‌ها شکلات بگیرند.

کودکان آلفا باید خنده‌شان را در ضبط‌صوت ضبط کنند و همه‌جا با خودشان ببرند، چون بچه‌های آلفا حق ندارند بدون خنده‌شان جایی بروند.

شهر با این همه تبعیض اداره می‌شود تا اینکه شهردار می‌گوید بتاها باید به نوانخانه‌ها حمله کنند و یک بچهٔ آلفا را با خودشان ببرند (تا همیشه برای آن‌ها بخندد). همین اتفاق هم می‌افتد و آشوب در شهر به پا می‌شود.

اما آلفاها باید با هم متحد شوند تا آزادی‌شان را به دست بیاورند.

شنیدن کتاب صوتی شهر خنده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانان جذاب و مناسب و دوست‌داشتنی است.

بخشی از کتاب صوتی شهر خنده

«به شهر خنده خوش آمدی! این ضبط صوت را بگیر، این گردنبند بزرگ طرح لبخند را هم دور گردنت بینداز و سعی کن تا جایی که می‌توانی بخندی. حالا دیگر تو هم مثل من و منیژه و شبح و بقیۀ بچه‌های نوانخانه، یک آلفا هستی و کارت این است که دیگران را بخندانی و پول دربیاوری. امیدوارم بتوانی این کار را به خوبی انجام بدهی؛ وگرنه مجبور می‌شوی تا آخر عمر لبخند بزنی. یک لبخند اجباری که شهر خنده به تو هدیه خواهد داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت

حجم

۳۳۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت

حجم

۳۳۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان