دانلود کتاب صوتی نقشه های ذهنی برای کسب و کار با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نقشه های ذهنی برای کسب و کار اثر تونی بوزان

دانلود و خرید کتاب صوتی نقشه های ذهنی برای کسب و کار

معرفی کتاب صوتی نقشه های ذهنی برای کسب و کار

کتاب صوتی نقشه های ذهنی برای کسب و کار اثری از تونی بوزان است که با ترجمه شکوه آرونی و صدای هوتن شاطری‌پور می‌شنوید. این کتاب روش‌های خلاقانه‌ای را به مخاطبانش پیشنهاد می‌کند که برای ارتقا و بهبود روش‌های مدیریتی مفید است.  

درباره کتاب صوتی نقشه های ذهنی برای کسب و کار

زمانی که رکود اقتصادی در جهان رخ داد، سازمان‌ها و نهادهای اقتصادی، نیازی را احساس کردند که بسیار فوری بود: تفکر و خلاقیت. تونی بوزان در کتاب نقشه های ذهنی برای کسب و کار، به این نیاز پاسخ داده است. او در این کتاب روش‌هایی را معرفی می‌کند که به بهبود روش کار مدیریتی شما کمک می‌کند. تونی بوزان معتقد است که برای بهبود روش کار خود، باید از خردتان استفاده کنید تا اطلاعات را پردازش کنید. در ادامه نیاز است یاد بگیریم از نیروی مغزی و حافظه خود به طور موثری بهره ببریم. به این ترتیب می‌توانیم خلاقانه فکر کنیم. در این مرحله است که درمی‌یابیم به نقشه‌های ذهنی نیاز داریم.

در بخش اول این کتاب با نقشه‌های ذهنی به عنوان نرم‌افزار نهایی کسب و کار آشنا می‌شویم. در بخش دوم نقشه‌پردازی ذهنی را که ویژه مهارت‌های حرفه‌ای است، فرامی‌گیریم و بخش سوم به نقشه‌پردازی ذهنی برای ارتقای تفکر حرفه‌ای اختصاص دارد. بخش آخر کتاب به ما کمک می‌کند تا با بهره بردن از نقشه‌پردازی ذهنی به نتایج بهتر کاری دست پیدا کنیم. 

کتاب صوتی نقشه های ذهنی برای کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

نقشه های ذهنی برای کسب و کار، کتابی است برای تمام مدیران و تمام گروه‌هایی که نیاز دارند تا روش‌های کاری خود را بهبود ببخشند. 

درباره تونی بوزان

تونی بوزان در سال ۱۹۴۲ در میدل‌سکس انگلیس به دنیا آمد. او نویسنده و مشاور آموزشی و یکی از بنیان‌گذاران تکنیک‌های نقشه برداری ذهنی است. او این تکنیک‌ها را از آلبرت انیشتین و لئوناردو داوینچی الهام گرفته و توسعه داده است. او دانش‌آموخته از دبیرستان کیتسیلانو ونکوور کانادا هست. او در رشته‌های روان‌شناسی، زبان انگلیسی و ریاضیات و علوم تحصیل کرده است. او اولین بار در سال ۱۹۷۰ مفهومی را تحت عنوان نقشه‌ی ذهن ارائه کرد. او برای حمایت و توسعه‌ی این مفهوم نرم افزاری را برای حمایت از نقشه‌برداری ذهنی به اسم iMind Map در سال 2006 عرضه کرد.او نقشه ذهنی را در سال ۱۹۷۰ ابداع کردند. به اعتقاد او ترسیم نقشه‌ی ذهنی می‌تواند توانایی انسان را برای یادگیری افزایش دهد.

بسیاری از نظریات و افکار او در را در پنج کتاب جمع شده است. تونی بوزان نویسنده‌ای فعال و محبوب است. بیشتر کتاب‌های او در حوزه‌ی روان‌شناسی، توسعه‌ی مهارت‌های فردی و خودشناسی است. او بیش از صد جلد کتاب منتشر کرده و یا همکاری در تألیف داشته که به ۳۰ زبان مختلف دنیا ترجمه و چاپ شده‌است. از آثار تونی بوزان در ایران می‌توان به کتاب‌های «قدرت هوش کلامی»، «نقشه‌های ذهنی ویژه‌ی محل کار»، «قدرت پذیرش تغییرات» و «قدرت هوش کلامی» اشاره کرد.

درباره هوتن شاطری‌پور

هوتن شاطری پور یکی از گویندگان توانای ایرانی است. صدای او را در کتاب‌های صوتی بسیاری می‌توانید بشنوید که بازه وسیعی از کتاب‌های حوزه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و داستانی را شامل می‌شوند. او همچنین در سال ۱۳۹۵ در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به ایفای نقش پرداخت.

بخشی از کتاب صوتی نقشه های ذهنی برای کسب و کار

نقشه‌های ذهنی چگونه به کسب و کار شما رونق می‌بخشد؟

با بهره‌گیری از نقشه‌ی ذهنی شما به هر موقعیت از زاویه‌های گوناگون و به طور واقعی آن هم با صرف زمانی اندک و به شکلی فشرده فکر خواهید کرد و به این ترتیب روش شما در مدیریت کارتان، روزبه‌روز متحول می‌شود.

در تمام موقعیت‌هایی که به طور معمول از یادداشت‌برداری استفاده می‌شود، در هر شغل و سازمانی، همه‌ی افراد می‌توانند از نقشه‌ی ذهنی استفاده کنند. به طور مثال می‌توانید با به کارگیری یک نقشه‌ی ذهنی روزانه، هرروز صبح برای همان روز، هفته یا ماه خود برنامه‌ریزی کنید. در ادامه‌ی روز، نقشه‌ی ذهنی تماس‌های تلفنی، جلسات کاری یا اندیشه گشایی رویدادهایی که به برنامه‌ریزی گروهی نیاز دارند، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های خود را ترسیم کنید به طور کلی نقشه‌های ذهنی به پیشبرد تمام مهارت‌های شغلی کمک می‌کند؛ از جمله انتخاب کردن، نظم بخشیدن به افکار خود و دیگران، خلاقیت فردی و گروهی، قدرت بررسی، تشخیص و حل مشکلات، تنظیم اهداف در زمینه‌ی زمان و اهمیت کارها و به ویژه حافظه و روابط عمومی که همه از عناصر اصلی مدیریت موفق هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۳۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۳۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان