دانلود کتاب صوتی رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ اثر مایکل ک سیمپسون

دانلود و خرید کتاب صوتی رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ

معرفی کتاب صوتی رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ

کتاب صوتب رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ نوشته مایک ک سیمپسون است که با ترجمه اکبر صمدی و اکبر غریب‌نواز منتشر شده است. این کتاب اصول، تمرین‌ها و ابزارها؛ برای تمامی سطوح مدیریت و رهبری است.

درباره کتاب رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ

ما با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستیم و فارغ از اینکه شغل ما چیست، با استرس بسیار زیادی مواجه هستیم. بعضی اوقات احساس شکست می‌کنیم و نمی‌دانیم به کجا برگردیم. همه ما برای یک رئیس سخت‌گیر یا یک تیم منحل شده و غیر مولد کار کرده‌ایم. همه دائماً از سر و صدای روزمره زندگی پریشان می‌شویم. بعضی اوقات احساس می‌کنیم که در اقیانوس مواج از این‌سو به آن‌سو غلت می‌زنیم و قادر به کنترل این جریانات عظیم نیستیم و از دستیابی به اهدافی که برای ما مهم است، دور می‌شویم.کار اصلی یک کوچ این است که به افراد کمک کند تا ذهنیت درستی برای رسیدن به اهداف خود داشته باشند، خواه این اهداف برای فروش، بازاریابی، عملکرد عملیاتی، خدمات مراجعه کننده یا تکنولوژی باشد. به همان اندازه که ساخت فرهنگ مناسب برای مشتریان و بازار مهم است، عملکرد مبتنی بر عملکرد، پاسخگو بودن، قابل احترام بودن، مسئولیت پذیر و قابل اعتماد بودن نیزبه همان اندازه مهم می‌باشد. به همین دلیل این کتاب قصد دارد به شما در کوچینگ افراد و سپس تیم‌ها و سازمان‌ها کمک کند. هر دو این‌ها مهارت‌های حیاتی هستند.

این کتاب با هدف معرفی انواع ابزارهای کاربردی، مثال‌ها و تجربیات عملی مربی‌گری به‌همراه پرسش‌هایی اثربخش جهت تجهیز رهبران به ابزار مربی‌گری، ترجمه شده است. هرچند مخاطبان اصلی این کتاب، مربیان و کسانی هستند که در سازمان‌ها و یا به هر نحو دیگری با کارکنان یا اعضای یک تیم فعالیت می‌نمایند، اما مطالب آن می‌تواند برای کلیه افرادی که در مسیر توسعه مهارت‌های رهبری گام برمی‌دارند، مفید واقع شود.

شنیدن کتاب رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران و رهبران کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ

سفر کوچینگ شخصی من

من به تجربیات زندگی‌ام که مرا به اینجا سوق داده‌اند تأمل کردم.

من به سال‌های حضورم در مرکز رهبری Covey که از سال ۱۹۸۷ به عنوان سی و پنجمین کارمند زیر نظر مشاور افسانه‌ای «دکتر استفان کاوی» آغاز شد، نگاه کردم. رویکرد اصول‌گرایانه او الهام‌بخش زندگی و کار من بود و من دیدم که چگونه می‌توانم از این روش برای رها کردن پتانسیل مراجعین خودم استفاده کنم و تأثیر چشمگیری درثروت بیش از ۵۰۰ شرکت بگذارم. من در مورد ۷ عادت به رهبران مرکز پیست اسکی رابرت ردفورد آموزش دادم. ما با مدیران در بازخورد ۳۶۰ درجه آن‌ها کار کردیم تا به چگونگی بهبود اثربخشی آن‌ها اشاره کنیم و سپس از یک مدل ترکیبی از آموزش -کوچینگ برای توسعه شخصی و سازمانی آن‌ها استفاده کردیم.

در آگوست ۱۹۹۵، من مرکز رهبری Covey را برای تدریس کسب و کار در دانشگاه صنعتی چینِ جنوبی در گوانگژو ترک کردم و بعنوان مشاور با شرکت نایک در خلق رهبران با پتانسیل بالا در چین همکاری کردم. در آنجا بود که بیشتر به اهمیت محوری کوچینگ پی بردم که چطور می‌تواند در تغییر ذهنیت برای سازگاری با تغییرات آنی و ایجاد تیم‌هایی با عملکرد بالا مؤثر باشد.

با بازگشت به ایالات متحده، وارد دانشگاه دانش‌آموختگان رفتار سازمانی کلمبیا در شهر نیویورک شدم. من برای اینکه یک دهه تجربه کار عملی خود را برای تحقق پروژه‌های تغییر سازمانی و ایجاد تیم‌هایی با عملکرد بالا ارائه دهم هیجان زده بودم. همان‌طور که نظریه‌های مختلف عملکرد انسانی را به کار می‌بردم و مدل‌های مختلف را برای رهبران سازمان ملل و شرکت ارنست و یانگ تغییر می‌دادم، دوباره و دوباره به اهمیت طرز فکر رهبری بازگردانده می‌شدم. در دانشگاه کلمبیا، با دکترتری مالتیبا، مدیر بخش کوچینگ حرفه‌ای در دانشگاه آشنا شدم. وی یک رهبر بین‌المللی در امر مطالعه و تمرین کوچینگ کسب و کار بود و به من اجازه داد تا در آموزش بسیاری از کوچ‌های مؤثر در سراسر جهان با وی همکاری کنم.

تری نه تنها در مدل‌ها و ابزارهای مختلف کوچینگ متخصص است، بلکه الگویی شگفت‌انگیز از گوش دادن، همدلی و پرسش سؤال مؤثر (از مهارت‌های ضروری کوچینگ) است. بعد از کلمبیا من به PWC پیوستم و از طریق برنامه‌ای تحت عنوان «رهبری PWC و کار گروهی در عمل»، به آن‌ها کمک کردم تا شرکای خود را توسعه دهند. من در نقش رهبر عملی مدیریت دانش منطقه، سه ماه با رهبران PWC در سراسر ایالات متحده، اروپا و آسیا ملاقات کردم تا تجربیات و نتایج تحقیقم را به اشتراک بگذارم.

من عمیقاً غرق کارم بودم و هر چه بیشتر برایم روشن می‌شد که کوچینگ اجرایی تأثیر فوق العاده‌ای در نتایج سازمانی دارد. از طرف دانشگاه کلمبیا، دانشگاه مریلند به عنوان کوچ اجرایی مجوز گرفتم. این تجربیات به همراه دیگر اتفاقات کمک زیادی به من در پیشرفت رهبری و تمرین کوچینگ بین المللی کرده‌اند.

نظرات کاربران

Ali Iranmanesh
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

خوانش خیلی ضعیفه

پری‌سا غفاری
۱۴۰۱/۰۶/۰۱

کتاب خوبی هست. ترجمه روانی داره ولی در خوانش حیف شده. غلط در خواندن زیاد هست. کاش دانش کمی در این زمینه داشتن که انقدر اشتباه پیش نمی‌آمد. خیلی تخت خوانده میشد متاسفانه. اصلا متوجه نمیشی کجا جمله تمام شده. گاها

- بیشتر
hasan24mars
۱۴۰۲/۰۸/۲۹

کتاب خوبی به نظر میرسه. ولی ترجمه ضعیفی داره و خوانش متن از اون هم ضعیف تره متاسفانه

Abolfazl Hosseinzadeh
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

گوینده ضعیف

حسین
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

این مسخره بازی ها به طاقچه ها هم رسیده دو ساعت صوت رو قیمت زدن ۶۰ تومن بعد ۸۰ درصد تخفیف زدن

زمان

۲ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۷۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۷۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۳۰۰
تومان