دانلود کتاب صوتی داستان‌ های ۲ دقیقه‌ ای برای بازاریابی با صدای حمیدرضا فراهانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان‌ های ۲ دقیقه‌ ای برای بازاریابی اثر تام شرایتر

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان‌ های ۲ دقیقه‌ ای برای بازاریابی

معرفی کتاب صوتی داستان‌ های ۲ دقیقه‌ ای برای بازاریابی

کتاب صوتی داستان‌ های ۲ دقیقه‌ ای برای بازاریابی نوشتهٔ تام شرایتر و کیت شرایتر و ترجمهٔ آرزو خلجی مقیم است. حمیدرضا فراهانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی داستان‌ های ۲ دقیقه‌ ای برای بازاریابی

کتاب صوتی داستان‌ های ۲ دقیقه‌ ای برای بازاریابی به شما یاد می‌دهد به‌جای سخنرانی‌های طولانی، داستان‌های کوتاه دودقیقه‌ای برای مشتریان خود تعریف کنید. صاحبان کسب‌وکارهای موفق معمولاً یک داستان کوتاه دودقیقه‌ای دربارهٔ جالب‌ترین موضوعات دنیا برای مشتری‌هایشان تعریف می‌کنند. این داستان به‌قدری جذاب است که باعث می‌شود مشتری‌ها سر جایشان میخکوب شوند و منتظر شنیدن پایان داستان باشند، اما نکتهٔ مهم اینجا است که همین داستان کوتاه، مشتری‌ها را متقاعد می‌کند بهترین تصمیم را بگیرند. یکی از مهم‌ترین اهداف هر کسب‌وکاری این است که مشتریان جدیدی جذب کند تا فروش بالاتری داشته باشد، «داستان‌های ۲ دقیقه‌ای برای بازاریابی» کتابی است که به هر صاحب کسب‌وکاری یاد می‌دهد چطور محصولش را معرفی کند تا مشتریان ترغیب شوند آن‌ها را بخرند. بیشتر مشتریان به‌دنبال توضیحات مفید و مختصر هستند. بخش بسیار بزرگی از آن‌ها علاقه‌ای ندارند که بدانند سهام شرکت تولیدکنندهٔ این جاروبرقی در چه وضعیتی است. آن‌ها به‌دنبال اسلایدهای خسته‌کننده و توضیحات تخصصی دربارهٔ قطعات وسیله‌ها نیستند؛ بلکه می‌خواهند اطلاعاتی دقیق از نحوهٔ کارکرد آن داشته باشند؛ به‌طور مثال می‌خواهند بدانند یک مدل معین از جاروبرقی برای چه خانه‌هایی مناسب است؛ خانه‌هایی با کف سرامیک یا خانه‌هایی که در آن حیوان نگهداری می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی داستان‌ های ۲ دقیقه‌ ای برای بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی داستان‌ های ۲ دقیقه‌ ای برای بازاریابی

«داستان شما باید حدود دو دقیقه طول داشته باشه. تمام داستان‌ها ارزش گوش دادن ندارند، به‌ویژه اگه وقت زیادی بگیرند. در طول این مدت کارهای مفید دیگه‌ای هم می‌شه انجام داد. ما مؤدبانه به مخاطب قول می‌دیم که فقط دو دقیقه ازش وقت بگیریم. خب در این صورت مخاطب ما چه احساسی می‌تونه داشته باشه؟ حتماً متقاعد می‌شه که به داستان گوش بده چون از اونجایی که می‌دونه وقت زیادی ازش نمی‌گیره، نگران هدر رفت وقت و انرژی نیست. داستان کوتاه همچنین این مزیت رو داره که مشتری‌هامون همون لحظه می‌تونند بهش گوش بدند و نیاز به تعیین وقت نیست. در این صورت، احتمال رد شدنِ درخواست ما توسط مشتری به حداقل می‌رسه. این داستان می‌تونه پول زیادی برای شما به همراه داشته باشه. این کلمات به مشتری اخطار می‌ده که ما در حال ارائه‌ی یک پیام تجاری هستیم. به این جمله از دیدگاه مشتری‌هاتون نگاه بکنید. آیا اونها به چنین موضوعاتی علاقه‌مند هستند؟ البته، و همین مسئله، داستانِ ما رو براشون جذاب می‌کنه. نکته‌ی مهم اینه که مشتری ما در مقابل فروش محصول یا خدمات، حالت دفاعی نمی‌گیره. شما قراره یه داستان بگید نه اینکه ارائه‌ی فروش داشته باشید. مشتری‌ها می‌تونند با خیال راحت به داستان ما گوش بدند و این خیلی مهمه.»

معرفی نویسنده
عکس تام شرایتر
تام شرایتر

تام شرایتر بیش از پنج دهه مهم‌ترین کتاب‌های نتورک مارکتینگ و بازاریابی چندسطحی را نوشت و تمام شهرت و ثروتش را از آموزش مفاهیم این نوع از بازاریابی به فروشندگان آمریکایی به دست آورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۸۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۸۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان