دانلود کتاب صوتی مذاکره کوانتومی با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مذاکره کوانتومی اثر کارن اس. والچ

دانلود و خرید کتاب صوتی مذاکره کوانتومی

معرفی کتاب صوتی مذاکره کوانتومی

کتاب صوتی مذاکره کوانتومی یا هنر به‌دست‌آوردن آنچه شما نیاز دارید کتابی نوشتهٔ کارن اس. والچ، استفان ام. ماردیکس و یورگ اشمیتز است که با ترجمهٔ مريم اصغرپور و گویندگی دادبه دادمهر توسط نشر پندار تابان منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی مذاکره کوانتومی

سه متخصص باتجربه در زمینهٔٔ مذاکره یعنی والچ، ماردیکس و اشمیتز در این کتاب مذاکره را یک هنر معرفی کرده‌اند. کتاب مذاکرهٔ کوانتومی روشی از مذاکره‌کردن را یادتان می‌دهد که بسیار خردمندانه و به‌نفع هر طرف مذاکره است. نویسندگان این کتاب به مذاکره به‌عنوان مبارزه نگاه نمی‌کنند بلکه راهکاری ارائه می‌کنند که به هر معامله‌گری اجازه می‌دهد از مذاکراتش سود بیشتری حاصل کند و به افرادی که اعتماد‌به‌نفس ندارند، اعتماد‌به‌نفس می‌دهد تا چیزی را که می‌خواهند بدون نیاز به موافقت با دیگران به‌دست آورند.

برای بهره‌مندی بهتر از آموزه‌های کتاب لازم است نگاه متداول به مذاکره را کنار بگذارید و از روزنهٔ جدیدی که این کتاب به رویتان باز می‌‌‌کند به این موضوع نگاه کنید. نگاه سنتی و متداول به این موضوع همیشه سودمند نیست.

نظرات دیگران درباره‌ٔ کتاب مذاکرهٔ کوانتومی

«این کتاب تغییرات قابل توجهی در کار ما ایجاد کرده است. من کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی زیادی را درموردِ تکنیک‌های مذاکره دیده‌ام، ولی این رویکرد جدید از این جهت منحصربه‌فرد است که مشتریان را در سطحی متفاوت درگیر مذاکره می‌کند. جذب این مفهوم آسان و ساختار آن روشن، منطقی و مؤثر است. اندیشه، بینش و تخصص بسیار زیادی در این کتاب وجود دارد. »

- ران گِرماک، نای برئیس آلِگیس گروپ

«از پیامدهای رکود بزرگ یک دوره زمانی طولانی بود که در آن شرکت ها از داوری مناقشات در سطح پیش از رکود دست برداشتند و این روند ادامه پیدا کرده است. این شرایط باعث شده است شرکت‌ها (و ارائه‌دهندگان خدمات حرف‌های آنها) ارزش زیادی برای مهارت‌های مذاکره و مصالحه قائل شوند و این روند در تمام دنیا توسعه پیدا کرده است. در چنین شرایطی، مذاکرهٔ کوانتومی اطلاعات و استراتژی‌های توسعه‌ای را ارائه می‌کند که به پیش‌راندن مدیران و ارائه‌دهندگان خدمات برای ارتقای جایگاه تأثیرگذاری‌شان و به اوج‌رساندن کار یکدیگر کمک می‌کند و واقعاً راه مؤثری برای رسیدن به موفقیت است.»

- مایکل ای. سانتا ماریا. مدیر و رئیس تبادلات تجاری بین‌المللی شرکت بِیکِر اند مک کَنیز در آمریکای شمالی

«وقت مذاکرهٔ کوانتومی رسیده است! این کتاب برای مستحکم‌کردن بهترین خود عاطفی، اجتماعی و روحی‌مان به‌منظور مذاکره بر سر ارزش در دنیای پرآشوب امروز لازم است.»

- دکتر اِیلین بوریس. روان‌شناس سیاسی و نویسندهٔ کتاب پرفروش یافتن بخشش

«درحالی‌که بیشتر افراد حرف‌های داده‌محور و نتیجه‌مدار هستند، نویسندگان ما تمرکز جدید و گسترده‌تری را برای موفقیت مطرح می‌کنند. رهبران کوانتومی مجموعه‌ای از مؤلفه‌های «خویش » را براساس آگاهی درون‌فردی و روابط بین‌فردی عمیق‌تر اضافه می‌کنند. برای افراد موفقی که می‌خواهند به سطوح عالی برسند، خواندن این کتاب الزامی است.»

- دکتر جوزف کورییِر. بنیان‌گذار و مدیرعامل گروه مشاور کورییر و نویسندهٔ کتاب‌های نقطه‌ها را وصل کن، ۱۰ قرارداد

کتاب صوتی مذاکره کوانتومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های مربوط به بازاریابی و کسب‌وکار و افرادی که به‌دنبال راهی خلاقانه برای مذاکرات خود هستند، مخاطب این کتاب‌ هستند.

درباره نویسندگان کتاب صوتی مذاکره کوانتومی

دکتر کارن اس. والچ، یکی از شرکای شرکت رهبری کلیربوینت و یکی از افراد ابداع‌کنندهٔ برنامهٔ گواهینامهٔ مذاکرهٔ کوانتومی است. او عضو بازنشستهٔ هیئت علمی مدرسهٔ مدیریت جهانی تاندربرد است. کارن در زمینه‌های مهارت‌های تعامل اجتماعی در مذاکره، همکاری، نفوذ و تأثیرگذاری و اشتمال تخصص دارد. کار و مربیگری او بر توسعهٔ رفتارهای رهبری برای ایجاد بیشینهٔ تأثیر فردی و سازمانی در اقتصاد جهانی درهم‌گسیخته و پویا متمرکز است.

استفان ام. ماردیکس، متخصصی با شهرت جهانی در حوزهٔ توسعه و یادگیری جهانی است. او مذاکرات استراتژیک بی‌شماری در بیش از ۱۰۰ کشور انجام داده است. استفان بنیان‌گذار ویزدم دِستینِیشنز، یکی از مدیرعامل‌های شرکت SMCOV و یکی از بنیان‌گذاران شرکت تِرَپ‌تِیلز اند استریم لاین سرتیفاید است. او در مدیریت شرکت لید این اینگلیش اند توماس لِلَند نیز مشارکت دارد. او در سوابق کاری خود تجربهٔ خدمت به‌عنوان مدیر ارشد عملیات در شرکت فرانکلین‌کاوی را نیز دارد. استفان یکی از نویسندگان کتاب‌های داستان‌های تله، رهبری به انگلیسی و بگو و انجام بده نیز هست.

یورگ اشمیتز، یکی از بنیان‌گذاران و مدیران شرکت توماس لِلَند است. او مردم‌شناس در حوزهٔ کسب‌و‌کار است و تجربهٔ بسیار زیادی در کمک به رهبران و سازمان‌ها در پیداکردن راهشان در چالش‌ها و فرصت‌های فرهنگ و جهانی‌سازی دارد. او به‌عنوان راهنما و مشاور ارشد، راهکارهایی ابتکاری برای مدیریت بین فرهنگی، تنوع و جامعیت، بهینه‌سازی تیم و استعداد جهانی و توسعهٔ رهبری ارائه کرده است. یورگ یکی از نویسندگان کتاب رهبری به انگلیسی است.

بخشی از کتاب صوتی مذاکره کوانتومی

«رهبر کوانتومی مثل بویه‌ای است که به‌گونه‌ای طراحی شده است که انعطاف‌پذیری داشته باشد و می‌تواند در تلاطم‌های دریا خودش را راست نگه دارد. بویه‌ها به‌عنوان نشانگر عمل می‌کنند- نشانه‌هایی که با مشخص‌کردن مسیرهای امن و خطرناک، به ناوبرها کمک می‌کنند به مقصد برسند. بویه توسط نیرویی که وزن آب جابه‌جا‌شده به وسیله آن به سمت بالا اعمال می‌کند شناور نگه داشته می‌شود و چون بیشتر وزنش در قسمت انتهایی آن است، توسط این فشار واژگون می‌شود. بویه به نوعی طراحی شده است که تلاطم‌های محیطی- باد، امواج، جریان امواج، خط حرکت کشتی‌ها و طوفان- را تحمل کند و حتی در تلاطم‌های شدید قائم بماند. بویه همیشه می‌پرد تا قائم بایستد و کارش را انجام بدهد.

رهبران کوانتومی مثل بویه و شناور هستند. چنین رهبرانی، با تعادل هر پنج بعد انسانی، از تلاطم‌ها آشفته نمی‌شوند و بعد از رویارویی با مشکلات می‌توانند سر پا بایستند و با عزم راسخ به وظیفه‌ای که به آن‌ها محول شده است عمل کنند. رهبران کوانتومی هدف و نحوه رسیدن به آن را می‌دانند. آن‌ها می‌دانند که ممکن است قربانی تعمدی تاکتیک‌های زورگویانه و غیرمنصفانه باشند، ولی می‌دانند چطور باید از این تلاطم‌ها عبور کنند. اگر یک مذاکره‌کننده کوانتومی در یکی از این پنج بعد انسانی تعادل نداشته باشد، اغلب اوقات احتمال مذاکره موفق وجود ندارد. بنابراین، آگاهی از این عوامل انسانی و تفکر درموردِ آن‌ها الزام استراتژیک مهمی می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۳۸۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۳۸۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان