دانلود کتاب صوتی جوهر وجود تو با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جوهر وجود تو اثر کن رابینسون

دانلود و خرید کتاب صوتی جوهر وجود تو

معرفی کتاب صوتی جوهر وجود تو

کتاب صوتی جوهر وجود تو نوشته کن رابینسون و ترجمه فرخ بافنده است که با صدای گرم کامبیز خلیلی و هوتن شاطری‌پور منتشر شده است. این کتاب به شما می‌گوید که چگونه استعدادها و توانایی‌های خود را بشناسید.

درباره کتاب جوهر وجود تو

هدف نویسنده  از نوشتن این کتاب فراهم آوردن آگاهی و شناخت عمیق‌تری از توانایی و خلاقیت انسان و از منافعی است که حاصل پیوند درست ما با استعدادها و علایق فردی‌مان است. این کتاب در مورد مسائلی است که اهمیت اساسی در زندگی ما و فرزندانمان، شاگردانمان و افرادی که با آنها کار می‌کنیم دارند. نویسنده اصطلاح جوهر وجود را برای توصیف نقطهٔ تلاقی کارهایی که عاشق انجام دادنشان هستیم و کارهایی که در انجامشان خوب هستیم، استفاده کرده‌ است. معتقد است  ضروری است هر کدام از ما جوهر حقیقی خود را پیدا کنیم، نه صرفاً به دلیل اینکه ما را بهتر به خواسته‌هایمان می‌رساند، بلکه به خاطر اینکه با توجه به روند تکاملی جهان، آیندهٔ جوامع و نهادهایمان حقیقتاً به آن بستگی دارد.

این کتاب وصف گوناگونی حیرت‌انگیز استعدادها و علایق آدمی و پتانسیل‌های خارق‌العادهٔ ما برای رشد و شکوفایی است. همچنین در مورد درک شرایطی است که در آن استعدادهای انسانی شکوفا یا پژمرده می‌شوند. در مورد این است که چطور همگی ما می‌توانیم حضور بیشتری در لحظهٔ حال داشته باشیم و چطور می‌توانیم خودمان را از تنها راهِ ممکن برای آینده‌ای کاملاً ناشناخته آماده کنیم.

شنیدن کتاب جوهر وجود تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های خودشناسی و توسعه فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب جوهر وجود تو

دو داستان، یک پیام

مت گرونینگ و پل ساموئلسون دو فرد بسیار متفاوت با دو ماجرای بسیار متفاوت هستند. آنچه آنها را کنار هم قرار می‌دهد، یک پیام یقیناً قدرت‌مند است: اینکه هر کدام از آنها با کشف آنچه که هم ذاتاً خوب انجام می‌دادند و هم شعله‌های شور و شوقشان را شعله‌ور می‌کرد، به‌مراتبِ بالای موفقیت و رضایت درونی رسیده‌اند. من داستان‌هایی مثل ماجراهای آنها را «داستان‌های تجلی جوهر وجود» می‌خوانم چون نوعی روشن‌شدگی را در بر دارند که گویی پس از وقوع آن دیگر دنیا به قبل و بعدش تقسیم می‌شود. چنین تجربهٔ روشن‌شدگی کاملاً زندگی‌شان را تغییر داده، به آنها هدف و جهت ارزانی کرده، و آنها را چنان در خود محو کرده که هیچ چیز دیگری قدرت چنین ذوب‌کردنی را ندارد.

این افراد و آدم‌های دیگری که در این کتاب با آنها آشنا می‌شوی، سکوی پرش خود را یافته‌اند. آنها جوهر حقیقی‌شان را کشف کرده‌اند، جوهری که نقطهٔ تلاقی کارهایی است که عاشق انجامشان هستی و کارهایی که به‌نحو احسن انجام می‌دهی. کشف جوهر حقیقی‌مان راهی بی‌نظیر برای تعیین پتانسیل‌هایمان است. جوهر حقیقی هر فرد به شیوه‌ای متفاوت از بقیهٔ آدم‌ها بروز می‌یابد، ولی عناصرش در همه یک‌سان است.

گرونینگ و ساموئلسون در زندگی‌هایشان به موفقیت‌های چشمگیر دست یافته‌اند. ولی آنها تنها آدم‌های موفق دنیا نیستند. آنچه آنها را انسان‌های خاصی کرده این است که آنچه را که عاشق انجام دادنش بوده‌اند یافته‌اند و در عمل هم دارند انجامش می‌دهند. آنها جوهر حقیقی خود را پیدا کرده‌اند. تجربه‌ام به من می‌گوید که بیشتر آدم‌ها موفق به این کار نمی‌شوند.

پیدا کردن جوهر حقیقی‌ات برای سعادت و موفقیت نهایی تو، و به‌طور حتم، برای سلامت نظام‌هایمان و کارآمدی سیستم‌های آموزشی‌مان ضروری است.

من قویاً باور دارم که اگر هر کدام از ما بتوانیم جوهر حقیقی‌مان را کشف کنیم، همگی توان دستیابی به موفقیت و دستاوردهای بزرگ‌تر را داریم. منظورم این نیست که در وجود هر کدام از ما یک کارتونیست، یا یک اقتصاددان برندهٔ جایزهٔ نوبل هست. منظورم این است که همگی ما استعدادها و تمناهای داریم که می‌توانند الهام‌بخش ما برای دستیابی به آنچه بسیار فراتر از تصورمان است، باشند. درک این مسئله همه چیز را تغییر می‌دهد. همچنین بهترین و احتمالاً تنهاترین وعده را در مورد موفقیت حقیقی و ماندگار در آینده به ما می‌دهد. آینده‌ای که هیچ‌کس از آن خبر ندارد! 

نظرات کاربران

رحیمه
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

کتاب خیلی خوبی بود. بسیار تاثیر گذار برای من که دخترم عاشق هنر و پسرم فوق العاده خلاق هست. ممنون به تمامی معلمان و پدر و مادرها و تمامی کسانی که با آموزش بچه ها در ارتباط هستند توصیه می

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۹۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۹۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان