دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب غرق در نور با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب غرق در نور اثر بتی جی. ایدی

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب غرق در نور

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب غرق در نور

خلاصه کتاب صوتی غرق در نور، نوشته بتی آیدی، داستانی مستند و حقیقی از تجربه‌ مرگ و بازگشت دوباره به زندگی است. خلاصه غرق در نور را با صدای گرم نسترن حسنی می‌شنوید.

درباره‌ خلاصه کتاب غرق در نور

این کتاب داستان بتی آیدی است که در زمان انجام یک عمل جراحی مرد و دوباره به زندگی برگشت. او در این کتاب به سوالاتی جواب می‌دهد که همه‌ ما بارها از خود پرسیده‌ایم.

وقتی می‌میریم چه اتفاقی برایمان می‌افتد؟ وقتی دوباره زنده می‌شویم زندگی‌مان چه تغییری می‌کند؟

این داستان شگفت‌انگیز علاوه بر اینکه روایت مستندی از تجربه‌ی مرگ است، درباره‌ی زیبایی، جذابیت و شگفتی زندگی حرف می‌زند

تجربهٔ حالات مرگ در اثر نرسیدن اکسیژن به مغز، یا تاثیر داروها، یا فشارهای روانی ناشی از ترس مرگ حاصل نمی‌شود. مستندات نزدیک به بیست سال تحقیقات علمی حاکی از آن است که این حالات، حالاتی عادی و طبیعی است. ما حتی وجود ناحیه‌ای را در مغز به اثبات رسانده‌ایم که به ما امکان چنین تجربه‌هایی را می‌دهد. این بدان معنی است که احساس حالت مردن واقعیت مطلق است، نه ناشی از توهمات ذهنی. واقعیت این حالات مثل واقعیت دیگر حالات انسانیست، مثل واقعیت ریاضیات و زبان است.

«غرق در نور» به ما می‌آموزد که زندگانی فردی ما مهم و پر معنی است. من بارها و بارها حیرت کرده‌ام از اینکه چطور آنهایی که در پایان زندگی غرق در نور خدا شده‌اند، با پیامی ساده و زیبا بازگشته‌اند: «عشق برتر از همه چیز است... عشق باید حاکم باشد... ما محیط اطراف خود را با افکاری که به ذهنمان می‌آید ایجاد می‌کنیم... ما را به اینجا فرستاده‌اند تا خوب زندگی کنیم، از تمام نعمتها برخوردار شویم، از خلقت خود دلشاد باشیم، توفیق و شکست را تجربه کنیم، از اختیار خود برای بسط و اعتلای زندگانی خود استفاده کنیم.»

بتی نه تنها در بزرگسالی حالت مردن را تجربه کرد، بلکه چون در کودکی نیز چنین حالتی بر او گذشته بود، برای تجربهٔ دوم آمادگی داشت. تجربهٔ حالت مردن در کودکی ساده و خالص است، بی‌آنکه در نتیجهٔ توقعات و انتظارات مذهبی یا فرهنگی مغشوش و مخدوش شده باشد. بچه‌ها مثل بزرگترها جلوی تجربه‌هاشان را نمی‌گیرند و از پذیرفتن تبعات معنوی دیدار با خدا ناراحت نیستند.

خلاصه کتاب صوتی غرق در نور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به داستان‌های واقعی درباره مرگ و زندگی دوباره علاقه دارید این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

سمانه
۱۴۰۱/۰۴/۱۴

سلام من کتاب الکترونیک در آغوش نور ۳ رو می خوام اما اینجا نیست خیلی ممنون میشم بذارید

shohre
۱۴۰۱/۰۲/۲۱

کتاب فوق‌العاده ای است و ارزش خوندن و داره با خوندن کتاب تغییرات مثبتی تو زندگی هرکس ایجاد میشه

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۴۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۴۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان