دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب نبرد من با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب نبرد من اثر آدولف هیتلر

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب نبرد من

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب نبرد من

کتاب صوتی خلاصه کتاب نبرد من داستان زندگی و رویکردها و نگاه آدولف هیتلر به دنیا و ماجرای تاسیس حزب نازی است که دنیا را گرفتار مصیبتی بزرگ کرد. این کتاب که یکی از کتاب‌های پرفروش در جهان بعد از انجیل بود، انتشارش تا سال‌ها در آلمان، ممنوع بود. 

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه و بازنویسی یاسمن بحرینی و صدای هوتن شاطری‌پور می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب نبرد من

نبرد من (Mein Kampf) کتابی از آدولف هیتلر و بیانگر اندیشه‌های سیاسی هیتلر و ناسیونال سوسیالیسم است. بخشی از این کتاب در زمانی که او در زندان بود نوشته شد و بهش دیگر، در پایان همان سال، بعد از آزادی او از زندان نوشته شد. البته او بارها و بارها نوشته‌های کتابش را بازنویسی کرد. این کتاب در زمانی که حزب ناسیونال سوسیالیسم در قدرت بود، به کتاب مقدس حکومت نازی تبدیل شد و آن را در هر مناسبتی میان مردم پخش می‌کردند. به این ترتیب تا سال ۱۹۴۳ بیش از ده میلیون نسخه از آن در آلمان منتشر شده بود. بعد از جنگ جهانی دوم و خودکشی هیتلر انتشار این کتاب در آلمان به مدت هفتاد سال ممنوع بود. اما در نهایت در روز ۱ ژانویهٔ ۲۰۱۶ دوباره منتشر شد. 

کتاب نبرد من دربردارنده زندگی خصوصی او و همچنین افکاری است که او داشت تا جهان را به جای بهتری بدل کند. او می‌خواست که دنیا را تبدیل به جایی بهتر برای زندگی تبدیل کند. اما برای اینکار بدترین روش ممکن را انتخاب کرد. همین موضوع به نسل‌کشی یهودیان منجر شد و در نهایت جنگ جهانی دوم را آغاز کرد. بهرحال این کتاب زندگی او را به ما نشان می‌دهد و افکار و روش سیاسی که در پیش گرفته بود. 

کتاب صوتی خلاصه کتاب نبرد من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خلاصه کتاب نبرد من کتابی است برای تمام کسانی که دوست دارند با زندگی و اندیشه‌های سیاسی این رهبر بزرگ آشنا شوند و درباره هیتلر، کاری که انجام داد و روشی که برای کارش انتخاب کرده بود، بیشتر بدانند. اگر فرصت کافی برای مطالعه نسخه اصلی را ندارید، شنیدن نسخه صوتی خلاصه کتاب می‌تواند یک گزینه خوب برای شما باشد.

درباره آدولف هیتلر 

آدولف هیتلر متولد ۲۰ آوریل ۱۸۸۹ در اتریش است. او  سیاستمدار آلمانی و رهبر حزب ناسیونال سوسیالیست کارگران آلمان بود. او برای تحصیل در رشته هنر به وین رفته بود اما در دانشگاه قبول نشد. در همین دوران بود که با ایده‌های ضد یهودی آشنا شد و به این ترتیب دیدگاه‌هایی فاشیستی در او شکل گرفت. در جنگ جهانی اول به ارتش آلمان پیوست و پس از جنگ، حزب کارگری سوسیالیست ناسیونالیسم یا نازی را تشکیل داد. 

او بعد از کودتا دستگیر و به تحمل پنج سال حبس محکوم شد اما فقط یک سال آن را گذراند. در همان سال نیز شروع به نوشتن کتاب نبرد من کرد. او مشکلاتی را که دولت آلمان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد، به یهودیان نسبت می‌داد و به این ترتیب کاری کرد تا ایده‌های یهودی‌ستیزانه‌اش در سراسر آلمان پیشروی کنند. محبوبیت او سبب شد تا حزبش بیشتر رای را در انتخابات به دست بیاورد و به این ترتیب تا زمان مرگ او در سال ۱۹۴۵ در قدرت بماند. او همچنین ارتش را قوی کرد و با حمله به شوروی و همچنین نقاط بسیاری در اروپا و شمال آفریقا، آن‌ها را تحت اشغال خود درآورد. در سال ۱۹۴۵ متفقین آلمان را شکست دادند و مجموعه‌ای از اشتباهات او، سبب شد تا حزب نازی سقوط کند. 

آدولف هیتلر در ۲۹ آوریل ۱۹۴۵ با معشوقه‌اش اوا براون ازدواج کرد اما دو روز بعد هر دو خودکشی کردند. دلیلشان این بود که نمی‌خواستند به دست ارتش سرخ شوروی اسیر شوند. جسد او و همسرش را هم پس از مرگ سوزاندند.

درباره هوتن شاطری پور

هوتن شاطری پور یکی از گویندگان توانای ایرانی است. صدای او را در کتاب‌های صوتی بسیاری می‌توانید بشنوید که بازه وسیعی از کتاب‌های حوزه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و داستانی را شامل می‌شوند. هوتن شاطری پور همچنین در سال ۱۳۹۵ در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به ایفای نقش پرداخت.

نظرات کاربران

Arman MrNice
۱۴۰۰/۰۶/۰۵

Best

kamal
۱۴۰۲/۰۲/۱۶

۳بارخواندن لازمه تا کمی ازش لذت ببری عالیه عالیه عالیه

امیر کریمیان
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

مفید است

کاربر 7659308
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

کتاب خوبیه

رایش لند
۱۴۰۲/۰۶/۱۹

زنده باد هیتلر

زمان

۲ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۱۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۱۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان