دانلود کتاب صوتی سفر به سرزمین افسانه‌ ها با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفر به سرزمین افسانه‌ ها اثر هانس کریستین اندرسن

دانلود و خرید کتاب صوتی سفر به سرزمین افسانه‌ ها

معرفی کتاب صوتی سفر به سرزمین افسانه‌ ها

کتاب صوتی سفر به سرزمین افسانه‌ ها مجموعه‌ای از داستان‌های سحرآمیز نوشته هانس کریستین اندرسن، پدر ادبیات کودکان جهان است که با ترجمه فرخ بافنده و صدای فرهاد اتقیایی می‌شنویم. داستان‌هایی زیبا که عمیق‌ترین مفاهیم زندگی بشری را به کودکان می‌آموزند و آن‌ها را به دنیایی دیگر، دعوت می‌کنند. 

درباره کتاب صوتی سفر به سرزمین افسانه‌ ها

سفر به سرزمین افسانه ها، مجموعه داستان‌هایی است که از هانس کریستین اندرسن، پدر ادبیات کودک جهان به جا مانده است. داستان‌هایی که بیانگر تخیل عمیق او هستند و توجه و علاقه او را به دنیای کودکان نشان می‌دهند. داستان‌هایی که هرچند مخاطبانشان را کودکان و نوجوانان می‌دانند، اما هر بزرگسالی نیز از خواندنشان لذت می‌برد و به دنیایی قدم می‌گذارد که لطیف، زیبا و تکان دهنده است. او بسیاری از مفاهیم اخلاقی را در قالب داستان‌هایی جذاب به کودکان آموزش داد و دری جدید در دنیای ادبیات گشود که امروزه به نام ادبیات کودکان و نوجوانان شناخته می‌شود.  

کتاب صوتی سفر به سرزمین افسانه‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی سفر به سرزمین افسانه ها را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌ها و افسانه‌های قدیمی و ناب، و همچنین تمام کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره هانس کریستین اندرسن 

هانس کریستین اندرسن که لقب پدر ادبیات کودکان و نوجوانان دنیا را از آن خود کرده است، دوم آوریل ۱۸۰۵ در دانمارک به دنیا آمد. او خانواده‌ فقیری داشت و بعد از مدتی کارگری، به ادبیات روی آورد و توانست در نمایشنامه‌نویسی از خود استعداد بروز دهد. استعدادی که او داشت، سبب شد تا از سوی دربار پادشاهی دانمارک، برای ادامه تحصیل و سفرهای علمی، مورد پشتیبانی مالی قرار گیرد. همین موضوع هم باعث شده بود تا شایعاتی مبنی بر اینکه او پسر نامشروع پادشاه است، رونق بگیرد.

 داستان‌های اندرسن به عنوان «داستان‌های پریان» شناخته می‌شوند. این داستان‌ها در فضایی خیال‌انگیز و گاه فانتزی رخ می‌دهند و هرچند در قالب قصه نوشته شده‌اند اما درونمایه‌های اخلاقی دارند و مفاهیمی عمیق را بازگو می‌کنند. برخی داستان‌های وی، رویکردی اجتماعی و رئال دارد و مشهورترین آنها، «دختر کبریت‌فروش» است. بسیاری از داستان‌ها نیز، گردآوری داستان‌های فولکلور و ادبیات محلی جوامع مختلف است.

سال‌ها گذشت و از او پرسیدند که چرا قصه زندگی خودش را نمی‌نویسند و او در پاسخ گفته بود که من این داستان را نوشتم. نامش جوجه اردک زشت است. او همچنین از آهنگسازی خواسته بود، برای آهنگ مراسم تشییع جنازه‌اش آهنگی مناسب با کودکان و ضرب‌آهنگ قدم‌های آنان بسازد، زیرا می‌دانست بیشتر تشییع‌کنندگانش کودکان بودند.

از میان مشهورترین داستان‌های او می‌توان به پری دریایی، بند انگشتی، جوجه اردک زشت، ملکه برفی، لباس جدید امپراطور و دختر کبریت فروش اشاره کرد. زادروز اندرسن به عنوان روز جهانی کتاب کودک نام‌گذاری شده است. همچنین جایزه‌ای برای ادبیات کودک به نام او وجود دارد که یکی از معتبرترین جوایز در این زمینه است و آن را نوبل کوچک می‌دانند. هانس کریستین اندرسن در چهارم اوت ۱۸۷۵ درگذشت.  

سریال صوتی قصه های شیرین ایرانی فصل هفتم: بوستان سعدی
سعدی شیرازی
حکایت‌های فلسفی برای با هم بودن
میشل پیکمال
آیا ویگلاف ازدواج می‌کند؟
کیت مک‌مولان
کوتی و موتی، اولین پرواز
ماکسیم گورکی
هرگز به ترول‌ها اعتماد نکن
کیت مک مولان
سریال صوتی قصه های شیرین ایرانی فصل دوم: قابوس نامه
مجید ملامحمدی
سریال صوتی قصه های شیرین ایرانی فصل پنجم: جوامع الحکایات
سدیدالدین محمد عوفی
سریال صوتی قصه های شیرین ایرانی فصل چهارم: کلیله و دمنه
مژگان شیخی
غول کوچک مشکل بزرگ
کیت مک مولان
قصه‌هایی برای خواب کودکان: آذر ماه
گروه نویسندگان
سه تار
جلال آل احمد
پیرزن و جوجه طلایی‌اش
صمد بهرنگی
اژدها سوار (کتاب اول)
یو سالمسون
سریال صوتی قصه های شیرین ایرانی فصل ششم: مثنوی معنوی
جلال‌الدین محمد بلخی
خیال‌باف
پم مونوز رايان
سریال صوتی قصه های شیرین ایرانی، فصل اول: تاریخ بیهقی
ابوالفضل بیهقی
گرگ و گوسفند
صمد بهرنگی
قصه‌هایی برای خواب کودکان: آبان‌ ماه
گروه نویسندگان

نظرات کاربران

nika 10
۱۴۰۰/۱۲/۰۸

خیلی قشنگ بود من ۱۰سالمه و خیلی لذت بردم ولی دو دقیقه و یازده ساعت زود تمام شد

Elahe.G
۱۴۰۳/۰۱/۲۰

فوق‌العاده، بسیار خوب و عالی بود. هر قصه‌ای یک پایان غیرقابل پیش‌بینی در خودش داشت. سرشار از احساس بود، احساساتی به مراتب تلخ‌تر از اونچه در خیال جریان داره اما حقیقی و عمیقه. کلمات قلب آدم رو نوازش می‌کرد. من

- بیشتر
zeinab
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

کتاب خوبی بود

زمان

۱۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۱۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۱۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
تومان