دانلود کتاب صوتی آسمان پرستاره وجود با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آسمان پرستاره وجود اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی آسمان پرستاره وجود

نویسنده:دبی فورد
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی آسمان پرستاره وجود

کتاب صوتی آسمان پرستاره وجود اثری از دبی فورد است که با ترجمه سیما فرجی و صدای نازیما حسینی منتشر شده است. این کتاب یک تجربه جذاب و سفری درونی را برایتان رقم می‌زند که آگاهیتان را بالا می‌برد و کمکتان می‌کند تا فراتر از تمام تجربیات، زیبایی درونی‌تان را کشف کنید.

درباره کتاب صوتی آسمان پرستاره وجود

آسمان پرستاره وجود کتابی است برای شناخت و درک زیبایی‌های درونی. این کتاب به ما کمک می‌کند تا با انجام دادن چند اقدام ساده نیروی درونیمان را بشناسیم و از آن در مسیر زندگی بهره ببریم. مطالب این کتاب بسیار فراتر از تنها چند خطی است که وجود خداوند را اثبات کند و یا از شکوه و قدرت او بنویسد. در حقیقت دبی فورد تمریناتی را در اختیار ما قرار داده است که به عنوان گام‌های بنیادین مسیر شناخته می‌شوند. با انجام دادن این تمرین‌ها و برداشتن این گام‌ها، می‌توانیم حضور خداوند را در زندگی خود احساس کنیم و همیشه و در هر لحظه‌ای که نیاز داریم به او پناه ببریم. 

شاید برایتان سوال باشد که این تمرین‌ها چیستند؟ باید بدانید که با خواندن کتاب و قدم به قدم جلو رفتن با آن‌ها با تمرین‌ها آشنا می‌شوید و در مسیر دگرگونی معنوی قرار می‌گیرید. اما کارهایی مانند دعا کردن، بخشیدن و تمرین برای تواضع به خرج دادن و فروتنی در برابر خداوند، چند تمرین و چند قدم بنیادین این مسیر است. 

کتاب صوتی آسمان پرستاره وجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

آسمان پرستاره وجود کتابی است برای تمام کسانی که در تلاشند تا خودشان را باور داشته باشند و به وجود و زیبایی خودشان اطمینان داشته باشند. 

درباره دبی فورد

دبی فورد، نویسنده، مدرس و سخنران مشهور آمریکایی ۱ اکتبر، ۱۹۵۵ در کالیفرنیا  به دنیا آمده است. از او آثار بسیاری منتشر شده است که معروف‌ترین آن‌ها نیمه تاریک جویندگان نور است. این اثر در سال ۱۹۹۸ و توسط نیویورک تایمز به چاپ رسیده و هدفش کمک به خوانندگان خود در غلبه بر سایه فردی با کمک روانشناسی مدرن و دستورالعملهای معنوی بود. این اثر بعد از انتشارش مدت‌ها در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک بود. 

از بین آثار مشهور دیگر دبی فورد می‌توان به جدایی معنوی، چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، اثر سایه، پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک روز و بهترین سال زندگی شما اشاره کرد.

او همچنین موسسه‌ای به نام «یکپارچگی فورد» تأسیس کرد تا آموزگارانی را در زمینه توسعه شخصی و بهبود مهارت‌های فردی تربیت کند. دبی فورد در ۱۷ فوریه سال ۲۰۱۳، بعد از یک نبرد طولانی مدت با سرطان در سن ۵۷ سالگی از دنیا رفت.

بخشی از کتاب صوتی آسمان پرستاره وجود

من در این‌جا از خدایی سخن نمی‌گویم که دور از دسترسمان قرار دارد بلکه از خدایی سخن می‌گویم که توانای مطلق است و عشق و آرامشش در ژرفای وجود ما طنین می‌افکند. چنین خدایی ما را به همهٔ امور کنونی و آیندهٔ هستی پیوند می‌دهد. چنین خدایی به‌راستی انرژی و نیرویی فراگیر است که مظهر خلاقیت، توانایی و دانایی به‌شمار می‌آید. نهایت مفاهیمی را همچون ”معنویت،“ ”عشق،“ ”آگاهی،“ ”نظم الهی،“ و ”هدایت‌گری“ می‌توان به او نسبت داد. خداوند یگانه را می‌توان با نام‌هایی فراوان شناخت و مسیرهایی بی‌شمار وجود دارد که ممکن است ما را دوباره به بخش الهی درونمان برساند. ما، برای ژرفابخشیدن به رابطهٔ خودمان با پروردگاری که می‌تواند به وجود ما روشنی ببخشد، باید به تواضع و فروتنی مجهز شویم تا از دنیای ظاهری و پرزرق‌وبرق خودِ

محدودمان فراتر رویم و اشتیاقی صادقانه و فروتنانه را برای شناخت خداوند از خودمان نشان دهیم.

برای شناخت خداوند بهتر است ابتدا بکوشیم متعالی‌ترین و ناب‌ترین بخش وجود خودمان را بشناسیم. ما باید به بخشی از وجودمان توجه کنیم که فراتر از محدودیت‌ها، ماجراها، تردیدها، ترس‌ها و ذهن نکوهش‌گرمان قرار دارد. با وجود این‌که خداوند را نمی‌توان دید؛ اما، وقتی به او می‌پیوندیم؛ وقتی اندیشه‌ها، باورها و احساساتمان را با خواست و ارادهٔ او هماهنگ می‌کنیم؛ می‌توانیم حضورش را به‌خوبی احساس کنیم. بله، ما می‌توانیم حضور خداوند را احساس کنیم و این امر به‌راستی آشکار و انکارناپذیر است. ارتعاش وجود خداوند به‌راستی ارتعاشی واقعی است و ما می‌توانیم به‌خوبی احساسش کنیم. ما می‌توانیم حضور خداوند را در قلبمان احساس کنیم. ما می‌توانیم حضور خداوند را با عشق موجود در قلبمان و رضایت‌خاطر موجود در روح و جانمان احساس کنیم. خداوند در همه‌جا حضور دارد و غنی‌ترین و پربارترین نیرویی است که هریک از ما می‌توانیم به بهره‌مندشدن از یاری‌اش امیدوار باشیم. وقتی از خداوند کمک می‌گیریم؛ احساس می‌کنیم از خانواده‌ای اصیل هستیم و بی‌تردید از فراوانی بهره‌مند می‌شویم. در این صورت، هیچ خواسته‌ای نداریم زیرا احساس می‌کنیم همهٔ نعمت‌های زندگی را در اختیار داریم. ارتباط الهی ما همچون نفس یک نوزاد تازه متولدشده ارزشمند است. ارتباط الهی ما به‌راستی ارتباطی ناب، طبیعی و آرامش‌بخش است. ما به‌آسانی می‌توانیم چنین ارتباطی را برقرار کنیم. وقتی با خداوند ارتباط برقرار می‌کنیم؛ مانند این است که وجودمان را در اقیانوس عشق و آرامش او شست‌وشو می‌دهیم. ارتباط الهی ما در واقع سرخوشمان می‌کند. چنین ارتباطی سبب می‌شود به‌آسانی نفسی عمیق بکشیم. هر انسانی، که در این وضعیت به ما نزدیک می‌شود، می‌تواند آرامش و آسودگی‌خاطر ناشی از ارتباط الهی ما را احساس کند. وقتی چنین ارتباطی را برقرار می‌کنیم؛ در واقع ماهیت واقعی خودمان را برمی‌انگیزیم که در ژرف‌ترین سطح وجودمان قرار دارد. در این وضعیت، به بخش متعالی، ناب و سادهٔ وجودمان می‌رسیم.

فرایند شناخت خداوند در ذهن ما اتفاق نمی‌افتد بلکه در قلبمان اتفاق می‌افتد. فرقی نمی‌کند ممکن است از نظر عقلانی دربارهٔ خداوند چه درک و دریافتی داشته باشیم؛ در هر صورت، ذهن ما نمی‌تواند ما را به مرحله‌ای ببرد که قلبمان مشتاق است به آن‌جا برسد. دانش عقلانی ما دربارهٔ خداوند اغلب مانع می‌شود حضور خداوند را به‌معنای‌واقعی احساس کنیم زیرا دانش عقلانی به‌خودی‌خود احتمال وجودداشتن نیرویی بزرگ‌تر و شگرف‌تر را محدود می‌کند. وقتی در حالت آگاهی عقلانی قرار می‌گیریم؛ خودمان را؛ در زمینهٔ آنچه می‌توانیم مشاهده کنیم، آنچه می‌توانیم انجام دهیم، آنچه می‌توانیم احساس کنیم و آنچه تجربه خواهیم کرد؛ به‌معنای‌واقعی محدود می‌کنیم. دعا درحقیقت ما را از حیطهٔ ذهنمان فراتر می‌برد...

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۶۵۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۶۵۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان