دانلود کتاب صوتی فراوانی با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فراوانی اثر دیپاک چوپرا

دانلود و خرید کتاب صوتی فراوانی

معرفی کتاب صوتی فراوانی

کتاب صوتی فراوانی؛ مسیر درونی به سوی ثروت نوشتهٔ دیپاک چوپرا و ترجمهٔ مهرناز نوروزی و با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی فراوانی

کتاب صوتی «فراوانی» مسیر درونی به سوی ثروت را پیش رویمان قرار می‌دهد. این کتاب به قلم دیپاک چوپرا، یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است، او راهکارهایی عملی برای رسیدن به ثروت پایدار و معنابخشی به زندگی ارائه می‌کند تا بتوانیم با به کارگیری این راهکارها، نعمت و دارایی‌ها را در زندگی خود افزایش دهیم. کتاب صوتی «فراوانی» که با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی آن را می‌شنوید، راهنمایی روشنگرانه است برای رسیدن به موفقیت، تحقق اهداف، کامل بودن و فراوانی ثروت در زندگی‌تان.

بسیاری از ما در زندگی کمبودهایی را احساس می‌کنیم و فکر می‌کنیم که در زندگی‌مان محدودیت‌های اجباری وجود دارد. امنیت مالی، اعتماد‌به‌نفس و روابط عمیق و صمیمانه مثال‌هایی هستند که در زندگی همواره روی آن‌ها تمرکز کرده و تصور می‌کنیم اگر می‌توانستیم آن‌ها را داشته باشیم خوشحال‌تر از اکنون بودیم. اندازه‌گیری داشته‌ها با متر و معیار مادی باعث می‌شود از نظر روحی و روانی ما را فرسوده کند و به یک خستگی مداوم و پایان‌ناپذیر دچار شویم. اما خبر خوب این است که در این آشفتگی‌ها، مسیری درونی‌ای نیز برای راهنمایی ما به سوی ثروت و رفاه وجود دارد که امکانات نامحدودی را برایمان به ارمغان می‌آورد.

دیپاک چوپرا، نویسنده‌ کتاب، با درهم‌آمیختن آموزه‌های باستانی، خرد انسانی و اعمال معنوی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از احساس محدودیت و ترس فراتر رفت و بر آن‌ها غلبه کرد تا فراوانی واقعی را در همه‌ ابعاد زندگی به ‌دست آوریم. کتاب صوتی «فراوانی» با ارائه‌ یک برنامه‌ هفت مرحله‌ای به شنونده کمک می‌کند تا توجه، شهود و انرژی خود را متمرکز و هدایت کند تا از این راه بتواند ثبات، ثروت، بینش، خلاقیت، عشق و قدرت واقعی را تجربه کند؛ این هفت مرحله شامل مراقبه و تکنیک‌های تمرکز حواس نیز می‌شود. شما در این کتاب چاکراها و کاربردهایشان را به‌خوبی می‌شناسید و این به شما کمک می‌کند تا به آگاهی و شناخت درونی برسید و از این طریق راه رسیدن به خواسته‌هایتان را هموار کنید.

در بخشی از کتاب «فراوانی» با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی می‌شنوید:

«انسان‌ها تنها موجودات زنده‌ای هستند که برای شاد بودن مشکل دارند. اگر سیستم چاکرا بتواند این مشکل را حل کند، کمک زیادی به زندگی فرد خواهد کرد. شادی یک ساحت عاطفی است و احساسات به طور نمادین در چاکرای چهارم متمرکز می‌شوند که در قلب قرار دارد. در ساحت تعادل طبیعی وافر، چاکرای قلب منبع شادی است، اما در عین حال بیانگر هر نوع احساس است. وقتی در خصوص داشتن یک قلب سرد و بی‌احساس صحبت می‌کنیم، این‌ها درک مشترک ما هستند که یوگی‌ها باستانی هند نیز با آن موافق‌اند.»

دیانا فریمن درباره‌ این کتاب می‌گوید: «وجود این کتاب خیلی لازم بود چرا که به صورت کاربردی نوشته شده است و استفاده از آن را آسان می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تمرینات یوگا را به شکل درست انجام دهید. من با مطالعه‌ این کتاب چیزهای زیادی درباره خودم یاد گرفتم و آن را برای هر کسی که در سفر کشف خود، عشق و فراوانی است، ضروری می‌دانم.»

دیپاک چوپرا، نویسنده کتاب «فراوانی» متولد سال ۱۹۴۶، نویسنده، پزشک و متخصص یوگا و هندی‌ آمریکایی است. او تحصیلات مقدماتی پزشکی را در هند و دوره‌ تخصص خود را در حوزه‌ غدد و پزشکی داخلی در ایالات متحده‌ آمریکا سپری کرد. او همچنین سابقه‌ تدریس پزشکی در دانشگاه‌های آمریکا از جمله دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون را در کارنامه دارد. او در کنار فعالیت در زمینه‌ پزشکی، در حوزه‌ نویسندگی نیز فعال است و تا کنون بیش از ۴۰ کتاب نوشته و منتشر کرده است.

کتاب صوتی «فراوانی» در سه بخش فراوانی و مسیر درونی به سوی ثروت را برای مخاطب شرح می‌دهد:

بخش اول: یوگای پول

بخش دوم: یافتن فراوانی خود

بخش سوم: مواهب هوش خلاق

سخن آخر: آینده معنوی ما با هم

شنیدن کتاب صوتی فراوانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۵۰۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۵۰۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان