دانلود کتاب صوتی شبانه های شیلی با صدای عليرضا ثانی فر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شبانه های شیلی اثر روبرتو بولانیو

دانلود و خرید کتاب صوتی شبانه های شیلی

مترجم:رباب محب
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شبانه های شیلی

شبانه‌ های شیلی نوشته روبرتو بولانیو، نویسنده و شاعر اهل شیلی و از پیشگامان موج داستان‌نویسی امریکای جنوبی است.

 درباره کتاب صوتی شبانه‌های شیلی

در این کتاب داستان یک کشیش شاعر شیلیایی را می‌شنوید که در بستر مرگ است. در این کتاب بولانیو شما را با این کشیش در حال احتضار به سفری در طول تاریخ ادبیات شیلی و جهان می‌برد و آن را از آغاز تا دوران دیکتاتوری شیلی می‌کاود.

این اثر که نخستین رمان بولانیو است و او را به شهرت رساند داستان مردی خیال‌پرداز، مالیخولیایی و در حال مرگ به اسم سباستیان یوروتیا لاکروآ است که برای دفاع از خودش در برابر اتهاماتی که موجودی خیالی به او می‌زند، زندگی‌اش را روایت می‌کند. سراسر این کتاب تک‌گویی است و زمان داستان هم دهه سی تا نود میلادی است که سال‌های حکومت سالوادور آلنده تا پس از کناره‌گیری پینوشه را دربر دارد.

 شنیدن کتاب شبانه‌ های شیلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به رمان‌های خارجی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره روبرتو بولانیو

روبرتو بلانیو در ژوئیه ۱۹۵۳ به دنیا آمد و در آوریل ۲۰۰۳ درگذشت. او نویسنده و شاعر شیلیایی و از پیشگامان موج نوی داستان‌نویسی آمریکای جنوبی محسوب می‌شود. بولانیو زندگی‌ رادر اوارگی گذارند. پدرش راننده کامیون و مادرش معلم بود. در زمان کودکی، با خانواده‌اش بین شهرهای مختلف شیلی سرگردان بود و سرانجام در سال ۱۹۶۸ به مکزیکوسیتی رفتند.

 در این زمان علاقه او به ادبیات آشکار شد. او چنان مشتاقانه می‌خواند که به الگوی همه زندگی‌اش، خورخه لوئیس بورخس پهلو می‌زد. در اواخر دهه ۶۰ تظاهرات خیابانی بارها در مکزیکوسیتی رخ می‌داد و همین باعث استحاله سیاسی بلانیو شد. 

بلانیو تا زمان درگذشتش در کشورهای انگلیسی‌زبان محبوب نبود، آن هم به خاطر این ادعا که رئالیسم جادویی «متعفن» است. او گابریل گارسیا مارکز را کسیمی‌دانست که عشق حرف زدن با رئیس جمهورها و اسقف‌ها را دارد و او را دست می‌انداخت و از نظرش ایزابل آلنده یک مبتذل‌نویس است که در حوزه‌ای از ادبیات کار می‌کند که از کیچ شروع و به ادبیات آبگوشتی می‌رسد.  آلنده هم در گفتگویی در سال ۲۰۰۳ بولانیو را مردی «بسیار نفرت‌انگیز» خواند  و خطاب به او گفت که حتی مرگ هم تو را جذاب‌تر نخواهد کرد.




نظرات کاربران

تندبادنیمه شب
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

امرتجربه نا پذبر و ام روزمره دو در هم با دقت به هم بافته و در ضمن این جاشاهد تجربه ی جالبی در گوبندگی هستیم که نه شما رو خسته می کنه و نه با انرژی بیش از حدشون شما

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۴۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۴۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۵۰۰
تومان