دانلود کتاب صوتی کنترل و هدایت هوش مصنوعی با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل و هدایت هوش مصنوعی اثر مکس تگمارک

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل و هدایت هوش مصنوعی

معرفی کتاب صوتی کنترل و هدایت هوش مصنوعی

کتاب صوتی کنترل و هدایت هوش مصنوعی نوشته مکس تگمارک است که با صدای رضا خاکی زمانی منتشر شده است. کتاب کنترل و هدایت هوش مصنوعی اطلاعاتی از دنیای معاصر به شما می‌دهد.

درباره کتاب کنترل و هدایت هوش مصنوعی

پس از گذشت حدود ۱۴ میلیارد سال از تاریخ کیهانی، جهان ما از خواب بیدار شده و درباره خود، آگاه شده است. از یک سیاره آبی کوچک، بخش‌های هوشیار کوچکی از جهان ما، نگاه کردن به کیهان و کشف برخی حقایق حیرت‌انگیز را با تلسکوپ‌ها آغاز کرده‌اند. ما فهمیده‌ایم که جهان ما از آن چیزی که گذشتگانمان تصور می‌کردند وسیع‌تر است و حیات تقریباً شاخه بسیار مبهم و کوچکی از جهان‌های مرده دیگر بنظر می‌آید. ما همچنین حقایق الهام‌بخشی کشف کرده‌ایم: تکنولوژی‌ای که ما در حال توسعه آن هستیم چنان قابلیتی در شکوفا کردن حیات دارد که نه‌تنها در قرن‌ها که در میلیاردها سال و نه‌تنها در زمین که در کل جهان هستی بی‌نظیر است.

معتقدم حیات اولیه نسخه حیات ۱.۰ می‌گرفت چرا که ساده‌ترین نوع حیات بود، مثل یک باکتری که در یاد گرفتن هر چیزی در طول زندگی‌اش ناتوان است.معتقدم ما نسخه حیات ۲.۰ را می‌گیریم چرا که می‌توانیم یاد بگیریم مثل کامپیوترها که قابلیت نصب کردن نرم‌افزار رو دارن،ما هم می‌توانیم زبان‌های جدید و توانایی‌های کارها رو یاد بگیریم. نسخه ۳.۰ حیات، که علاوه بر نرم‌افزار، می‌تواند سخت‌افزار خودش را هم طراحی کند البته هنوز به وجود نیامده است.اما شاید بتوان گفت تکنولوژی فعلی ما نسخه حیات ۲.۱ است با توانایی ما در ساخت مفصل مصنوعی، دستگاه تنظیم ضربان قلب و کاشت حلزونی. 

این کتاب اطلاعاتی از جهان هستی در اختیار ما قرار می‌دهد و نشان می‌دهد ما امروز در کجای جهان قرار داریم.

شنیدن کتاب کنترل و هدایت هوش مصنوعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب کنترل و هدایت هوش مصنوعی را به تمام علاقه‌مندان به درک دنیای تکنولوژی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۷۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۷۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان