دانلود و خرید کتاب تاختن از درون آیریس هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاختن از درون اثر آیریس هاشمی

کتاب تاختن از درون

نویسنده:آیریس هاشمی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تاختن از درون

کتاب تاختن از درون نوشتۀ آیریس هاشمی در انتشارات اولین‌ها به چاپ رسیده است. این کتاب که در دسته‌بندی کتاب‌های خودیاری قرار دارد با زبانی ساده و با نشان دادن نقشۀ راه، به خواننده می‌گوید این توانایی را دارد تا به هرآنچه از ذهنش می‌گذرد جامۀ عمل بپوشاند.

درباره کتاب تاختن از درون

کتاب تاختن از درون، حاصل تجربه‌های آیرس هاشمی، مؤلف آن است که به رشتۀ تحریر درآمده تا در اختیار خوانندگانی قرار گیرد که با پرسش‌های چالشی مواجه و در پی یافتن پاسخی مناسب برای آن‌ هستند. نویسنده آنچه را در این کتاب با خواننده به اشتراک گذاشته است شاه‌کلید زندگی خود می‌نامد و آن را به نقشۀ گنجی تشبیه می‌کند که می‌تواند خواننده را به آرزوهایش برساند، به شرطی که تمام مراحل را به‌درستی انجام دهد.

این شاه‌کلید همان است که تا به امروز انسان‌های بسیاری به دنبال آن بوده‌‌اند و حتی حاضرند تمام دارایی خود را بدهند تا آن را بیابند و برای به دست آوردن آن هزینه کنند. او هدف از نوشتن کتاب تاختن از درون را پیوند میان انسان و توانایی‌هایش عنوان کرده است. نویسنده می‌گوید اگر فردی بداند چه توانایی‌هایی دارد می‌تواند تا بی‌نهایت جلو برود.

خواندن کتاب تاختن از درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های انگیزشی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تاختن از درون

«شاید لازم باشد معنی و مفهوم خلاقیت را یک بار دیگر تعریف کنیم، خلاقیت مفهومی است که در طی آن فرد، با ایده‌ های نو و شناسایی فرصت های جدی، با به کار گیری منابع به ایجاد هر آنچه نو و جدید است مبادرزت می ورزد. خلاقیت انسان را همیشه زنده ترین می کند و به نظرم آنها که به زبیایی با خلاقیت عجین هستند کمتر زمان خود را به مفاهیمی چون افسردگی و بیهودگی و تنهایی می گذرانند. به علاوه انسان، درست می داند که می تواند عوامل تغییری باشد که در واقع باعث پیشرفت های حیرت انگیز نیز می شود. انسان باید باور کند که نیروی محرکه اصلی در توسعه دنیا و افعالش است و از آن رو آفریده شد تا شگفتی خلقت را در دستانش باری دیگر به نوآوری برساند. و هر دم بتواند دنیا را برای انسان ها جایی زیبا برای زیستن کند. قدرت انسان در ارائه روشی جدید و یافتن منابع جدید و ایجاد هر گونه تشکیلات جدید در همه جوانب زندگی بسیار بی نظیر است، به این فرایند تخریب خلاق می گویند که به عبارتی دیگر ویژگی تعیین کننده در خلاقیت همان انجام کارهای جدید با قدرتی جدید و ابداع روش های نوین با نیروی درون در امور دنیا است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۴۴۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان