دانلود و خرید کتاب صورتت را بشور، دختر جان! ریچل هالیس ترجمه ساره خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صورتت را بشور، دختر جان! اثر ریچل هالیس

کتاب صورتت را بشور، دختر جان!

معرفی کتاب صورتت را بشور، دختر جان!

کتاب صورتت را بشور، دختر جان! کتابی نوشته ریچل هالیس با ترجمه ساره خسروی است. این کتاب از دروغ‌هایی می‌گوید که زنان و دختران به عنوان باور پذیرفته‌اند و به آن‌ها کمک می‌کند تا با این دروغ‌ها برای همیشه خداحافظی کنند!

درباره کتاب صورتت را بشور، دختر جان!

شاید بسیاری از اوقات فکر می‌کنیم نمی‌توانیم. نتیجه تلاش‌هایمان را نمی‌بینیم و ذهنمان درگیر مسائل مختلف است. اینطور مواقع ممکن است دروغ‌های زیادی به خودمان بگوییم، مثلا: من به ‌قدر کافی خوب نیستم، باید جلوتر از این می‌بودم، از فردا شروع می‌کنم و... . اما در پس تمام این دروغ‌ها یک حقیقت وجود دارد و آن این است که ما و فقط و فقط ما، مسئول خودمان هستیم. بنابراین اگر به دنبال تغییر می‌گردیم، باید از دروغ گفتن به خودمان دست برداریم.

کتاب صورتت را بشور، دختر جان! با زبانی طنز و روایتی جذاب به سراغ مثال‌های واقعی از دنیا و زندگی روزمره ما رفته است و دروغ‌هایی را که به خودمان می‌گوییم، برایمان آشکار می‌کند. اما نکته تمایز این کتاب را با کتاب‌های دیگر می‌توان در این مورد دانست: زمانی که خواندن کتاب را به پایان برده‌اید و می‌خواهید آن را ببندید، راهکارهای لازم برای تغییر کردن را در اختیار دارید. نویسنده شما را با حس الهام و بدون راهکار رها نمی‌کند، بلکه تمام ابزارهای لازم برای ایجاد چنین تحولی را در اختیارتان قرار می‌دهد. 

کتاب صورتت را بشور، دختر جان! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

صورتت را بشور، دختر جان! کتابی است برای تمام دختران و زنانی که به پیشرفت خود ارزش و اهمیت می‌دهند.

درباره ریچل هالیس 

ریچل هالیس (Rachel Hollis)، نویسنده، مدیرعامل و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

ریچل هالیس را به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها می‌شناسند. سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌ بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او به دلیلِ نقش‌های بی‌شماری در تلویزیون ، مانندِ بازیگرِ نقش دکتر لیندا مارتین در لوسیفر و به عنوان ستاره مهمان در برنامه های تلویزیونی مانند خواهر، رنو ۹۱۱، دختر جدید و همسر خوب شناخته شده است؛ همچنین او تا به حال در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام داده است و نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است.

کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.

بخشی از کتاب صورتت را بشور، دختر جان!

قبل از اینکه سوءتفاهم شود، بگویم که من از آن آدم‌های تجملاتی نیستم که به مراسم اهدای جوایز برود اما با شخص به‌شدت خوش‌تیپی ازدواج‌کرده‌ام. البته او هم خیلی تجملاتی نیست اما مسلماً شغلش هست. یعنی بعضی‌اوقات باید مثل شاهزاده‌ها لباس بپوشم و در سالن‌های رقص نورانی تا دلم می‌خواهد نوشیدنی بنوشم. در چنین مواردی، عکس‌هایی از ما در اینستاگرام و فیس‌بوک به نمایش درمی‌آید که در آن‌ها بسیار آراسته و فریبنده‌ایم و بدین ترتیب در فضای مجازی غوغایی به پا می‌شود. مردم در این مواقع برایم می‌نویسند که زندگی من تا چه پایه فریبنده است و دنیایم چقدر شیک، به‌روز و بی‌عیب و نقص است. و وقتی بعداً این نظرات را می‌خوانم، همهٔ آنچه به ذهنم می‌رسد این است که من درملأعام و در برابر دیگر آدم‌ها همین حالا خودم را خیس کرده‌ام. وقتی در تلاش بودم تا عضلات پشت رانم را در وضعیت‌های ژیمناستیکی غیرطبیعی قرار دهم تا پسر سه‌ساله‌ام تحت تأثیر قرار گیرد، به معنای واقعی کلمه در هوا دستشویی کردم.

هی با شما هستم، من هیچ هم فریبنده نیستم.

و من این حرف را به شیوهٔ مشاهیر و «ستاره‌ها هم مثل ما هستند» نمی‌زنم. این چیزی که من می‌گویم هیچ شباهتی به کار گوئینت۳ ندارد که بدون آرایش، با پوست بی‌عیب و نقص و گیسوان طلاییِ فرشته‌مانندش کوشید تا ما را متقاعد کند که او هم یک دختر معمولی است حتی با بر تن داشتن یک تی‌شرت چهارصد دلاری.

نه، من این را به معنای واقعی کلمه می‌گویم.

من هیچ هم فریبنده نیستم. من ۱۰۰۰ درصد، یکی از کسل‌کننده‌ترین آدم‌هایی هستم که احتمال دارد با او ملاقات داشته باشید. اگر به‌نوعی توانسته‌ام خلاف این را به شما نشان دهم، دلیلش این است که یک وب‌سایت سبک زندگی با عکس‌های زیبا را اداره می‌کنم و یا دلیلش این است که بعضی‌اوقات موهایم در اینستاگرام بیش‌ازحد براق به نظر می‌رسند. خب خواهر، بگذار خیالت را راحت کنم. من نه زنی بی‌عیب و نقص هستم، نه مادری بی‌عیب و نقص، نه دوست یا رئیسی بی‌عیب و نقص و از همه مهم‌تر نه یک مسیحی بی‌عیب و نقص. نه‌تنها بی‌عیب و نقص نیستم بلکه به آن نزدیک هم نیستم. من در هیچ‌یک از کارهایم بی‌عیب‌ونقص نیستم- خب، البته جز در درست کردن و خوردن غذاهایی که مادهٔ اولیه‌شان پنیر است - اما در دیگر موارد زندگی؟ اوه، دختر، خیلی گرفتارم.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

zmoghani
۱۴۰۰/۰۴/۲۳

عاااالی،خلاصه کتاب رو خوندم واقعا به تمام خانم ها توصیه میکنم

masome
۱۴۰۰/۰۶/۲۵

بسییییییییییییییییار عالی.من به ریچل مدیونم.خیلی کارش درسته.به شدت پیشنهاد می کنم

کاربر ۳۰۴۷۴۷۱
۱۴۰۲/۰۶/۱۲

سلام پول کتاب از حسابم کسر شد ولی دانلود نشد

یاسمن خمسه پور
۱۴۰۰/۰۸/۲۹

در ابتدایش هستم. طاقچه بی نهایت

Aref
۱۴۰۰/۱۰/۰۵

پیشبینی اسم کتاب بعدی: دستت را بشور دختر جان!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱۵)
ای دوست عزیز و ارزشمندم، این نکتهٔ مهمی است چون می‌خواهم بدانی که همهٔ ما کم‌وکاستی‌هایی داریم. اما باوجوداینکه من بارها و بارها و بارها شکست می‌خورم، نمی‌گذارم که شکست مرا از رسیدن به هدفم بازدارد. هنوز که هنوزه، هرروز صبح که از خواب بیدار می‌شوم، سعی می‌کنم به نسخهٔ بهتری از خودم تبدیل شوم. بعضی روزها حس می‌کنم که به بهترین نسخه از خودم نزدیک‌تر می‌شوم. بعضی روزها هم هست که شام پنیر خامه‌ای می‌خورم اما موهبت زندگی این است که فردا شانسی دوباره داریم.
گربه ای در کتابخانه
نقل‌مکان، مسافرت و یا فرار کردن؟ این‌ها فقط مربوط به جغرافیا هستند. نقل‌مکان تو را تغییر نمی‌دهد، تنها کاری که می‌کند این است که منظرهٔ بیرون پنجره‌ات را عوض می‌کند. تو باید شاد بودن، قدردان و راضی بودن را انتخاب کنی. اگر هرروز این انتخاب را کنی، صرف‌نظر از اینکه کجا هستی یا چه اتفاقی در حال افتادن است، خوشحال خواهی بود.
f.r
اگر می‌خواستم زندگی‌ام بهتر ازآنچه در آن زاده شده بودم باشد، خودم باید آن را خلق می‌کردم.
گربه ای در کتابخانه
فقط خودتان این قدرت را دارید که زندگی‌تان را عوض کنید.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
نمی‌گذارم فکر کند داشتن یا نداشتن شغل به میزان تعهد او به همسرش یا به میزان عشق او به بچه‌هایش ربط دارد... یا اینکه باید بین این‌ها یکی را انتخاب کند.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
نقل‌مکان تو را تغییر نمی‌دهد، تنها کاری که می‌کند این است که منظرهٔ بیرون پنجره‌ات را عوض می‌کند. تو باید شاد بودن، قدردان و راضی بودن را انتخاب کنی. اگر هرروز این انتخاب را کنی، صرف‌نظر از اینکه کجا هستی یا چه اتفاقی در حال افتادن است، خوشحال خواهی بود.
samane
اینکه برای بقیه سخت است کلیت مرا تحمل کنند، دلیل نمی‌شود با نیمی از خود زندگی کنم.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
«اگر قرار باشد به خاطر همهٔ اتفاقات بد زندگی‌تان روزهای سخت را مقصر بدانید، پس بهتر است برای اتفاقات خوب هم آن‌ها را مقصر بدانید!»
گربه ای در کتابخانه
تنها چیزی که بدتر از دست کشیدن است، این است که بگویی کاش دست نکشیده بودم.
گربه ای در کتابخانه
گاهی انتخاب ما برای رفتن، حتی اگر به معنای شکستن دل خودمان باشد، می‌تواند مهم‌ترین کار ممکن برای عشق ورزیدن به خود باشد.
گربه ای در کتابخانه

حجم

۱۹۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۱۹۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان