دانلود و خرید کتاب در پس نقاب (جلد دوم) عاطفه منجزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در پس نقاب (جلد دوم) اثر عاطفه منجزی

کتاب در پس نقاب (جلد دوم)

معرفی کتاب در پس نقاب (جلد دوم)

کتاب در پس نقاب (جلد دوم) داستانی از عاطفه منجزی است که در دو جلد منتشر شده است. این داستان روایتی از زندگی ریحانه است، دختری که سختی‌های روزگار او را به سوی رفتاری مردانه سوق می‌دهد و از خود حقیقی‌‌اش، دور می‌سازد.

درباره کتاب در پس نقاب (جلد دوم)

زندگی گاه سخت و بی رحم می‌شود. آنچنان که در مقابل آن، چاره‌ای جز سخت شدن نداریم. مجبور می‌شویم از آنچه واقعا هستیم دور شویم و چهره‌ای به خود بگیریم، بلکه بتوانیم با سختی‌های روزگار کنار بیاییم. چهره‌ای که شاید در اصطلاح عموم، مردانه خوانده شود و فرد را در فشاری قرار دهد تا بلکه بتواند زندگی‌اش را از نو بسازد. همانند زندگی های بسیاری که اطراف خود دیده‌ایم، زنانی که تلاش کردند تا از جسم و قالب زنانه وجودشان خارج شوند تا بلکه بتوانند زندگی را برای خود اندکی آسانتر کنند. چه که در جوامع ما، گویی مردان پذیرفته‌تر هستند.

داستان در پس نقاب (جلد دوم) نیز داستانی با همین موضوع است. ریحانه، کودکی است که زندگی سخت و فقیرانه‌ای را همراه با مشکلات پشت سر می‌گذارد. بنابراین تصمیم می‌گیرد تا از دختر بودنش فاصله بگیرد تا نیمی از سختی‌ها را برای خود آسان کند. او کم‌کم به سمت خلق و خوی مردانه کشیده می‌شود و تلاش می‌کند تا در چهره، رفتار و گفتارش، مردانگی موج بزند.

کم‌کم ریحانه از خود حقیقی اش فاصله می‌گیرد و او تبدیل به آدمی می‌شود که دیگر ریحانه نیست. اما زندگی همیشه بر یک قرار نمی‌ماند. دست سرنوشت او را درگیر ماجرایی پلیسی می‌کند و همین موضوع سبب می‌شود تا او بتواند خود واقعی‌اش را بهتر و بیشتر بشناسد. تمام اتفاقاتی که در زندگی‌اش رخ می‌دهد او را به سمت شناخت تازه‌ای از خود می‌رساند و مسیری جدید را پیش رویش قرار می‌دهد.

نویسنده تلاش کرده تا با انتخاب این نام، درونمایه زندگی قهرمان داستانش را نشان بدهد. قهرمانی که از پشت نقاب‌های مختلف روزگارش را می‌گذراند و تمام تلاش‌هایش برای این است که بتواند زندگی بهتری برای خودش رقم بزند. زندگی که سختی‌ها و رنج‌های عجیبی که در پی فقر می‌آید در آن جای نداشته باشد. این داستان زیبا در دو جلد منتشر شده است.

کتاب در پس نقاب (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از طرف‌داران رمان‌های ایرانی هستید، خواندن مجموعه در پس نقاب (جلد دوم) را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا روزهایتان را با داستانی زیبا و جذاب بگذرانید. 

درباره عاطفه منجزی

عاطفه منجزی در اردیبهشت سال ۱۳۴۵ در شهر کوچک مسجد سلیمان، متولد شد. پدرش از تبار بختیاری و مادرش، اصفهانی بود. او در اصفهان درس خواند و در سال ۱۳۶۴ ازدواج کرد. بعد از ازدواج به تهران آمد و ساکن شد.

در سال ۱۳۶۹ صاحب دو فرزند به نام‌های علیرضا و نگین شد. علیرضا، در رشته کامپیوتر درس می‌خواند و نگین در رشته دارو سازی مشغول به تحصیل است. وقتی فرزندانش دوساله بودند تحصیلات دانشگاهی را در مقطع کارشناسی حسابداری شروع کرد و هم اکنون دانشجوی مقطع کارشناسی رشته روزنامه نگاری است.

از عاطفه منجزی تا به حال کتاب‌های بسیاری منتشر شده است. از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های شب چراغ، یواشکی، لبخند خورشید، تیه طلا، شاه ماهی، یکی بود یکی نبود (مجموعه دو جلدی) و پرنده بهشتی اشاره کرد. 

نظرات کاربران

تهمینه
۱۴۰۱/۰۷/۲۴

تغییر فاز در داستان خیلی سریع اتفاق افتاد میتونست خیلی جذاب تر ادامه پیدا کنه ...

ل.صفوی
۱۴۰۱/۰۵/۳۰

جلد دوم کتاب باز بهتر از جلد اول بود. توضیحات اضافه کمتری داشت و جذاب‌تر بود. به نظرم خانوم منجزی اگر یکم از اضافه پردازی بزنن خیلی راحت میتونن کتاب‌های دوجلدیشون رو تو یک جلد و خیلی جذاب‌تر چاپ کنن

کاربر ۱۱۳۸۹۶۱
۱۴۰۱/۱۲/۰۹

خیلی کتاب قشنگیه

کاربر ۴۹۹۱۲۶۷
۱۴۰۱/۰۷/۰۸

کتاب خوبی بود من جلد اول خوندم کنجکاو شدم بقیشم بخونم

آبان
۱۴۰۱/۰۲/۰۴

داستان خیلی قشنگ وجذابی بود. دوستش داشتم و از خوندنش خیلی لذت بردم

کاربر ۱۱۶۸۰۰۶
۱۴۰۰/۰۴/۱۸

قلم خانم منجزی عالی هست.این رمان به عزیزانی که به ژانر عاشقانه پلیسی اجتماعی علاقه دارن توصیه میکنم.همه چی عالی بود فقط بهتر بود انتهای رمان قهر ریحان و یوسف کمتر طول میکشید و به طور معقول تری آشتی میکردن.امیدوارم

- بیشتر
تسنيم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

تنها جلد دوم رو خریدم چون بازتوجه به تجربه ای که داشتم رمان های ایشون زیادی کشداره و همون جلد دوم کفایت می کنه…تونستم کل رمان رو بخونم که در نوع خودش موفقیته چون برخی رمان ها رو چند صفحه

- بیشتر
eli
۱۴۰۱/۰۴/۰۲

رمان جالبی بود اما بیشتر برای عزیزانی که به رمان پلیسی علاقه دارند یقینا جذابتر خواهد بود

کاربر غریب
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

عالی

ماه تابان
۱۴۰۰/۰۴/۰۹

وسطهای داستان دیگه حوصله خوندش رو نداشتم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان