دانلود و خرید کتاب در فرانسه تک درختی هست وحید جلیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در فرانسه تک درختی هست اثر وحید جلیلی

کتاب در فرانسه تک درختی هست

معرفی کتاب در فرانسه تک درختی هست

کتاب در فرانسه تک درختی هست نوشته وحید جلیلی است. این کتاب با نثری جذاب، مخاطب را با پیش‌آمدها و تأثیرات انقلاب اسلامی بر جهان، انحرافات پیش پای انقلاب و افق‌های پیش رو و مسیر پیشرفت‌های انقلاب آشنا می‌کند. این کتاب را نشر معارف معرفی کرده است.

دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‏‌ها، در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد و در سال ۱۳۷۹ به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این انتشارات تلاش می‌کند از دریچه اسلام ناب به بازخوانى، بررسى، نقد و تولید اندیشه در عرصه‌هاى مختلف بپردازد. از جمله این فعالیت‏ها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان به چاپ بیش از ۱۱۰۰عنوان کتاب در زمینه دروس معارف اسلامى دانشگاه‌ها، اندیشه‏‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبرى، پرسش‌ها و پاسخ‌هاى دانشجویى، معارف قرآن و اهل‏بیت (ع)، دین‌پژوهى، اخلاق و عرفان، انقلاب اسلامى و تاریخ معاصر، مسائل جهان اسلام، غرب‏شناسی، شبهات فکری و عقیدتی، مسایل تاریخی و فلسفی، علوم انسانی، مسایل تربیتى، زن، خانواده و نقد فمینیسم و… اشاره کرد. نشرمعارف اخیراً نیز گام‌‏هایی در حوزه ادبیات داستانی برداشته است. این انتشارات با راه ‏اندازی ۳۰ مرکز فروشگاهی با عنوان تجاری «پاتوق کتاب» و همچنین برگزاری ۱۲ دوره مسابقات کتابخوانی «پویش روشنا» در سطح ملی، توانسته است گام‏های مفید و موثری در توزیع و ترویج کتابخوانی کشور بردارد.

آنچه این روزها بیش از هرچیز دغدغه نسل انقلابی است آشنایی جوانان و دانشجویان با حقیقت دین و معارف اسلام است، انتشارات در این زمینه پیشرو است و تلاش دارد پاسخی علمی و دینی برای تمام سوالات این نسل داشته باشد.

درباره کتاب در فرانسه تک درختی هست

«مکتب ملکوتی جمع»، «غزه در محاصره؛ جهان در اشغال»، «حزب الله از نوع حزب الله»، «اسلام جهاد، مبنای مسجد آباد»، «استراتژی سطل آب!»، «آزمایشگاه‌های سلاح کشتارجمعی در کنار کتابخانه‌های حقوق بشر»، «گر خانه محقر است و تاریک بر دیده روشنت نشانم!»، «لیبرالیسم علیۀ امپریالیسم»، «در فرانسه تک درختی هست» و «عهد مالک و خاورمیانۀ جدید» ۱۰ سرفصلی است که مطالب این کتاب را تشکیل می‌دهند.

این کتاب تاثیر یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های جهان را در کشورهای مختلف بررسی می‌کند.

خواندن کتاب در فرانسه تک درختی هست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت بیشتر انقلای اسلامی ایران پیشنهاد می‌کنیم.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۹۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان