دانلود و خرید کتاب این است گرام مصطفی امینی‌خواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این است گرام اثر مصطفی امینی‌خواه

کتاب این است گرام

انتشارات:نشر معارف
امتیاز:
۵.۰از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب این است گرام

کتاب این است گرام نوشته مصطفی امینی‌خواه است که در دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است. این کتاب دربردارنده ناگفته‌هایی از اینستاگرام است و سعی دارد قضاوت عادلانه‌ای درباره اینستاگرام ارائه دهد.

دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها، در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد و در سال ۱۳۷۹ به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این انتشارات تلاش می‌کند از دریچه اسلام ناب به بازخوانی، بررسی، نقد و تولید اندیشه در عرصه‌های مختلف بپردازد.

از جمله این فعالیت‌‌ها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان به چاپ بیش از ۱۱۰۰عنوان کتاب در زمینه دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها، اندیشه‌‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی، معارف قرآن و اهل‌ بیت (ع)، دین‌پژوهی، اخلاق و عرفان، انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر، مسائل جهان اسلام، غرب‌‌شناسی، شبهات فکری و عقیدتی، مسایل تاریخی و فلسفی، علوم انسانی، مسائل تربیتی، زن، خانواده و نقد فمینیسم و… اشاره کرد.

نشر معارف اخیراً نیز گام‌‌هایی در حوزه ادبیات داستانی برداشته است. این انتشارات با راه ‌اندازی ۳۰ مرکز فروشگاهی با عنوان تجاری «پاتوق کتاب» و همچنین برگزاری ۱۲ دوره مسابقات کتابخوانی «پویش روشنا» در سطح ملی، توانسته است گام‌‌های مفید و موثری در توزیع و ترویج کتابخوانی کشور بردارد.

آنچه این روزها بیش از هرچیز دغدغه نسل انقلابی است آشنایی جوانان و دانشجویان با حقیقت دین و معارف اسلام است، انتشارات در این زمینه پیشرو است و تلاش دارد پاسخی علمی و دینی برای تمام سوالات این نسل داشته باشد.

درباره کتاب این است گرام

اینستاگرام یکی از برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی محبوب میان تمام مردم است. تعداد آدم‌هایی که از این برنامه استفاده می‌کنند بسیار بالاست و همین اپلیکیشن به محلی برای کسب درآمد مردم نیز بدل شده است. اما آیا چنین برنامه‌ای که حجم وسیعی مخاطب ندارد، نمی‌تواند آسیب‌رسان باشد؟ 

در کتاب این است گرام به قضاوتی عادلانه درباره این موضوع پرداختیم. در این کتاب در سه بخش، ابتدا به چیستی این برنامه محبوب و پرطرفدار می‌پردازیم. در بخش دوم آفت‌ها و مشکلاتی را مرور می‌کنیم که چنین برنامه‌ای می‌تواند به وجود بیاورد و بخش سوم به بررسی فرصت‌هایی می‌پردازیم که مردم با کمک اینستاگرام توانسته‌اند کسب کنند. 

کتاب این است گرام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این است گرام کتابی است برای تمام علاقه‌مندان به مطالعات جامعه‌شناسی. اگر دوست دارید این برنامه اجتماعی و اثرات آن را از منظرهای گوناگون ببینید، این کتاب انتخاب خوبی برای شما است. 

درباره مصطفی امینی‌خواه

مصطفی امینی‌خواه در سال ۱۳۶۷ به دنیا آمد. او از اعضای هیات موسس دبیرستان علم و فرهنگ قم است. همچنین به عنوان نویسنده آیتم های مذهبی برنامه‌های تلویزیونی و مشاور و کارشناس مذهبی برنامه تلویزیونی فعالیت می‌کند. امینی‌خواه نماینده نهاد رهبری در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد است.

بخشی از کتاب این است گرام

تأیید اجتماعی، یا دنیا را از نگاه دیگران دیدن، نشانگر آن است که شما به گروهی از افراد همدل و هم‌مشرب تعلق دارید. با ادبیات تکاملی می‌توانیم بگوییم: در حالی که افراد تنها دارند یکی یکی مثل برگ پاییزی می‌ریزند، اعضای گروه تمایل دارند که به بقای خود ادامه دهند. لذا کشف کردن این واقعیت که شما خیلی به دیگران شباهت دارید به شما قوت قلب می‌دهد. 

 وقتی انسان‌ها از این پیوند و بستگی محروم می‌شوند دردی چنان جان‌کاه را تجربه می‌کنند که گاه «اعدام اجتماعی» نامیده می‌شود. اثر این محرومیت آنقدر پایدار است که صرف یادآوری آن، همان رنج و عذاب را زنده می‌کند. انسان‌ها موارد محرومیت اجتماعی را در زمره تاریک‌ترین خاطراتشان فهرست می‌کنند. وقتی کشف می‌کنید که چهره‌ای را به همان ترتیب می‌بینید که دیگران می‌ بینند، راهی به سوی تعلق داشتن پیدا می‌کنید. این امر مؤید آن است که کسان دیگر در دیدگاهی که شما به واقعیت دارید سهیم هستند. تأیید اجتماعی عمر کوتاهی دارد و ما مرتبا به مقادیر تازه‌ای از آن نیاز داریم. با اینحال، مخالفت‌های گهگاهی نیز نافع است. چون به یادتان می‌آورد که شما مثل بقیه نیستید. روانشناسان این نوع توازن تکامل میان همرنگی و تفاوت را «سطح بهینه تمایز» می‌نامند و ما وقتی که درباره بیشتر موارد، و نه تمام موارد، با دیگران موافق هستیم در سطح بهینه تمایز قرار داریم. 

نظرات کاربران

محمد صادق منافی
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

در مورد محتوای کتاب براتون بگم که در کل جالب بود. مزایا و معایب رو نوشته بود. تو این دوران جهاد تبیین بد نیست بنظرم آدم تو اینستاگرام یه مقدار محدودی وقت بذاره ولی نه اینکه کل طول روز عمرش

- بیشتر
محمد
۱۴۰۱/۰۶/۲۰

یکی از کتاب هایی که خوندنش به شدت توصیه میشه . بررسی چند جانبه اینستاگرام. فرصت ها و تهدید ها. دوستان توجه کنند این یک کتاب بازاریابی نیست!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۷,۶۰۰
تومان