دانلود و خرید کتاب ازدواج (کتاب اول) حمید حبشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ازدواج (کتاب اول) اثر حمید حبشی

کتاب ازدواج (کتاب اول)

معرفی کتاب ازدواج (کتاب اول)

ازدواج (کتاب اول) اثر حمید حبشی است که در دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است.

دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها، در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد و در سال ۱۳۷۹ به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این انتشارات تلاش می‌کند از دریچه اسلام ناب به بازخوانی، بررسی، نقد و تولید اندیشه در عرصه‌های مختلف بپردازد.

از جمله این فعالیت‌‌ها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان به چاپ بیش از ۱۱۰۰عنوان کتاب در زمینه دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها، اندیشه‌‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی، معارف قرآن و اهل‌ بیت (ع)، دین‌پژوهی، اخلاق و عرفان، انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر، مسائل جهان اسلام، غرب‌‌شناسی، شبهات فکری و عقیدتی، مسایل تاریخی و فلسفی، علوم انسانی، مسائل تربیتی، زن، خانواده و نقد فمینیسم و… اشاره کرد.

نشر معارف اخیراً نیز گام‌‌هایی در حوزه ادبیات داستانی برداشته است. این انتشارات با راه ‌اندازی ۳۰ مرکز فروشگاهی با عنوان تجاری «پاتوق کتاب» و همچنین برگزاری ۱۲ دوره مسابقات کتابخوانی «پویش روشنا» در سطح ملی، توانسته است گام‌‌های مفید و موثری در توزیع و ترویج کتابخوانی کشور بردارد.

آنچه این روزها بیش از هرچیز دغدغه نسل انقلابی است آشنایی جوانان و دانشجویان با حقیقت دین و معارف اسلام است، انتشارات در این زمینه پیشرو است و تلاش دارد پاسخی علمی و دینی برای تمام سوالات این نسل داشته باشد.

 درباره ازدواج (کتاب اول)

دکتر حمید حبشی روان‌شناس و مشاور خانواده بنام کشور در مجموعه کتاب‌های ازدواج، این امر مقدس را تعریف می‌کند.، ضروریاتش را برمی‌شمارد و تمام مراحل ان را همراه حقایق، مشکلات و راه حل‌هایش با شما مطرح می‌کند. در کتاب اول ازدواج با ضرورت ازدواج، انگیزه‌ها، معیارشناسی ازدواج، تناسب‌سنجی در ازدواج، روش کسب شناخت در این امر، روش تحقیق در ازدواج و مراحل خواستگاری و.... معرفی و تشریح شده‌اند.

 خواندن  ازدواج (کتاب اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی جوانانی که قصد ازدواج دارند مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

mohan
۱۴۰۰/۰۵/۱۳

فوق العاده است به قطع میتونم بگم چکیده اکثر کتب و کلاس های با موضوعه ازدواجه حتما پیشنهاد میکنم

mhd_rsi
۱۴۰۰/۰۷/۱۸

برای کسانی که دنبال یک کتاب واقعا کاربردی درباره ی ازدواج هستند، این کتاب یکی از بهترین هاست جایی که لازم باشد، لحن کتاب آرمانی می شود و جایی که لازم باشد، لحن کتاب بصورت مجموعه ای از دستورالعملهای واقعا کاربردی

- بیشتر
sahar
۱۴۰۰/۰۸/۱۶

من بیش از ۴۰ تا کتاب درباره ازدواج و خانواده خوندم اما کتابی بهتر و کاملتر ازین اصلا ندیدم . حتما لازمه توی هرخونه ای که مجرد دارند یکی داشته باشه بنظرم

حی بن یقظان
۱۴۰۰/۰۵/۲۸

خواهشاً (کتاب زندگی) ایشان را هم موجود کنید.باسپاس.

R.mohammadi
۱۴۰۰/۰۵/۲۲

چاپیش رو مطالعه کردم ،خیلی کتاب عالی و کاربردیِ

s.shahryari
۱۴۰۰/۰۹/۰۳

به نظرم لازمه هر جوانی قبل از ازدواجش این کتاب رو مطالعه کنه . دقیق و جامع و کاربردی 👌

alinik
۱۴۰۰/۰۹/۱۷

سلام به مخاطبان. نسخه چاپی رو مطالعه کردم. این کتاب را برای هر کسی که توی فکر ازدواج هست توصیه می کنم. فصل بندی مناسب از شرایط و بستر های مورد نیاز قبل از ازدواج تا جزئیات خواستگاری و ...

- بیشتر
کتاب باز
۱۴۰۰/۰۸/۰۶

عالی بود ازتون میخوام که این کتاب رو حتما مطالعه کنید چون تاثیر بسیار زیاد و عمیقی روی ازدواجتون که یک مرحله سرنوشت سازه میذاره و بشدت واقع بینانه و مفید هست.

m.m.attarian
۱۴۰۰/۱۲/۱۴

با سلام بنده کتاب های متعددی راجب مبحث ازدواج از خارجی و داخلی در انواع موضوعات مطالعه کرده ام به قطع این کتاب چندین سر و گردن از همه اونها به جهت کاربردی بودن واقع گرایانه بودن و جامع بودن

- بیشتر
جابر
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

بسیار دسته بندی عالی همراه با مطالب راه گشا و کاربردی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان