دانلود و خرید کتاب ایران؛ دیروز، امروز، فردا؛ تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران (ویراست دوم) محسن نصری
کتاب ایران؛ دیروز، امروز، فردا؛ تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران (ویراست دوم) اثر محسن نصری

کتاب ایران؛ دیروز، امروز، فردا؛ تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران (ویراست دوم)

معرفی کتاب ایران؛ دیروز، امروز، فردا؛ تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران (ویراست دوم)

کتاب ایران؛ دیروز، امروز، فردا؛ تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران (ویراست دوم) اثری از محسن نصری است که در دفتر نشر معارف منتشر شده است. این کتاب نگاهی به ایران و تحولات آن پیش از انقلاب و پس آن می‌پردازد و دستاوردهای آن را برمی‌شمارد.

درباره کتاب ایران؛ دیروز، امروز، فردا؛ تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران (ویراست دوم)

انقلاب اسلامی ایران، که در سال پنجاه و هفت به ثمر نشست، یکی از مهم‌ترین انقلاباتی است که در تاریخ معاصر ایران و جهان رخ داده است. انقلاب ایران تغییرات عظیمی در زندگی مردم ایران به وجود آورد و بازتاب‌های جهانی آن نشان می‌دهد که تاثیر آن در جهان نیز، به اندازه تاثیر آن در ایران اهمیت دارد. در همین چندین سال اخیر، دنیا شاهد وقوع انقلاب‌های گوناگونی بوده است و هرکدام هدفی را دنبال کرده‌اند. 

شعار و هدف انقلاب اسلامی ایران استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود. این انقلاب با سه رکن «مکتب اسلام»، «رهبری حضرت امام‌خمینی» و «فداکاری مردم» بی‌گمان در پی‌ریزی عصری جدید بود. این اثر با نام «عصر امام خمینی» نقطه عطفی شد. 

انقلاب ایران به نفی استعمار خارجی، استبداد داخلی و نظام شاهنشاهی پرداخت و اینک برای تداوم، تعالی و گستردن خود، نیازمند «بصیرت» و شناخت نسل جوان و آحاد مردم است. محسن نصری در کتاب ایران؛ دیروز، امروز، فردا؛ تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران (ویراست دوم)، انقلاب ایران را در سه مرحله مورد کاوش قرار دهد: مرحله اول «ایران دیروز» در رژیم پهلوی. مرحله دوم «ایران امروز» در جمهوری اسلامی و تحولات و تغییرات و دستاوردهای عظیم آن و مرحله سوم «ایران فردا»

دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها، در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد و در سال ۱۳۷۹ به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این انتشارات تلاش می‌کند از دریچه اسلام ناب به بازخوانی، بررسی، نقد و تولید اندیشه در عرصه‌های مختلف بپردازد. از جمله این فعالیت‌ها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان به چاپ بیش از ۱۱۰۰عنوان کتاب در زمینه دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها، اندیشه‌‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی، معارف قرآن و اهل‌ بیت (ع)، دین‌پژوهی، اخلاق و عرفان، انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر، مسائل جهان اسلام، غرب‌شناسی، شبهات فکری و عقیدتی، مسایل تاریخی و فلسفی، علوم انسانی، مسایل تربیتی، زن، خانواده و نقد فمینیسم و… اشاره کرد. نشرمعارف اخیراً نیز گام‌هایی در حوزه ادبیات داستانی برداشته است. این انتشارات با راه ‌اندازی ۳۰ مرکز فروشگاهی با عنوان تجاری «پاتوق کتاب» و همچنین برگزاری ۱۲ دوره مسابقات کتابخوانی «پویش روشنا» در سطح ملی، توانسته است گام‌های مفید و موثری در توزیع و ترویج کتابخوانی کشور بردارد.

آنچه این روزها بیش از هرچیز دغدغه نسل انقلابی است آشنایی جوانان و دانشجویان با حقیقت دین و معارف اسلام است، انتشارات در این زمینه پیشرو است و تلاش دارد پاسخی علمی و دینی برای تمام سوالات این نسل داشته باشد.

کتاب ایران؛ دیروز، امروز، فردا؛ تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران (ویراست دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به مطالعات سیاسی و جامعه‌شناسی، مخاطبان کتاب ایران؛ دیروز، امروز، فردا؛ تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران (ویراست دوم) هستند. 

نظرات کاربران

کاربر ۳۸۷۶۲۱۰
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

اصن قابل سرچ نیست روی نمونه امتحانش کنین معلومه

golfam
۱۴۰۲/۰۷/۲۶

من نخوندمش ولی دوستانی که نظر منفی دادن چون نمی تونن جست و جو کنن توش و جواب سوالات امتحانو در بیارن خیلی نامردی میکنن در حق کتاب😑 به محتواش باید نمره بدین نه کاراییش برای تقلب تون

کاربر ۵۵۹۸۰۱۶
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

دوستان منظور از قابلیت سرچ یعنی چی؟

گمنام
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

خیلی کتاب خوبیه حتما بخونید

Jamais Vu
۱۴۰۱/۰۳/۱۸

قابلیت سرچ نداره...این خوب نیس

سیده جعفرزاده
۱۴۰۰/۰۴/۲۱

کتاب عالی و بی نقصی هست در دانشگاه‌های علوم انسانی و حوزه هم درحال تدریس هستن این کتاب را مطالعه کردم وبه شما پیشنهاد مطالعه را میدهم تا بتوان فهمید در گذشته چه اتفاقاتی افتاده هست

کاربر ۳۲۱۸۰۲۹
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

این فایل قابل سرچ هست؟؟

آیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

ببخشید pdf قابل سرچ هست؟

کاربر ۳۳۷۷۸۲۴
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

ایا فایل این کتاب قابلیت سرچ داره؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان