دانلود و خرید کتاب نویسنده های بزرگ، خواننده های کوچک؛ گربه و شیطان جیمز جویس ترجمه غلامرضا امامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نویسنده های بزرگ، خواننده های کوچک؛ گربه و شیطان اثر جیمز جویس

کتاب نویسنده های بزرگ، خواننده های کوچک؛ گربه و شیطان

معرفی کتاب نویسنده های بزرگ، خواننده های کوچک؛ گربه و شیطان

کتاب نویسنده های بزرگ، خواننده های کوچک؛ گربه و شیطان انتشارات پرتقال منتشر کرده است. مجموعه نویسنده های بزرگ، خواننده های کوچک است که نشر پرتقال منتشر کرده است. این مجموعه کتاب آثار نویسندگان مشهور جهان جیمز جویس، هانس کریستین اندرسون و شارل پرو است. این جلد نوشته جیمز جویس است.

درباره کتاب نویسنده های بزرگ، خواننده های کوچک؛ گربه و شیطان

این کتاب داستان پادشاهی حیله‌گر است که شیطان را فریب می‌دهد تا یک شبه برای شهرشان پلی بسازد که مردم خیلی به آن احتیاج دارند. کتاب نویسنده های بزرگ، خواننده های کوچک؛ گربه و شیطان را جیمز جویس نویسنده مشهور برای نوه‌اش نوشته است و سرشار از حس شوخ‌طبعی است.

خواندن کتاب نویسنده های بزرگ، خواننده های کوچک؛ گربه و شیطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جیمز جویس

جیمز جویس ۲ فوریه ۱۸۸۲ در دوبلین، ایرلند به دنیا آمد. او همراه ویرجینیا وولف از اولین کسانی بودند که به شیوه جریان سیال ذهن می‌نوشتند. جیمز جویس با ۱۳ زبان آشنایی داشت و دست کم به ایتالیایی و فرانسه مسلط بود. اما آثارش را به زبان انگلیسی می‌نوشت. دوبلینی‌ها یکی از مجموعه داستان‌های او است که گاهی آن را به عنوان یک داستان بلند در نظر می‌گیرند. بسیاری از افراد، رمان اولیس نوشته جیمز جویس را بزرگ‌ترین رمان سده بیستم می‌دانند. جیمز جویس در ۱۳ ژانویه ۱۹۴۱ در سن ۵۸ سالگی در زوریخ، سوئیس چشم از دنیا فروبست. 

معرفی نویسنده
عکس جیمز جویس
جیمز جویس

جیمز جویس در سوم‌ فوریه سال ۱۸۸۲ در دوبلین پایتخت کشور ایرلند زاده شد. استعداد جیمز از کودکی و دوران تحصیل بروز کرده و گواه این ادعا تسلط وی به سیزده زبان زنده دنیا بود به گونه‌ای که نوشته‌هایش را به زبان انگلیسی می‌نوشت ‌و منتشر می‌کرد. جیمز جویس تا قبل از ۲۰ سالگی شخصی مذهبی بود اما در گذر زمان از عقاید مذهبی فاصله گرفته و به سمت رسیدن به اهداف ادبی تلاش کرد. با گذر از سی سالگی بود که به علت مخالفت شدید با بی‌فرهنگی و‌ دون‌مایگی دوبلین همچنین تلاش برای رهایی دوبلین از استعمار بریتانیا بود که مجبور به ترک وطن شده و در شهر‌های زوریخ، پاریس و تریسته ساکن شد. علاقه‌ی شدید جویس به دوبلین شهر زادگاهش و تلاش برای بهبود آن در تمامی آثارش موج می‌زند‌‌ به گونه‌ای ‌که نام اولین مجموعه کتابش را دوبلینی‌ها نام نهاد. وی زمانی بیان کرده است که هر کتاب من کتابی درباره دوبلین است. دوبلین کمتر از سیصد هزار نفر جمعیت دارد ولی در آثار من جهان‌شهر است. او همچنین گفته است در مورد خودم من همیشه درباره دوبلین می‌نویسم.

نظرات کاربران

کاربر ۲۹۹۳۴۵۹
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

این کتاب چیز خواستی را آموزش نمیدهد ولی بسیار زیبا است و کمی هم خنده دار و پیشنهاد میکنم که این کتاب را بخرید وبرای مطالعه و ،وقت گذراندن خوب است

mahak
۱۴۰۰/۰۵/۰۵

اصلا خوب نبود خیلی هم گرون بود صفحات هم خیلی کم بود

شیما
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

داستان کوتاه و با نمک و جالبیه تصویر گری زیبایی هم داره جنبه سرگرمی داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۸۰۰
تومان