دانلود و خرید کتاب جرعه ای از جام عاشورا سیدعطاالله مهاجرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جرعه ای از جام عاشورا اثر سیدعطاالله مهاجرانی

کتاب جرعه ای از جام عاشورا

معرفی کتاب جرعه ای از جام عاشورا

کتاب جرعه ای از جام عاشورا نوشته سید عطاالله مهاجرانی است. کتاب جرعه ای از جام عاشورا، در واقع روایت تفسیر و تأویل زیارت عاشورا از زبان کسانی است که با عاشورا و عرفه زندگی می‌کردند. زیارت عاشورا الفاظی بر زبانشان نبود، زندگی بود.

درباره کتاب جرعه ای از جام عاشورا 

دعای عرفه امام حسین علیه السلام، عرفان نظری اوست و عاشورا، عرفان عملی او. آنچه از شیدایی عبودیت و ستایش خداوند در دعای عرفه بر زبان رانده بود، در کربلا و عاشورا در منظر چشم انسان و تاریخ قرار داد، منظری فرا زمانی و فرا مکان. زیارت عاشورا در حقیقت پیوند میان دعای عرفه و عاشورا و انسان امروز است که می‌خواهد عاشورا را بشناسد و از عطر دعای عرفه که در متن زیارت عاشورا تراویده است، سرمست شود. 

خواندن کتاب جرعه ای از جام عاشورا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام شیعیان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره‌ عطاالله مهاجرانی

سید عطاالله مهاجرانی در ۲ مرداد ۱۳۳۳ در اراک متولد شد. او نویسنده و سیاست‌مدار ایرانی است. مهاجرانی نماینده شیراز در دوره اول مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی نخست‌وزیر در دوران نخست‌وزیری میرحسین موسوی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی، عضو شورای سیاستگذاری صدا و سیما و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ اول ریاست‌جمهوری محمد خاتمی بود. عطاالله مهاجرانی مدرک دکترای رشته تاریخ دارد و مدتی عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه تربیت مدرس بود. عطاالله مهاجرانی آثار و تالیفات بسیاری دارد که از میان آن‌ها می‌توان به میناگران، سهراب‌کشان، بهشت خاکستری، حکایت همچنان باقیست و افسانه نیما اشاره کرد. او هم‌اکنون در بریتانیا سکونت دارد. 

نظرات کاربران

کاربر ۱۵۳۶۰۶۴
۱۴۰۱/۰۵/۳۰

شبیه کتاب ((حاج آخوند)) را از همین نویسنده بود. بسیار دلنشین البته در فضای عاشورا و کمی فنی تر و علمی تر. حاج آخوند بیشتر برای خواننده عام بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان