دانلود و خرید کتاب برف سیدعطاالله مهاجرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برف اثر سیدعطاالله مهاجرانی

کتاب برف

معرفی کتاب برف

کتاب برف رمانی درباره‌ی زندگی و همچنین بر ضد زندگی نوشته عطاالله مهاجرانی است. 

درباره‌ی کتاب برف

رمان برف، نگاه به زندگی و نیز ضد زندگی دارد. دو گرایش در برابر هم قرار می‌گیرند و گاه در هم تنیده می‌شوند. با یکدگر در گیر و دار نبردند. قساوت برهنه از سویی و شعله فروزان مهر از سویی دیگر، مرگ بارگی از سویی و زنده اندیشی از سوی دیگر. برف پر از استعاره‌های بی‌نظیر و نمادهایی است که شما را به خواندن داستان تا انتها وادار می‌کند. 

کتاب برف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن رمان‌های ایرانی لذت می‌برید، کتاب برف را بخوانید. اگر پیش از این آثار عطاالله مهاجرانی را خوانده و دوست داشتید، کتاب برف نظرتان را به خودش جلب می‌کند. 

درباره‌ی عطاالله مهاجرانی

سید عطاالله مهاجرانی در ۲ مرداد ۱۳۳۳ در اراک متولد شد. او نویسنده و سیاست‌مدار ایرانی است. مهاجرانی نماینده شیراز در دوره اول مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی نخست‌وزیر در دوران نخست‌وزیری میرحسین موسوی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی، عضو شورای سیاستگذاری صدا و سیما و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ اول ریاست‌جمهوری محمد خاتمی بود. عطاالله مهاجرانی مدرک دکترای رشته تاریخ دارد و مدتی عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه تربیت مدرس بود. عطاالله مهاجرانی آثار و تالیفات بسیاری دارد که از میان آن‌ها می‌توان به میناگران، سهراب‌کشان، بهشت خاکستری، حکایت همچنان باقیست و افسانه نیما اشاره کرد. او هم‌اکنون در بریتانیا سکونت دارد. 

بخشی از کتاب برف

صدای موسیقی فضا را پر کرده بود. پنج نفر با دف‌های بزرگ حلقه زده بودند. با کف دست راست قایم بر دف‌ها می‌کوبیدند. صدای حلقه‌های برنجی دف‌ها مثل سکه‌هایی که بر خاک می‌ریخت، به گوش می‌رسید. نقاره‌چی‌ها، دهل چی‌ها و ساززن‌ها، همه با هم می‌نواختند. همه‌ی صداها در اوج خود بود، انگار کوه می‌خواست از جا کنده شود. آقاخوان و بیانی و یاسمن و ... می‌خواندند:

 زندگی زیباست ای زیبا پسند زنده‌اندیشان به زیبایی رسند

نظرات کاربران

amir
۱۴۰۱/۰۶/۰۸

نتونستم با این کتاب ارتباط بگیرم و بعضی جاها خسته کننده میشد و شبیه به فیلمهای آخرالزمانی!البته اولین کتابی بود که از آثار اقای مهاجرانی میخوندم و آشنایی با قلم ایشون ندارم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان