دانلود و خرید کتاب موفقیت در فرایند تغییر نگرش پریسا آقا رفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موفقیت در فرایند تغییر نگرش اثر پریسا آقا رفیعی

کتاب موفقیت در فرایند تغییر نگرش

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب موفقیت در فرایند تغییر نگرش

کتاب موفقیت در فرایند تغییر نگرش نوشته پریسا آقا رفیعی است. این کتاب برای مدیریت کار و زندگی نوشته شده است و کمک می‌کند از تکرار و افسوس رها شوید و به دنبال شادی در زندگی باشید. با کتاب موفقیت در فرایند تغییر نگرش خوشبختی را پیدا می‌کنید.

درباره کتاب موفقیت در فرایند تغییر نگرش

دیروز گذشت با تمام خوب و ی بدی‌هایش، با تمام خاطراتی که برای ما گذاشت، با تمام آ‌موزه‌های همیشگی و دلبستگی‌ها و دل‌گیری‌ها. کتاب موفقیت در فرایند تغییر نگرش به شما کمک می‌کند از گذشته رها شوید و به دنبال آینده بروید. 

بعضی‌های در هر فرصتی که پیش می‌آید به مشکلاتش می‌اندیشند اما برخی‌ها در مشکلات به فرصت‌ها می‌اندیشند. برخی از نردبان نگرش‌های سازنده صعود می‌کنند و برخی به خاطر داشتن نگرش‌های غلط سقوط می‌کنند. نوع نگرش‌ها در برکشیدن یا فرو کشیدن انسان بسیار مؤثرند. این کتاب به شما کمک می‌کند از گذشته رها شوید و به دنبال موفقیت بروید.

خواندن کتاب موفقیت در فرایند تغییر نگرش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب موفقیت در فرایند تغییر نگرش

تنها فرق بین موفقیت و شکست، نوع نگاه است:

شما در هر کاری اگر فکر کنید که موفق می‌شوید یا فکر کنید که شکست می‌خورید، در هر دو صورت درست فکر کرده‌اید. اگر فکر کنید که موفق خواهید شد، این اندیشه مثبت به عنوان موتور محرکه شما را به حرکتی و عملی وا می‌دارد که آن حرکت و عمل، شما را به موفقیت می‌رساند و اگر از قبل فکر کنید که شکست خواهید خورد، نوع رفتار و عملتان به گونه‌ای شما را به شکست رهنمون خواهد شد.

افرادی که دائماً روی بدبختی‌ها، ناراحتی‌ها و مشکلات زندگی متمرکز می‌شوند، زندگیشان به شکست می‌انجامد و آنهایی که مرتباً به زیبائی‌ها، شادی‌ها و موفقیت‌های زندگی متمرکز می‌شوند، به موفقیت نیز می‌رسند. به همین خاطر گفته می‌شود از تمرکزهای خود مراقبت کنید، به عنوان مثال تمرکز به روی یک منظره زیبا در انسان روحیه بالاو فکر مثبت ایجاد می‌کند و تمرکز روی منظره زشت و دلخراش انشان را مأیوس و فکر منفی تولید می‌کند.

نوع پرسش‌هایی که ما از خود می‌کنیم کیفیت زندگی ما را رقم می‌زند ممکن است سئوال بدینگونه باشد: چرا من خوشبخت هستم؟ یا چرا من بدبخت هستم؟ فرق این دو سئوال فاصله بین خوشبختی و بدبختی است به نظر شما این دو سئوال چه تأثیری در زندگی ما دارند؟

ارتباط بین دو انسان ارتباط بین دو دل است، بر هر دلی یک قفل رمزداری است که هنر انسان‌ها در پیدا کردن رمز آن قفل‌ها است، تا بتوانند خانه دل انسان‌ها را بگشایند. البته در ارتباطات هدف فقط گشودن قفل خانه دل نیست بلکه باید توانایی این را داشت پس از گشودن بتوان در آن نقشی زیبایی نیز به تصویر کشید.

نگرش اولیه در انجام هر کاری بسیار مهمتر است:

وجود نگرش درست در شروع هر کار و فعالیتی ضامن موفقیت و نتیجه کار است. سرنوشت و نتیجه بسیاری از کارها پیش از شروع معلوم می‌شوند. حکایت ذیل بیانگر نوع نگرش اولیه در فروشنده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۹۲۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان