دانلود و خرید کتاب به آینه عشق بورز پریسا آقا رفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به آینه عشق بورز اثر پریسا آقا رفیعی

کتاب به آینه عشق بورز

معرفی کتاب به آینه عشق بورز

کتاب به آینه عشق بورز نوشته پریسا آقا رفیعی به شما کمک می‌کند اعتماد به نفس داشته باشید و بتوانید بهترین خودتان باشید. این کتاب رانمای قدم به قدم موفقیت است برای رسیدن به تمام آرزوهایتان. اعتماد به نفس مفهومی است که بسیاری از مردم با آن آشنا هستند. تا آنجا که چرایی بسیاری از رفتارها را با داشتن یا نداشتن اعتماد به نفس تعبیر و تفسیر می‌کنند. اعتماد به نفس برای داشتن زندگی شاد ضروری است. اعتماد به نفس موفقیت شما را در بسیاری از موقعیت‌های شغلی، خانوادگی و اجتماعی تحت تأثیر قرار می‌دهد.

درباره کتاب به آینه عشق بورز

اغلب مردم معنای واقعی کلمه «اعتماد به نفس» را به خوبی درک نمی‌کنند ... به همین دلیل آن نوع از اعتماد به نفس و خودباوری را که مطلوب و مورد نظر است، در زندگی تجربه نمی کنند چون فکر می کنند اعتماد به نفس یعنی اینکه ایمان و اعتماد به موفقیت هایی که در کارها به دست می‌آورند. در صورتی که اعتماد به نفس واقعی و حقیقی آن است که قبل از اینکه در کاری موفق شویم، نوعی اعتماد به توانایی خود برای انجام آن کار را داشته باشیم.

اعتماد به نفس یعنی دیدن خود به عنوان فردی توانا، با کفایت، دوست داشتنی و منحصر به فرد.

به تعبیر دیگر، اعتماد به نفس یعنی آن احساس و شناختی که از توانایی ها و محدودیت های بیرونی و درونی خود دارید. بنابراین وقتی که اعتماد به نفس و خودباوری را براساس آنکه و آنچه به راستی هستید و نه براساس موفقیت ها و دستیابی ها یا شکست ها و ناکامی های خود بنا می کنید، چیزی را در خود خلق می نمایید که هیچ کس و هیچ چیز یارای گرفتنش را از شما نخواهد داشت. حال با توجه به مفاهیم بالا می توان گفت اعتماد به نفس واقعی همواره در درون شما تولید می شود نه از بیرون. اعتماد به نفس واقعی زاییده تعهد شما به خودتان است. این تعهد که هر آنچه لازم باشد، انجام خواهید داد تا به خواسته ها و نیازهایتان برسید.

اعتماد به نفس باور شخصی شماست نسبت به روح خودتان به عنوان یک انسان.

اعتماد به نفس حقیقی، این نیست که نترسید. بلکه آن است که بدانید و مطمئن باشید با اینکه می ترسید؛ اما بی گمان دست به عمل خواهید زد

اعتماد به نفس خودتان را چقدر محک زده‌اید؟ مصاحبه شغلی مهمی دارید و از روزها قبل تلاش کردید خودتان را برای چنین روزی آماده کنید؛ اما استرس و ترس از خراب‌کردن مصاحبه باعث کاهش شدید عملکرد شما شده‌ است. شما نتوانستید توانمندی‌هایتان را به‌صورت کامل به کارفرما معرفی کنید. در حین صحبت، چند بار تپق زدید، لرزش صدا و دستتان نیز مزید بر علت شد که نمره خوبی از مصاحبه کسب نکنید.

در جمع هیأت‌مدیره شرکت هستید، یکی از اعضاء برای افزایش میزان بهره‌وری و سود‌دهی شرکت، یک طرح کاری فوق‌العاده هیجان‌انگیز به شما پیشنهاد می‌دهد. اجرایی‌شدن این طرح نیاز به کمی ابتکار، ریسک‌پذیری و جسارت شما دارد. شما با شنیدن این پیشنهاد بی‌اختیار می‌لرزید، افکارتان مشوش می‌شود، ترجیح می‌دهید جلسه را ترک کنید تا همکارانتان متوجه اوضاع بهم‌ریخته‌ شما نشوند.

چه موضوعی شما را تا این حد آشفته می‌‌کند؟ چرا در مصاحبه شغلی نتوانستید خود را به‌خوبی اثبات کنید؟ چرا وقتی دانشجو یا دانش‌آموز بودید، از ارائه کنفرانس کوتاهی درکلاس واهمه داشتید؟ چه مواردی عملکرد شما را در موقعیت‌های جدید، تضعیف می‌کند؟ عوامل متعددی می‌تواند، منجر به کاهش عملکرد و متوقف شدن توسعه فردی شما شود، که فقدان یا کمبود اعتماد به نفس یکی از مهم‌ترین موارد است.

در هر کاری که انجام می‌دهید اعتماد و اطمینان به خود، بدون شک بزرگترین دارایی است. ثروت و شهرت نیز نمی‌تواند احساس ضعف درونی را جبران کند؛ افرادی که اعتماد به نفس پایینی دارند، همیشه کمتر به آرزوها و اهداف خود دست می‌یابند، آن‌ها کم‌ماجرا هستند و کمتر از زندگی بهره می‌برند. بیشتر مستعد انواع مشکلات مرتبط با استرس، از جمله اضطراب‌، اختلالات خوردن و مشکلات سلامت روان هستند.

کتاب به آینه عشق بورز به شما کمک م‌کند روز به روز موفق‌تر شوید.

خواندن کتاب به آینه عشق بورز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی موفق‌ باشند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۸۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان