دانلود و خرید کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق عمل کن استیو هاروی ترجمه گیسو ناصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق عمل کن اثر استیو هاروی

کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق عمل کن

معرفی کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق عمل کن

کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق عمل کن نوشته استیو هاروی، مجری و کمدین مشهور و ترجمه گیسو ناصری است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با کشف استعداد خود زندگی‌تان را غنی کنید. 

درباره کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق عمل کن

حتما همه شما این جمله را شنیده‌اید: برای موفق شدن لازم است مانند افراد موفق فکر کنیم. اما چند نفر از ما واقعا سعی کردیم تا مانند افراد موفق فکر کنیم؟ چند نفر از ما مدام خودمان، توانایی‌ها و موقعیت‌هایمان را با دیگران مقایسه کردیم و یا برای خودمان عذر و بهانه‌هایی تراشیدیم که می‌دانستیم واقعا پوچ و توخالی هستند؟ 

استیو هاروی در کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق عمل کن به شما یاد می‌دهد که دست از بهانه تراشیدن بردارید. در حقیقت زندگی چیزی فراتر از فقط زنده بودن است. بهترین کار این است که مهارت‌ها، قابلیت‌ها و استعدادهای منحصر به فردتان را بشناسید و با کمک آن‌ها در مسیر موفقیت و خوشبختی قدم بردارید. 

او در این کتاب از زندگی خودش مثال می‌زند. زمانی که کار و پول نداشت و مدام مشغول مقایسه خودش با دیگران، بهانه آوردن و دست روی دست گذاشتن بود. او همچنین در مسیر این تغییر و تحول که با شناخت استعداهایتان آغاز می‌شود مانند یک راهنما همراه شما است و کمکتان می‌کند تا زندگی خود را به یک زندگی الهام‌بخش و سرشار از یادگیری تبدیل کنید.  

کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق عمل کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق عمل کن برای تمام کسانی است که خود را لایق موفقیت می‌دانند و تنها به یک نیروی محرک و یک منبع انرژی نیاز دارند. 

درباره استیو هاروی 

استیو هاروی در سال ۱۹۵۷ متولد شد. او نویسنده، هنرپیشه و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی است. تخصص اصلی او در مشاوره دادن به زوجین است و سعی دارد تا با بازگو کردن حقایق در مورد زنان و مردان، به افراد در داشتن یک رابطه موفق کمک کند. او در این زمینه کتابی با عنوان مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن را به رشته تحریر درآورد و توانست به یکی از نویسندگان محبوب در دنیا تبدیل شود.

بخشی از کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق عمل کن

جوردن بلفورت، نویسنده کتاب گرگ وال‌استریت می‌گوید: «تنها چیزی که میان شما و هدفتان قرار می‌گیرد، آن داستان مزخرفی است که همیشه برای خودتان تکرار می‌کنید، اینکه نمی‌توانید به آن دست پیدا کنید.» ولی قصد دارم آن را در مرحله‌ای دیگر مطرح کنم. عذر و بهانه‌ها در مورد شما به خودتان دروغ می‌گویند و اجازه نمی‌دهند که به حقیقت استعداد خدادادتان دست پیدا کنید. این عبارت را همراه من تکرار کنید: «دیگر بیشتر از این بهانه نیاور.»

لعنت بر مقایسه

بعضی از شما از اینکه استعدادهایتان را آشکار کنید، واهمه دارید زیرا تمام مدت در حال مقایسه خود با دیگران هستید. خداوند شما را خلق کرده است و راهی که در زندگی در پیش می‌گیرید، تنها منحصر و مخصوص به خودتان است. جهان فرصت ندارد که در معرفی شما دخالت کند. درواقع این شما هستید که با معرفی خود می‌توانید بدرخشید.

هرگز فکرتان را درگیر چنین چیزی نکنید که خوب، میلیون‌ها سخنران انگیزشی در دنیا هست و دیگر چیز تازه‌ای وجود ندارد که من آن را ارائه بدهم. ممکن است در شهری که شما زندگی می‌کنید پنجاه سخنران انگیزشی وجود داشته باشد ولی شما تنها کسی هستید که تجربیات، اشتباهات، درس‌ها، گرفتاری‌ها و موفقیت‌های منحصر به خودتان را دارید که می‌توانند شما را از فردی که عادی زندگی می‌کند و همان فرد آینده‌ای بهتر و استثنایی در انتظارش است، متمایز کنند. خودتان هم تعجب خواهید کرد که چطور تعریف داستان زندگی‌تان از آنجا که از شهر کوچکی که در آن زندگی می‌کردید به یک شهر بزرگ‌تر مهاجرت کردید و با ایمان به خدا کار تازه‌ای را آغاز کردید، می‌تواند برای دیگران جذابیت بیشتری داشته باشد تا اینکه در مورد داستان زندگی لس براون سخنرانی کنید. انرژی خودتان را صرف خودتان کنید، نه دیگری!

به نژاد، جنسیت و اینکه از کجا آمده‌اید و وضعیت مالی‌تان چگونه است، اهمیت نمی‌دهم. اگر خداوند فرصتی را پیش رویتان قرار داده است تا پیشرفت کنید، هرگز وقت خودتان را با گفتن اینکه «من ارزش این را ندارم!» هدر ندهید. از محدودکردن استعدادهایتان خودداری کنید زیرا دیگر نمی‌توانید تصویر بزرگ را ببینید. شما هم مانند هرکس دیگری حق دارید که پشت میز ریاست بنشینید. از زمان‌های دور این میزهای بزرگ بوده‌اند و انسان‌های بسیاری پشت آنها قرار گرفته‌اند. پس پشت میز بنشینید و با صدای بلند و واضح در مورد افکارتان و آنچه می‌دانید، حرف بزنید و اضافه کنید که اگر سکوت می‌کردید، دیگر پشت آن میز قرار نمی‌گرفتید. از این فرصت مناسب بهره ببرید و استعدادها و مهارت‌های خود را به دیگران معرفی کنید.

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
کلید یافتن فرصت‌های مناسب زندگی در تصمیمات ما نهفته است. به‌جای اینکه منتظر پیدا شدن فرصت مناسب باشید، باید برای تغییر تصمیم درستی بگیرید
احسان رضاپور
باور کنید یا نه، جایگاهی در قبرستان به شما اختصاص داده شده است که درواقع خانهٔ دوم شما محسوب می‌شود. و مهم‌ترین موضوع در آن روز این نیست که چه تعداد گل روی قبرتان می‌ریزند یا اینکه آیا مراسم آن طوری که مایل بودید انجام می‌گیرد یا نه. تنها مسئله‌ای که بسیار اهمیت دارد این است که چطور از خط‌فاصلهٔ بین تاریخ تولد تا تاریخ مرگتان به نحواحسن استفاده کرده‌اید.
احسان رضاپور

حجم

۲۰۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۰۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان