دانلود و خرید کتاب خردش کن گری وینرچاک ترجمه رضا رادفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خردش کن اثر گری وینرچاک

کتاب خردش کن

معرفی کتاب خردش کن

کتاب خردش کن نوشته گری وینر چاک است. این کتاب که با ترجمه رضا رادفر و مهدی دریایی منتشر شده است به شما یاد می‌دهد همین حالا زمان مناسب برای تبدیل شور و اشتیاقتان به ثروت است.

درباره کتاب خردش کن

کتاب «خردش کن» بر خلاف دیگر کتاب‌های دانشگاهی که ممکن است حاوی استعاره‌ها و نکات فنی پیچیده باشند، ساده و کاربردی است. برخی از منتقدان البته به عمیق‌نبودن کتاب ایراد گرفته‌اند، اما خوانندگان مفاهیم آسان و قابل درکی که در کتاب مورد استفاده قرار گرفته است را پسندیده و از توضیحات کاربردی و گام‌به‌گامی که نویسنده برای ساخت و ایجاد برند شخصی ارائه کرده، استقبال کرده‌اند.

آنچه «گری وینرچاک» را از سایر نویسندگان حوزه برندسازی شخصی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی مجزا می‌کند، روایت داستانی او از ساخت و توسعه برند شخصی است. این نویسنده که تاکنون چهار بار عنوان پرفروش‌ترین نویسنده در نیویورک‌تایمز را به خود اختصاص داده، تلاش می‌کند تا به زبان غیرفنی قدرت شبکه‌های اجتماعی را به خواننده خود توضیح دهد. گری آنچه را که به چشم دیده، یاد گرفته و تجربه کرده، در قالب داستان زندگی خود تشریح می‌کند و از کسب‌وکار خانوادگی خود و توسعه این کسب‌وکار در قالب مثال‌ها و استعاره‌هایی بحث می‌کند. سادگی در نوشتار و راحتی در خواندن و صداقت بحث نویسنده؛ شخصیت گرم و پرانرژی او را پرواضح نشان می‌دهد. او همچنین در طول کتاب بارها و بارها با ادبیاتی صمیمی که مخصوص خود اوست، تلاش می‌کند خواننده را مجاب به جست‌وجو در علایق درونی خود و تولید برند شخصی کند 

خواندن کتاب خردش کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب خردش کن

واقعاً می‌خواهید در کسب‌وکارتان موفق شوید؟ پاسخ به این پرسش به مشغله ذهنی شما تبدیل شده است؟ آیا شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانید و غرق در هزاران فکر و ایده مختلفی می‌شوید که به ذهن‌تان خطور می‌کند؟ حاضرید هر کاری انجام بدهید تا مطابق خواسته‌هایتان زندگی کنید؟ اگر این‌طور باشد، فرد بسیار خوش‌شانسی هستید؛ زیرا در عصری به سر می‌برید که برای رسیدن به اهداف، به اندازه کافی فرصت‌های بی‌بدیلی در اختیار همگان قرار دارد؛ البته اگر جنب‌وجوش، صبر و حوصله و رؤیاهایی بزرگ در سر داشته باشید. کاش خودم هم از اول از این موضوع اطلاع می‌داشتم؛ چون تنها کاری بود که باید به آن می‌پرداختم.

سه سال پیش یک فرد عادی بودم، با مهارت‌های فنی بسیار محدود که از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و تامبلر برای ساخت یک برند شخصی مناسب و سودآور استفاده می‌کردم. در آن زمان، بسیاری از مردم نمی‌خواستند بپذیرند که دنیای ـ جامعه ـ کسب‌وکار در حال تغییر است و اگر به شما می‌گفتند که فقط با داشتن پشتکار و اشتیاق می‌توانید کاروکاسبی پول‌ساز رؤیایی و مفرح خود را راه‌اندازی کنید، ممکن بود باورتان نشود، اما در حال حاضر فرصت‌ها بی‌پایان هستند (خیلی بعید است که مردم هنوز به تغییرات ایجادشده در جامعه، تحولات کسب‌وکار و حتی اینترنت پی نبرده باشند) و به همین دلیل، احتمالاً داستان زندگی من آنچنان که باید و شاید، برایتان حیرت‌انگیز نیست. ولی اگر شما هم به اندازه کافی علاقه و اشتیاق به کارتان داشته باشید، داستان زندگی من می‌تواند با صرف زمان و هزینه بسیار کمتر، داستان زندگی شما هم باشد.

در اینجا نحوه وقوع این تغییرات را شرح می‌دهم: من به پدرم برای اداره فروشگاهش به اسم شاپرز دیسکانت لیکرز۱ کمک می‌کردم و توانستم در طول هفت سال (۲۰۰۵ ـ ۱۹۹۸) میزان درآمد فروشگاه را از چهار میلیون دلار به پنجاه میلیون دلار برسانم. به این موضوع افتخار می‌کنم. اما جدای از آن همه کار سخت، ما میلیون‌ها دلار صرف تبلیغات کسب‌وکارمان در نیویورک‌تایمز، مجله «واین اسپکتیتور»۲ و سایر نشریات و همچنین ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیون محلی کردیم. این را با فوریه ۲۰۰۶ مقایسه کنید، یعنی زمانی که تصمیم گرفتم برند خودم را بسازم که تا امروز حتی عرقی که به پای این کار ریخته‌ام، بسیار بیشتر از هزینه تبلیغاتش بوده است (کمتر از ۱۵ هزار دلار) و نکته مهم‌تر این است که من در تمام عمرم چنین لذتی را تجربه نکرده‌ام. شما نیز حتماً برای کارتان عرق ریخته‌اید، این‌طور نیست؟ ممکن است ارتباطات، تحصیلات یا ثروت چندانی نداشته باشید، اما با پشتکار و اشتیاق کافی می‌توانید به هر آنچه می‌خواهید برسید.

نظرات کاربران

شاداب
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

سلام این کتاب رو مطالعه کردم اما به هیچ عنوان کاربردی نبود و خواندنش رو توصیه نمیکنم چون اطلاعات مفیدی در اختیار خواننده نمیذاشت. بیشتر نویسنده از کسب و کار خودش تعریف کرده بود و تنها به نکته ای که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۱۷۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان