دانلود و خرید کتاب وجود مقدس شما دبی فورد ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وجود مقدس شما اثر دبی فورد

کتاب وجود مقدس شما

معرفی کتاب وجود مقدس شما

کتاب وجود مقدس شما؛ کشف نور درون اثری از دبی فورد، متخصص، نویسنده و مربی در زمینه تحول شخصی است. او در این کتاب پیامی برای تمام خوانندگانش دارد؛ پیامی که کمک می‌کند تا در لحظات سخت، قدمی در راه شناخت خود و نیرو و تقدس وجودمان برداریم. 

این کتاب را که در پی یک داستان عجیب و باورنکردنی نوشته شده است، با ترجمه فرناز فرود می‌خوانید. 

درباره کتاب وجود مقدس شما

دبی فورد در کتاب وجود مقدس شما پیغامی برای تمام کسانی دارد که این کتاب را می‌خوانند و یا در لحظاتی دردناک، سخت و اندوهگین فرورفته‌اند. این کتاب برای تمام کسانی که امیدشان را از دست داده‌اند، مانند راه نجات و چراغ راهنما است. اما چطور ممکن است کتابی بتواند زندگی را تغییر دهد؟ شاید بد نباشد اگر اول به مقدمه کتاب نگاهی بیندازیم و داستان باورنکردنی اما جذاب نوشته شدن این کتاب را بخوانیم. 

دبی فورد در کتاب وجود مقدس شما از انرژی سخن می‌گوید که به ما کمک می‌کند تا با خداوند ارتباط برقرار کنیم. خدایی که حضور قدرتمندی دارد و بیرون از وجود ما زندگی نمی‌کند بلکه در درون ماست و با شناخت او، خودمان را نیز می‌شناسیم. این کتاب به ما کمک می‌کند تا در لحظاتی که در اندوه و ناامیدی فرو رفته‌ایم، زمانی که زیبایی‌های زندگی را نمی‌بینیم و چشمانمان به روی تمام درخشش زندگی بسته شده است، خود را بازیابیم. 

وجود مقدس شما، حکایت‌های جالبی از تجربیات نویسنده دارد. زمانی که به گفته خودش در مسیر سقوط بود و موفق شد تا با دعا خواندن از آن نجات پیدا کند. زمانی که خداوند او را گرفت و از سقوط نجاتش داد و در نهایت از زمانی که موفق شد تا نیروی درونی‌اش را کشف کند. همان نیروی قوی و الهام‌بخشی که راهی برای موفقیت او شد، به او قدرت یکی شدن با دنیای پیرامونش و آگاهی از زندگی را داد. 

دکتر دیپاک چوپرا که به دلیل فعالیت‌ها و کتاب‌هایی که در زمینه معنویت، مدیتیشن و مراقبه نوشته، معروف است درباره این کتاب اینطور می‌گوید:

«دبی فورد، خواهر روحانی، همکار و آموزگار من است. این کتاب که پس از درگذشت او پیدا شد، سفری فوق‌العاده به سوی آگاهی والاتر است. «وجود مقدس شما» را بخوانید و دریافت‌های دبی فورد را جذب کنید تا شاید با نگاهی نو، جهان را تازه، پرشور و مقدس ببینید.»

کتاب وجود مقدس شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان و دوست‌داران آثار حوزه موفقیت و خودیاری را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم. این کتاب به شما کمک می‌کند تا راهی برای مقابله با مشکلات پیدا کنید و مسیری از موفقیت در زندگی شخصی خودتان و همچنین کسانی که به کمکتان احتیاج دارد، ترسیم کنید. 

درباره دبی فورد

دبی فورد در سال ۱۹۵۵ متولد شد. او یک متخصص شناخته شده بین‌المللی در زمینه تحول شخصی است. او علاوه‌ بر نویسندگی، سخنران انگیزشی و مربی زندگی است. او هشت کتاب پرفروش در مورد دردهای درونی و مقابله با ترس را به رشته تحریر درآورده است. نخستین کتاب او «نیمه تاریک وجود» پس از آنکه در برنامه تلویزیونی «اپرا وینفری» معرفی شد، به لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرد.

دبی فورد در سال ۲۰۰۰ موسسه‌ای به نام «یکپارچگی فورد» تأسیس کرد تا آموزگارانی را در زمینه توسعه شخصی و بهبود مهارت‌های فردی تربیت کند. همچنین او یکی از نویسندگان پرطرفدار در دنیاست. او در سن ۵۷ سالگی پس از یک مبارزه طولانی با بیماری سرطان در خانه‌اش در سن‌دیگو درگذشت.

بخشی از کتاب وجود مقدس شما

پروردگار عزیزم!

گشایشی به من بده تا بتوانم تو را بشناسم

و مهرت در لبخندهایی که می‌بینم، بر من آشکار شود.

گنجایش عشقی را که تو هستی، به من بده

و مرا به عشقی که هستم، هشیار کن.

اکنون می‌دانم آن چه آن روز کف دستشویی رخ داد، همان است که «جا به جایی آگاهی» می‌خوانند. چند لحظه‌ای از درد و رنج بدن عاطفی و دیوانگی ذهن پرهیاهویم بیرون کشیده و به جایی سراسر عشق و شناخت، آرام، امن و آسوده برده شدم. به «سرزمین مقدس»، جایی که آگاهی الهی برقرار است، وارد شدم. فقط طی چند لحظه، در واقع چند لحظه، توانستم جایی را درون وجودم بگشایم که نیروی دگرگون‌سازی و جا به جایی زندگی‌ام را داشت. این جا به جایی در هر لحظه در دسترس همه ماست، زیرا کافی‌ست از تجربه جداگانه زندگی بشری بیرون بلغزیم و دوباره به آن بخشی در درون که با سرچشمه الهی یکی‌ست، وصل شویم.

درخواست کنید تا به دست آورید! درخواست مشتاقانه ما، در را می‌گشاید. بیایید اعتراف کنیم که همه چیز را نمی‌دانیم و کوچکی وجود فردی ما، به این معناست که این موضوع پراهمیت در توان فرد من نیست. آن گاه این امکان را می‌یابیم که از سراب واقعیت‌های فردی خارج شویم. همین که بتوانیم این حقیقت را بپذیریم و قبول کنیم که نمی‌توانیم این حرکت را به تنهایی انجام دهیم، جنبه‌های فروتر ما ته‌نشین می‌شوند و راه به سوی قلمرو والاتر، گشوده می‌شود. همین پذیرش، امکان جا به جایی را پیش می‌آورد.

مقدس، ما را به زور جلو نمی‌برد یا از در بسته وجود فروترمان وارد نمی‌شود. مقدس با احترام، به ما اجازه می‌دهد تا برگزینیم نفس‌محور زندگی کنیم یا خدامحور باشیم. به سخن دیگر، می‌توانیم مسیر ناهموار زندگی کردن به تنهایی و به میل خود را برگزینیم یا به اراده والاتر، یعنی اراده خدا تسلیم شویم و در مشارکت با کل گسترده، زندگی کنیم. اگر انتخاب ما خدامحور بودن باشد، لازم است بخواهیم دلمان گشوده بماند و خداوند را فرابخوانیم. آن گاه پروردگار با لطف به ما پاسخ مثبت می‌دهد و دوباره به آگاهی‌مان وارد می‌شود. وقتی آگاهی الهی وارد می‌شود، جا به جایی رخ می‌دهد و ما در عشق وجود برترمان فرومی‌رویم.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

در پناه او: یکصد حکایت فرزانگی (نور، شادمانی و عشق)
ریحانه فرهنگی
برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد
وین دایر
باران بخشایش: بهبودی درونی خود را با بخشایش آغاز کنید
ریحانه فرهنگی
پیام‌هایی از ملکوت؛ گزین‌گویه‌های نیل دونالد والش به همراه ۳۱ داستان کوتاه
مسعود لعلی
سکون سخن می گوید
اکهارت تله
جهانی نو
اکهارت تله
روان‌شناسی و یوگا
ماریانا کاپلان
ذهن، بدن، سرطان
سدگورو جاگی واسودو
علی رغم همه چیز، آری به زندگی
ویکتور فرانکل
هنر زندگی آسوده
شونمیو ماسونو
یگانگی با کل زندگی
اکهارت تله
عجیب ترین راز
ارل نایتینگل
عادت‌های خوب عادت‌های بد
وندی وود
کمان گیر
پائولو کوئیلو
پاک سازی آگاهی
دبی فورد
جدایی معنوی: چگونه درد جدایی را به درمان تبدیل کنیم
دبی فورد
بازتاب سایه
دیباک چوپرا
۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر؛ چگونه این دام‌ها را در زندگی زناشویی خود بشناسید و آن‌ها را از بین ببرید!
شمس‌الدین حسینی
پنجمین پیمان: راهنمای کاربردی تسلط بر خود
میگل روییز
چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم
موسسه HTeBooks

نظرات کاربران

خودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵

این کتاب رو ب کسانی توصیه میکنم ک واقعا علاقه مند و مشتاق هستن برای نگاهی تازه و کشف دنیای واقعی...با خوندن این کتاب تعبیر ما از زندگی و اتفاقاتش میتونه قشنگتر از گذشته باشه ممنون

Majid
۱۴۰۰/۰۹/۰۸

اگر به دبی فورد علاقه‌مند هستید، کتاب آخرش رو از دست ندید.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۸)
مهاتما گاندی گفته است: «دعا سرگرمی پیرزنی بی‌کار نیست. اگر آن را به خوبی درک کنید و به کار بگیرید، مؤثرترین ابزار اقدام است.»
seemorgh
خدا را برای هر چه دارید و خواهید داشت، سپاس بگویید و سپس با اشتیاق و فروتنی درخواست کنید تا به دیدار شما بیاید. این گونه است که ما خداوند را می‌یابیم: درخواست کنید تا دریافت کنید!
yazdaan
حتی برای یک دقیقه هم قداست، خدایی بودن و نیروی وجود حقیقی‌تان را نادیده نگیرید
yazdaan
«شما عضوی مقدس از این جهان هستید
yazdaan
سفر آگاهی، تکامل انسانیت در مسیر رسیدن به نقطه‌ای‌ست که ما انسان‌ها، تجلی دانسته‌هایمان شویم.
vahid
هر شب که به مراقبه می‌نشینی، بی‌وقفه به درگاه خدا دعا کن. سکوت را با اشتیاق خود بشکن! همچون نوزادی که در پی مادر یا پدرش فریاد می‌کشد، چنین درخواست کن: «کجایی؟ تو مرا آفریدی به من هوش دادی تا در پی تو برآیم تو در گل‌ها، ماه و ستاره‌ها هستی اما باید پوشیده بمانی؟ نزدم بیا! باید بیایی! باید!» با همهٔ تمرکز ذهن و همهٔ مهری که در دل داری، پردهٔ سکوت را بارها و بارها پاره کن. همچون کره که از هم خوردن شیر به دست می‌آید، فضا را چنان با ارتعاش دلسپردگی و سرسپردگی هم بزن تا خدا را به دست آوری.
yazdaan
پروردگار عزیز! در این روز از تو می‌خواهم که لحظه‌لحظهٔ هر روز بدانم کیستم و چیستم، واسطهٔ نور و عشق و نیز الهام‌بخش کسانی باشم که نگاهم در نگاهشان گره می‌خورد. بتوانم در برابر مخالفت استوار بمانم و حتی در میان ترس با شجاعت سخن بگویم. با فروتنی پیرو دلم باشم و آرزوهای جانم را مشتاقانه زندگی کنم. رهرو شناخت والاترین حقیقت باشم و کشش خود فروترم را بی‌اثر سازم. همهٔ وجودم، نور و تاریکی‌ام را بپذیرم و دوست بدارم. شجاعت شنیدن ندای دلم را داشته باشم تا بتوانم با دلی نرم و لطیف، ایمان را به جای ترس برگزینم. امروز، روزی‌ست که هر مانعی میان تقدس انسان بودن و الهی بودنم را به تو وامی‌گذارم.
vahid
یاد داشته باشید که نفس، در مغرورانه‌ترین حالت خود تمایل دارد باور کند که خداست، نیرویی بالاتر از او وجود ندارد و خودش از زندگی و هر کس دیگری بزرگ‌تر است. نفس افتخار می‌کند که بیش از هر کس دیگری می‌داند و برتر از همه است و در نتیجه، با سنگدلی و بی‌رحمی، راه‌هایی برای تغییر چهره می‌یابد. ما در این شرایط فکر می‌کنیم از نفس فراتر رفته‌ایم و بی‌اندازه خوب، هوشمند، دانا و بسیار برتر از آن خویشاوند ناآگاه یا این همکار احمق هستیم. بر اساس گفته‌های نفسی که با دانسته‌های معنوی به روز شده است، فرض می‌کنیم نگرش ما از ذات معنوی‌مان برخاسته، در حالی که در حقیقت، نگرش ما فقط از شکل تکامل‌یافتهٔ سیستم‌عامل نفس برخاسته است که نام دیگر آن، غرور معنوی‌ست.
yazdaan
دل ما نیازمند مهربانی، عشق لطیف، بخشایش و پذیرش کامل ناامیدی‌ها و دردهاست. تا وقتی متوجه این موضوع نشویم و متعهد به تاباندن نور هشیاری به خودمان نشویم، مجبوریم به رقابت بی‌رحمانه و تلاش برای سخت‌کوشی، به دست آوردن، انباشتن، خواستن و زیاده‌خواهیِ بیش‌تر برای خواستنی‌های جهان بیرون ادامه دهیم.
seemorgh
. درد، ناگزیر است، اما رنج، اختیاری‌ست.
seemorgh

حجم

۱۸۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱۸۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان