دانلود و خرید کتاب باغ مخفی ترجمه آیدا جعفری و انتشارات گیوا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باغ مخفی اثر فرانسس  هاجسن برنت

کتاب باغ مخفی

معرفی کتاب باغ مخفی

باغ مخفی بهترین اثر نویسنده انگلیسی، فرنسیس هاجسن برنت است. او این اثر را درسال ۱۹۱۱ نوشت. این اثر داستان دختری عبوس و بهانه جو را روایت می‌کند که بر اثر اتفاقاتی به رشد اجتماعی و عاطفی می‌رسد. این کتاب با ترجمه آیدا جعفری و آیسا پارسایی شهرضایی منتشر شده است.

درباره باغ مخفی

این اثر، داستان مری دختری عبوس و بهانه‌جو و ضعیف را روایت می‌کند که به دلیل از دست دادن پدر و مادرش بر اثر بیماری وبا، برای زندگی با شوهر عمه‌اش به ملک اربابی او فرستاده می‌شود و آنجا ماجراهایی برایش پیش می‌آید که او را از یک دختر لجباز و خودخواه و خودبین به دختری مهربان و دلسوز با دوستان بی‌شمار تبدیل می‌کند.

از این داستان اقتباسی تلوزیونی هم شده است که متولدان دهه ۶۰ حتما سریال آن را به‌خاطر دارند.

کتاب باغ مخفی اولین بار با نام «باغ اسرارآمیز» توسط علی‌‌ پناهی‌‌آذر ترجمه و توسط انتشارات همگامان چاپ، به چاپ رسید. این کتاب در طول این مدت با نام‌‌های «باغ مخفی»، «باغ اسرارآمیز»، «باغ راز»، «باغ ناپیدا» و «باغ سری» ترجمه و روانه‌‌ی بازار نشر شده است. از دیگر نسخه‌های فارسی این رمان می‌توان به باغ مخفی از نشر قدیانی با ترجمه مهرداد مهدویان، باغ ناپیدا ترجمه شهلا ارژنگ و... اشاره کرد.

خواندن کتاب باغ مخفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فرنسیس هاجسن برنت

فرنسیس هاجسن برنت سال ۱۸۴۹ در منچستر به‌دنیا آمد. پنج ساله بود که پدرش درگذشت و مادرش نگهداری پنج فرزند را بر عهده گرفت. به این ترتیب کودکی او در فقر و محله‌های پَست منچستر دوره ملکه ویکتوریا گذشت. فرنسیس شانزده ساله بود که به امریکا رفت و پس از مدتی همکاری با مجله‌ها را آغاز کرد. داستان‌هایش به‌سرعت مورد استقبال قرار گرفت و در انگلستان و امریکا برایش ثروت و شهرت به‌همراه آورد.

نظرات کاربران

کتیبه سپید
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

اگه می‌خواین ذهنیتتون نسبت به یه کتاب خوب، خراب بشه، این ترجمه رو بخونین. وگرنه ترجمه‌های بهتری از این کتاب وجود داره.

مرئوف خدا
۱۴۰۰/۰۶/۱۴

من سالها قبل کتاب چاپی رو خونده بودم و عاشق کتاب شدم.خواستم دوباره بخونمش و از طاقچه خریدمش.ترجمه و چاپ و دیکته پراز اشتباه.حالم و بد کرد.برین چاپی ش رو بخونین

pariya
۱۳۹۹/۰۹/۱۶

حتما توصیه میکنم بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۳ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۳ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان