دانلود و خرید کتاب پروفسور اینشتین عزیز آلبرت اینشتین ترجمه محمدرضا توکلی صابری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پروفسور اینشتین عزیز اثر آلبرت اینشتین

کتاب پروفسور اینشتین عزیز

معرفی کتاب پروفسور اینشتین عزیز

کتاب پروفسور اینشتین عزیز با ترجمه محمدرضا توکلی‌صابری منتشر شده است. این کتاب جالب حاوی تقریباً شصت نامه از کودکان است که نه تنها علاقه جدی به جهان دانش دارند، بلکه برای پاسخ به پرسش هایشان بی‌هیچ واهمه‌ای مستقیماً به سوی منبع آن رفته‌اند.

درباره کتاب پروفسور اینشتین عزیز

اینشتین به کودکان احترام می‌گذاشت و آنها را تحسین می‌کرد و در این مجموعه با کودکان در سراسر جهان از جمله آمریکا، ژاپن، آفریقای جنوبی، آلمان و انگلستان مکاتبه کرده است.

این کتاب درباره موضوعات متعددی است، از نظریه نسبیت گرفته تا حل این مسئله که سوپ چگونه سرد می‌شود. اینشتین با ظرافت خاص و بازیگوشی کودکانه‌ای، همانند دوستان جوان در نامه به دختر جوانی در بروکلین مینویسد: «زیاد نگران مشکلات ریاضیات خود نباشید. به شما اطمینان میدهم که مشکلات من حتی بیشتر است.»

پاسخ اینشتین به کودکان به همان اندازه نامه‌های آنها به او سرگرم کننده، لطیف، و هوشمندانه است. در این نامه‌ها تبریک سال تولد، امید به بهبودی، افکار ابلهانه و زیرکانه و نیز خلوص، کنجکاوی و لذت محض زندگی وجود دارد.

علاوه بر نامه‌ها، زندگینامه فشرده و گاهشمار زندگی اینشتین و مقاله‌ای از پژوهشگر برجسته‌ای به نام رابرت شولمان در این کتاب آمده است.

خواندن کتاب پروفسور اینشتین عزیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علم پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

سعید رستگار
۱۳۹۹/۱۱/۱۴

این کتاب رو الان تموم کردم از جهاتی برام جالب بود که می نویسم با بیماری ها متعددی دست و پنجه نرم کرده است. نه از هیتلر خوشش می آید و نه حاضر است ریاست جمهوری اسرائیل را 5 سال بعد

- بیشتر
Sara Nooraeen
۱۴۰۰/۰۴/۱۷

به عنوان زندگینامه خوب بود ولی نامه ها خیلی کم بودن و اکثرا بی جواب!

وحید
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

پی‌دی‌اف بودن کتاب روی مخ بود. بیشتر کتاب، به معرفی اینشتین اختصاص داشت. جالب این که در چند بخش معرفی، شاهد تکرار یک سری مطالب بودیم و مترجم زحمت یک کاسه کردن این مطالب را به خود نداده بود. ایرادهای

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان