دانلود کتاب صوتی تجسم خلاق + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تجسم خلاق اثر شاکتی گاوین

دانلود و خرید کتاب صوتی تجسم خلاق

معرفی کتاب صوتی تجسم خلاق

کتاب صوتی تجسم خلاق اثر شاکتی گاوین، نویسنده‌ی آمریکایی حوزه‌ی توسعه‌ی شخصی است. ترجمه‌ی فارسی این کتاب توسط مژگان مقتدری و گویندگی آن توسط شهره روحی و هوتن شاطری‌پور انجام شده است. این کتاب هنر به‌کار‌گیری تجسم خلاق به منظور ایجاد تغییرات مثبت در زندگی را به تمامی شنوندگانش می‌آموزد.

این کتاب صوتی توسط انتشارات کتاب‌های صوتی کتابسرای نیک منتشر شده و می‌توانید آن را از طاقچه خرید و دانلود کنید.

درباره کتاب صوتی تجسم خلاق اثر شاکتی گاوین

تجسم خلاق هنر استفاده از تصویرسازی ذهنی و کلمات مثبت برای ایجاد تغییرات تاثیرگذار و خوشایند در زندگی است. این عبارت در رابطه با موفقیت در زمینه‌های مختلفی ازجمله تجارت، هنر و ورزش استفاده می‌شود و در واقع می‌تواند بر تمام زمینه‌های زندگی هر فرد تاثیرگذار باشد.

این کتاب در سراسر جهان بیش از ۶ میلیون نسخه فروش رفته است و پیشگامی محبوب در زمینه‌ی رشد شخصی به شمار می‌رود. کتاب صوتی تجسم خلاق که راهنمایی کلاسیک محسوب می‌شود، سرشار از انواع تمرین‌ها و تکنیک‌هایی است که می‌تواند به خوانندگان و شنوندگان کمک کند تا از قدرت تخیل خود برای ایجاد آن‌چه در زندگی خود می‌خواهند، استفاده کنند، عادت‌های منفی را تغییر دهند، عزت نفس خود را بهبود بخشند، به اهداف شغلی خود برسند، رفاه را در زندگی افزایش دهند و در نهایت، خلاقیت خود را توسعه بخشند. شنیدن کتاب صوتی تجسم خلاق کمک می‌کند تا نشاط خود را افزایش دهید، سلامت خود را بهبود بخشید، آرامشی عمیق را تجربه کنید و تسلط بیشتری بر زندگی خود داشته باشید.

چرا باید کتاب صوتی تجسم خلاق با صدای هوتن شاطری پور و شهره روحی را بشنویم؟

کتاب صوتی تجسم خلاق به ما می‌آموزد که از قدرت تخیل خود برای ایجاد آن‌چه در زندگی می‌خواهیم، استفاده کنیم و روش‌هایی را برای استفاده از تصویرسازی ذهنی و ایجاد تغییرات مثبت بیاموزیم. امروزه تکنیک‌های تجسم خلاق در زمینه‌هایی ازجمله سلامت، ورزش، تجارت، آموزش و هنر استفاده شده و با موفقیت بسیاری مواجه شده است، بنابراین شنیدن این کتاب بدون شک خالی از لطف نخواهد بود.

شنیدن و دانلود کتاب صوتی تجسم خلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی تجسم خلاق را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که جاه‌طلب هستند، رویایی در سر دارند، می‌خواهند به آن رویا برسند و نهایتا بر سرنوشت خود مسلط شوند.

درباره شاکتی گاوین

شاکتی گاوین (متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۴۸ - درگذشته در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۸) نویسنده‌ی محبوب حوزه‌ی توسعه‌ی شخصی بود. کتاب‌های او بیش از ۱۰ میلیون نسخه در جهان به فروش رسیده‌اند. او با نام اصلی کارول لوئیزا گاوین در اواسط دهه‌ی ۱۹۷۰، در رشته‌ی هنرهای زیبا و رقص از دانشگاه کالیفرنیا فارغ‌التحصیل شد. شناخته‌شده‌ترین کتاب گاوین، همین کتاب صوتی تجسم خلاق است که بعد از گذشت حدود ۴۰ سال از اولین انتشار، کماکان در زمره‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی توسعه‌ی شخصی محسوب می‌شود.

علاوه‌بر تجسم خلاق، گاوین نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش دیگری از جمله زندگی در نور، مسیر تحول و ایجاد رفاه بود. کتاب‌های این نویسنده در سراسر جهان به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. شاکتی گاوین در زمان حیات خود معلمی صمیمی و الهام‌بخش بود که کارگاه‌های بین‌المللی بسیاری را در سطح بین‌المللی رهبری می‌کرد. او بیش از ۳۰ سال، هزاران نفر را در مسیر یادگیری اعتماد به حقیقت درونی هدایت کرده بود.

خلاصه‌ای از برخی از فصل‌های کتاب تجسم خلاق

فصل اول (مبانی تجسم خلاق): تجسم خلاق استفاده از تخیل برای ایجاد آن‌چه در زندگی می‌خواهید است. نیروی طبیعی تخیل شما، انرژی اولیه‌ی جهان است که خواه ناخواه دائما از آن استفاده می‌کنید.

فصل دوم (چگونه تجسم کنیم؟): بسیاری از مردم نمی‌دانند که منظور از اصطلاح «تجسم» دقیقا چیست. برخی نیز نگران هستند، زیرا وقتی چشمانشان را می‌بندند و سعی می‌کنند تصویری ذهنی را ببینند، آن را نمی‌بینند. زمانی که برخی از افراد برای نخستین بار سعی می‌کنند تصور کنند، احساس می‌کنند هیچ اتفاقی نمی‌افتد. در اصطلاح تجسم گیر نکنید؛ برای داشتن تجسم خلاق، دیدن ذهنی یک تصویر اصلا ضروری نیست!

فصل سوم (استفاده از تجسم خلاق): تکنیک اصلی در کتاب صوتی تجسم خلاق بسیار ساده است؛ نکته‌ی مهم این است که یاد بگیرید از آن به‌گونه‌ای استفاده کنید که برایتان مفید باشد.

فصل چهارم (مدیتیشن و عبارات تاکیدی): به راحت‌ترین شکلی که می‌توانید روی زمین بنشینید، چشمان خود را ببندید، به‌آرامی و عمیق نفس بکشید و از ده تا یک شمارش معکوس کنید تا زمانی که عمیقا احساس آرامش کنید. این مدیتیشن شما را میان انرژی کیهانی بینایی، رویا و تخیل متعادل نگه می‌دارد.

فصل پنجم (تکنیک‌های خاص): ایده‌ای بسیار عالی برای شروع، دفترچه‌ی یادداشتی است که می‌تواند کتاب کار تجسم خلاق شما باشد. برای مثال، ممکن است جملات مثبتی را که می‌شنوید یا به آن‌ها فکر می‌کنید، در دفترچه‌ بنویسید. راه‌های خلاقانه‌ی دیگری نیز برای استفاده از دفترچه‌ وجود دارد، مانند ثبت رویاها، اهداف و خیال‌پردازی‌هایتان، نوشتن خاطرات، الهام بخشیدن به افکار و ایده‌ها یا نقل قول‌هایی از کتاب‌ها و ترانه‌هایی که برایتان معنادار هستند، کشیدن نقاشی و غیره.

فصل ششم (تعیین اهداف): دشوارترین بخش برای رسیدن به آن‌چه می‌خواهید، این است که بفهمید چه می‌خواهید! بااین‌حال، به محض اینکه هدف محکمی برای ایجاد یک چیز خاص داشته باشیم، آن چیز تقریباً بلافاصله (اغلب ظرف چند ساعت یا چند روز پس از اینکه درباره‌اش مطمئن شدیم) با حداقل تلاش ظاهر می‌شود.

فصل هفتم (نقشه‌های گنج): ساختن نقشه‌ی گنج تکنیکی قدرتمند و سرگرم‌کننده است. نقشه‌ی گنج تصویری واقعی و فیزیکی از واقعیت مورد نظر شماست. این نقشه بسیار باارزش است، زیرا تصویر برجسته و واضحی را می‌آفریند که می‌تواند انرژی را جذب کرده و شما را روی هدفتان متمرکز کند. با استفاده از تصاویر و کلمات بریده‌شده از مجلات یا کتاب‌ها، می‌توانید نقشه‌ی گنج مخصوص به خود را بسازید.

فصل هشتم (تجسم خلاق در روابط): بهبود روابط یکی از باارزش‌ترین حوزه‌هایی است که در رابطه با آن می‌توانیم از تجسم خلاق استفاده کنیم. در یک رابطه، مانند هر چیز دیگری، دقیقاً همان چیزی را دریافت می‌کنیم که به آن باور داریم، انتظارش را داریم و در عمیق‌ترین سطوح خود «طلب می‌کنیم». افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستیم همیشه آینه‌ای هستند که باورهای خودمان را منعکس می‌کنند و در عین حال، ما نیز آینه‌ای هستیم که باورهای آن‌ها را منعکس می‌کنیم. رابطه با انسان‌های دیگر یکی از قدرتمندترین ابزارهای رشد است. اگر صادقانه به روابط خود نگاه کنیم، می‌توانیم چیزهای زیادی در مورد چگونگی بهبود آن‌ها بفهمیم.

فصل نهم (خلاقانه زیستن): تجسم خلاق فقط یک تکنیک نیست، بلکه حالتی از آگاهی است. این آگاهی است که باعث می‌شود عمیقا متوجه شویم که ما خالقان جهان خود هستیم و مسئولیت آن را هر لحظه بر عهده می‌گیریم.

نظرات افراد و مجله‌های مشهور درباره کتاب صوتی تجسم خلاق

اپرا وینفری، مجری مشهور آمریکایی، معتقد است که تجسم خلاق اثرگذار است و واقعا کار می‌کند.

مارسی شیموف، نویسنده‌ی کتاب پرفروش شادی بدون دلیل، از طرف میلیون‌ها نفر در سراسر جهان که زندگی‌شان توسط شاکتی گاوین متحول شده است، از این نویسنده تشکر کرده و کتبا تجسم خلاق را گنجینه‌ای ارزشمند عنوان کرده است.

نیو ایج ژورنال معتقد است که این کتاب سرشار از نتایج شگفت‌انگیز و واقعی است.

جک کنفیلد، یکی از خالقان مجموعه‌ی سوپ جوجه برای روح، معتقد است که مشابه این کتاب را کمتر دیده است و این اثر باعث شده تا از تجسم خلاق در زندگی شخصی‌اش استفاده کند.

درس‌هایی که از شنیدن کتاب صوتی تجسم خلاق می‌گیریم

کتاب صوتی تجسم خلاق به تمام شنوندگانش می‌آموزد تا از قدرت تخیل خود برای ایجاد آنچه در زندگی خود می‌خواهند، استفاده کنند. این کتاب به همه، روش‌هایی برای استفاده از تصویرسازی ذهنی و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی می‌آموزد.

نظرات کاربران

hamid naeinei
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

کتاب تجسم خلاق کتاب بینظیری است،،من از گوش دادن آن لذت بردم،،راهکارها و تمرینها و جملات تاکیدی خوبی دارد ،،به همه پیشنهاد میکنم،،حس خوبی از گوش دادن آن میگیرم،،لطفا قیمت کتابها را کاهش دهید تا همه بتوانند استفاده کنند و

- بیشتر
حمیده وهاب‌زاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۸

کتاب بسیار خوبی بود هم از نظر گویندگی و هم ترجمه و هم روان بودن . کلا حس خوبی میده . ارزش چندبار گوش کردن رو هم داره 🌹

رویا
۱۴۰۲/۰۵/۰۳

کتاب بینظیری که زندگی شما را کاملا متحول میسازد ، حدود ۲۳ سال پیش با خواندن این کتاب و اجرای تکنیکهای کاربردی آن زندگی ام را تغییر دادم با سپاس از ترجمه خانم گیتی خوشدل

زمان

۵ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۹۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۹۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان