دانلود و خرید کتاب در قلمرو سکوت وی‌جی اسواران ترجمه لیلی کریمان‌‫
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در قلمرو سکوت اثر وی‌جی اسواران

کتاب در قلمرو سکوت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب در قلمرو سکوت

«در قلمرو سکوت» کتابی است نوشته وی‌‌جی اسواران و ترجمه لیلی کریمان (-۱۳۴۲). این اثر ،کتابی شگفت‌انگیز، خردمندانه و پرقدرت است که به شما کمک می‌کند تا دوباره به بهترین وجه وجود خودتان متصل شوید. در این کتاب، رهنمودهای دقیقی برای خواننده‌ای که به دنبال خرد و راهنمای عملی است، وجود دارد. این وسیله کمک خواهد کرد که با استفاده از قدرت ذهن خودمان، با آهنگ تند تغییرات در قرن ۲۱، هماهنگ شویم.در میان کتاب‌هایی که در مورد رموز موفقیت صحبت می‌کنند، این کتاب، تنها کتابی است که منحصرآ از اهمیت سکوت حرف می‌زند. وی‌جی اسواران در مورد ارزش سکوت در اداره زندگی روزانه ما می‌نویسد. ما با یاد گرفتن نشستن در سکوت و درون‌نگری عمیق، به آگاهی می‌رسیم و ذهنمان روشن می‌شود. و بعد، همان‌طور که به نرمی به قابلیت‌های خدادادی درون خودمان واقف می‌گردیم، بهترین چیزی می‌شویم که می‌توانیم باشیم. بخشی از کتاب: با افکار ناپاک خودتان بستیزید، قبل از آن که بر شما غلبه کنند. از آن‌ها استفاده ببرید، همان‌طور که آن‌ها از شما استفاده خواهند برد و اگر کوچکشان بپندارید، رشد خواهند کرد و بزرگ خواهند شد و خوب بدانید که اگر این‌گونه شود، آن افکار، بر شما غلبه خواهند کرد و شما را خواهند کشت. ای شاگرد، کاملا مراقب باش. حتی اگر احساس کردی که سایه آن افکار به تو نزدیک می‌شود، خودت را آزار نده. در این صورت، آن افکار رشد می‌کنند و بر شدت و قدرتشان افزوده می‌گردد و آن‌گاه است که تاریکی غلیظ‌تر می‌گردد و حتی قبل از این‌که متوجه حضور سیاه شیاطین گردی، تو را سخت احاطه می‌کنند.

نظرات کاربران

abolfazl
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

کتاب فوق العاده از ی نویسنده فوق العاده(موسس شرکت گلد کویست😉) کتابی ک بعد از خواندنش موقع خشم خیلی بیستر میتونی خودتو کنترل کنی از گناه های فکری پرهیز میده خیلی ارزشمنده ک یک انسان به این سطح از آگاهی میرسه

Zahra Darvishi
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

به نظرم هر انسانی نیاز دارد حداقل یکبار این کتاب را بخواند .

TahminehTshminehTahmineh رفائی
۱۳۹۹/۰۴/۱۸

این کتاب عالیه عالیه من ۲۰بار خوندمش و از این کتاب سیر نمیشم هرچند که کم خوندم باید چندین بار خوندش این کتاب رو عالیه پیشنهاد میشه بخونیدش

soltan
۱۳۹۹/۱۰/۱۲

عالییییییییییییییییییییییییی بوووووود داتو عشقی عشق

کاربر ۲۳۴۸۱۲۵
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

کتاب هیچ بحث تخصصی یاجدیدی که حتی از تجربه نویسنده هم باشه نداشت، صرفا یه سری دیالوگ نقل قول شده، اما برای کسانی که با این مفاهیم آشنایی ندارند شاید بتونه برای شروع یه تلنگر باشه.

Mahbod_Rezvani
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

به نظر من این کتاب نه تنها یک راهنما برای بیداری معنویست، بلکه راهنمایی برای آرام ماندن در شرایط مختلف زندگی و کار و روابط نیز هست. پیشنهاد میکنم مطالعه کنید ولی این را نیز در نظر داشته باشید که

- بیشتر
کاربر ۲۱۶۵۴۲۴
۱۳۹۹/۰۶/۱۱

20

اسماعیل
۱۳۹۸/۰۹/۰۷

کتاب من هم 206 صفحه است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۵)
ذهن ما برای خودش یک اقیانوس عمیق و بزرگ است و با این حال، ما هر روز در کرانه آن می‌ایستیم و فقط گاهی با یک قاشق کوچک، قطره‌ای از آن برمی‌داریم. ما این راه را برمی‌گزینیم که با این قطره‌ها زندگی کنیم و در حقیقت تمام اقیانوس را هدر می‌دهیم. در نهایت، یک چیز بسیار مهم از دست‌مان می‌رود و درمی‌یابیم که هیچ‌چیز نیست، هیچ دانشی، هیچ راهی برای جستجو... و این‌که در فضاهای ذهنمان هیچ‌چیز نداریم.
ایکا
هیچ آدم زنده‌ای به خاطر نمی‌آورد که سقراط و کنفوسیوس یا شکسپیر یا باخ یا بتهوون چه شکلی بوده‌اند، اما کاری که آن‌ها و ذهن‌هایشان به انجام رساندند، چندین قرن را تحت‌تأثیر قرار داد.
vida
ذهن ما برای خودش یک اقیانوس عمیق و بزرگ است و با این حال، ما هر روز در کرانه آن می‌ایستیم و فقط گاهی با یک قاشق کوچک، قطره‌ای از آن برمی‌داریم.
vida
مثل اقیانوس باشید که همه جویباران و رودخانه‌ها به آن می‌ریزند ولی آرامش آن هرگز به هم نمی‌خورد. انگار نه انگار...
محسن فروغی
مصیبت‌ها به ما یاد می‌دهند که در این دنیا مالک هیچ‌چیز نیستیم. ما فقط رهگذر هستیم و بس.
کاربر ۲۱۰۱۳۰۸
در یک زندگی متعالی، انسان که فقط یک تکه زغال است، متوجه می‌شود که می‌تواند یک الماس باشد. هیچ تکه زغالی بدون فشار و صیقل دادن، تبدیل به الماس نمی‌شود. سؤال این است: آیا اگر بخواهم الماس شوم، حاضرم بهای آن را بپردازم؟ کسی که قانون را دوست دارد، اول باید خودش را قانونمند کند.
محسن فروغی
معنای آرامش این نیست که فقط در جایی باشید که هیچ سروصدا، یا زحمت یا کار سختی در آن نباشد.» «معنای آرامش این است که در میان همه آن چیزها باشی و درعین‌حال، در قلبت آرام باشی.
کاربر ۲۰۲۵۹۰۱
آرامش به موقعیت‌ها یا شرایط خارجی بستگی ندارد. مردان بزرگ آن را حتی در میان میدان جنگ، در درون خودشان یافته‌اند و حتی در میان غُل و زنجیر از لذت آزادی آن بهره‌مند شده‌اند.
کاربر ۲۰۲۵۹۰۱
عمل واقعی یک گفتگو فقط این نیست که حرف درست در زمان درست و مناسب گفته شود، بلکه این است که چیزهای نادرست در لحظات تحریک و عصبانیت بر زبان رانده نشوند. دوروتی نویل
محسن فروغی
همه ما پول و وقت زیادی را به رسیدگی به وضع جسم‌مان اختصاص می‌دهیم ولی اگر کمی از آن وقت را به ذهن‌مان اختصاص بدهیم، چندین برابر منفعت خواهد داد. هیچ آدم زنده‌ای به خاطر نمی‌آورد که سقراط و کنفوسیوس یا شکسپیر یا باخ یا بتهوون چه شکلی بوده‌اند، اما کاری که آن‌ها و ذهن‌هایشان به انجام رساندند، چندین قرن را تحت‌تأثیر قرار داد.
کاربر ۲۰۲۵۹۰۱

حجم

۷۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۷۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان