دانلود و خرید کتاب آینده خود را خلق کنید برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آینده خود را خلق کنید اثر برایان تریسی

کتاب آینده خود را خلق کنید

معرفی کتاب آینده خود را خلق کنید

کتاب آینده‌ی خود را خلق کنید نوشته برایان تریسی است. این کتاب ۱۲ اقدام اساسی برای دستیابی به موفقیت نامحدود‬ را به شما یاد می‌دهد. اکثریت مردم در پاسخ‌ها و واکنش‌هایشان انفعالی رفتار می‌کنند. این اشخاص پیوسته آرزو می‌کنند و امیدوارند که اتفاق خوشایندی در زندگی آن‌ها بیفتد. این اشخاص بلیت‌های بخت‌آزمایی می‌خرند، تا بخواهید برنامه‌های تلویزیون را تماشا می‌کنند و بعد به شکایت از زندگی‌شان می‌نشینند. اینها از موفق‌ها دلگیر هستند، اما حاضر نیستند مانند موفق‌ها تلاش کنند تا به آنچه آن‌ها بدان رسیده‌اند دست پیدا کنند. این کتاب یاد می‌دهد چطور جزو این گروه نباشید.

درباره کتاب آینده‌ی خود را خلق کنید

می‌توان گفت که در دنیا به دو نوع آدم برخورد می‌کنیم؛ یکی آنهایی که فعال هستند، و دیگری کسانی که انفعالی عمل می‌کنند. تنها حدود ۱۰ درصد مردم عامل هستند و با آنکه این اشخاص به شدت در اقلیت به سر می‌برند در همه زمینه‌ها حرکت‌ها و تکان‌ها را ایجاد می‌کنند. این‌ها کسانی هستند که سررشته امور زندگی‌شان را در دستهای خود می‌گیرند و به اتفاق حوادث اهتمام می‌ورزند. آنها در قبال خود مسئولیت‌ها را می‌پذیرند، مسئولیت نتایج کارشان را هم متقبل می‌شوند. اینها جرئت به خرج می‌دهند تا در شرایط ریسک و نامطمئن قدمی به جلو بردارند. وقتی تصمیم می‌گیرید که آینده خود را خلق کنید، به این اقلیت زنده و شاداب می‌پیوندید. سعی می‌کنید به خط اول موجود در زندگی‌تان حرکت کنید.

خواندن کتاب آینده‌ی خود را خلق کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی در جهت مثبت و کسب موفقیت پیشنهاد می‌کنیم

درباره برایان تریسی 

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک شکتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

بخشی از کتاب آینده‌ی خود را خلق کنید

سوال مهم

وقتی پیشرفتم شروع شد، سوال دیگری برایم مطرح شد: «چرا بعضیها موفق‌تر از دیگران عمل می‌کنند؟» چرا بعضیها پول بیشتری دارند، شغلهای بهتری دارند، خانواده‌هایشان سعادتمندتر است، از سلامتی بیشتری برخوردارند، زندگیهای هیجان‌انگیز دارند و دیگران مثل آنها نیستند؟ چرا بعضیها اتومبیلهای جدیدتری می‌رانند، لباسهای بهتری می‌پوشند و در خانه‌های بهتری زندگی می‌کنند؟ این اشخاص به نظر می‌رسد که همیشه پول در جیب دارند، حسابهای بانکی آنها سرشار است. در رستورانهای مجلل غذا می‌خورند، به مرخصیهای زیبا و جالب می‌روند، از زندگی‌شان بیشتر لذت می‌برند. چرا این‌گونه بود؟

به جوابی که رسیدم این بود که این اشخاص در مقایسه با سایرین از بخت و اقبال بلندتری برخوردارند. حتی خود کسانی که به موفقیتهای فراوان دست یافته‌اند، موفقیت خود را به «بخت و شانس» نسبت می‌دهند.

اما احساس کردم که این دلیل و تبیین چیزی کم دارد. آیا کسانی که با مایه و پس‌زمینه ضعیف شروع کردند و به موفقیتهای شایان توجه رسیدند، جملگی اقبالشان بلند بود؟ اگر اشخاص به شدت تلاش می‌کردند، مرتب مطالعه می‌کردند و زحمت می‌کشیدند، به خاطر شانس و بخت بلند این کار را می‌کردند؟

آیا این توضیح بدین معنا بود اشخاصی که تک و تنها، بدون حامی و دوست، بدون دانستن زبان، بدون پول، بدون فرصتهای مناسب به اینجا آمدند و موفق شدند، صرفاً خوش‌شانس بودند؟ این توضیح به نظرم رسید که نامفهوم و بی‌محتواست.

آمار دروغ نمی‌گویند

به گفته سازمان مالیاتی امریکا، در این کشور بیش از ۵ میلیون میلیونر زندگی می‌کنند که اغلب آنها خودساخته‌اند. در این کشور ۳۰۰ میلیاردر زندگی می‌کنند که با هیچ شروع کردند. همه‌ساله در امریکا ۱۰۰۰۰۰ نفر به جمع میلیونرها می‌پیوندند. به عبارت دیگر، در هر پنج دقیقه یک نفر به جمع میلیونرها اضافه می‌شود. آیا همه اینها خوش‌شانس هستند؟ 

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

hedieh
۱۴۰۰/۰۳/۱۰

این کتاب واقعا بی نظیره بعد از مطالعه کامل مسیر زندگیت تغییر میکنه بهت یاد میده که چگونه با استفاده از ضمیر باطن بتونی آیندتو اونجور که میخای بسازی .... من که واقعا از خوندنش لذت بردم ممنون از ترجمه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۶ صفحه

حجم

۲۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان