دانلود کتاب صوتی آداب معاشرت با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آداب معاشرت اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی آداب معاشرت

۴٫۰
(۱۳۶۳)
خواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آداب معاشرت

کتاب صوتی آداب معاشرت اثری درباره‌ی ترفندهای صحیح رفتار کردن و تعامل با دیگران برای پیشرفت در ارتباطات شخصی و اجتماعی است. برایان تریسی نویسنده‌ی پرطرفدار حوزه‌ی موفقیت در این کتاب از اهمیت و ارجحیت رفتار و برخورد با دیگران بر امتیازات ظاهری و دیگر عناصر جذابیت‌های فردی سخن گفته است. با توجه به تخصص و رویکرد تریسی به مسائل، ایده‌ی او در این کتاب رسیدن به موفقیت از مسیر حفظ و ارتقای روابط اجتماعی است.

این کتاب صوتی با صدای عطیه بادامچی منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی آداب معاشرت

کتاب صوتی آداب معاشرت اثری کوتاه از برایان تریسی نویسنده‌ی پرطرفدار کتاب‌های توسعه‌ی فردی و حوزه‌ی موفقیت است. سابقه‌ی نوشتن کتاب در رابطه با آداب معاشرت بسیار طولانی است. از دیرباز بسیاری از حکیمان، فلاسفه و اندیشمندان، افکار و ایده‌های خود را درباره‌ی رفتار و برخود درست با دیگران، در قالب کتاب‌های آداب معاشرت نشر می‌دادند. پژوهشگران و اهل فکر گاهی از دریچه‌ی فلسفه‌ی اخلاق و گاه از نظرگاه الهیات، مجموعه‌ی آداب رفتار با دیگران را در این‌گونه کتاب‌ها در اختیار پیروان خود یا عموم مردم قرار می‌دادند.

کتاب صوتی آداب معاشرت از برایان تریسی برگرفته از نگاه موفقیت‌محور او به مسائل است. او نویسنده‌ای بسیار محبوب است که کتاب‌هایش برای خیل عظیمی از جوانان در دوره‌های متفاوت جذاب بوده است. او در کتاب‌هایش با زبانی آسان‌یاب و روان، قواعد بنیادین رسیدن به موفقیت و کامیابی را شرح داده است. این بار هم دغدغه‌ی او کامیابی فردی و اجتماعی و شغلی است.

از نظر تریسی آداب معاشرت مجموعه معیارها و ضوابطی است که با رعایت آن‌ها به شما به چشم یک فرد معقول و متشخص می‌نگرند. به‌خصوص در دنیای امروز که روابط بسیار به هم پیچیده است و مردم در سطحی وسیع با یکدیگر ارتباط دارند. از آن‌جا که حسن ارتباط و رفتار با دیگران نقشی تعیین‌کننده در توسعه‌ی ارتباطات شخصی دارد و این ارتباطات پیش‌زمینه‌ی پیشرفت اجتماعی و شغلی در هر سطحی است، اهمیت دانستن آداب رفتار و معاشرت با دیگران بر کسی پوشیده نمی‌ماند. تریسی این مجموعه آداب را از جزئی‌ترین موارد آغاز می‌کند و به مواردی مهم‌تر بسط می‌دهد. آداب معاشرت برای تریسی از چهره آغاز می‌شود. از لبخندی که در اولین برخورد با دیگران نقش کلید را دارد؛ کلیدی که می‌تواند قفل ارتباط با اشخاص گوناگون را باز کرده و زمین را برای ادامه‌ی بازی مهیا کند. لبخندی که نباید مصنوعی باشد و نباید از کسی دریغ شود. برایان تریسی در کتاب صوتی آداب معاشرت قدم‌های بعدی را نیز گام‌به‌گام و با اشاره به جزئیاتی پراهمیت توضیح داده است.

ما چه انسانی منعطف و خوش‌برخورد و خوش‌مشرب باشیم و چه درون‌گرا و انزواجو و بی‌علاقه به گسترش و بهبود ارتباط با دیگران، به یک مجموعه قواعد بنیادین و رعایت حداقل‌های رفتاری نیاز داریم. کسی نیست که به ارتفای شغلی، پیشرفت کاری، توسعه‌ی کسب‌وکار یا حتی پیدا کردن دوستانی که همراه و پشتوانه‌ی انسان در روزهای سخت باشند، بی‌نیاز باشد. چه کسی است که نسبت به داشتن ابزاری پایه‌ای برای توانایی برقراری ارتباط با شخص مورد نظرش در روزهای سرنوشت‌ساز و مهم زندگی، بی‌علاقه باشد؟ این کتاب صوتی کوتاه از تریسی می‌تواند ابزار مورد نیاز را برای روزهای مهم و سرنوشت‌ساز یا لحظاتی به‌ظاهر معمولی که برآیندشان می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد، در اختیار مخاطبانش قرار دهد.

کتاب صوتی آداب معاشرت با گویندگی عطیه بادامچی توسط نشر مسیر سبز رشد در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان حوزه‌ی توسعه‌ی فردی و موفقیت قرار گرفته است.

شنیدن کتاب صوتی آداب معاشرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن این کتاب صوتی کوتاه را به کسانی که در پی بهبود روابط شخصی و کاری خود برای پیشرفت و رسیدن به موفقیت هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ی برایان تریسی

برایان تریسی نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی-کانادایی است. حوزه‌ی تخصص تریسی، موفقیت، توسعه‌ی کسب‌وکار و توسعه‌ی فردی است. او در پنجم ژانویه‌ی سال ۱۹۴۴ در شهر ونکوور کانادا به دنیا آمد، در خانواده‌ای فقیر و کم‌برخوردار که به‌سختی از عهده‌ی مخارج روزانه برمی‌آمد. شرایط به گونه‌ای برای تریسی پیش رفت که مجبور شد ترک تحصیل کند و برای گذران زندگی به دنبال کار برود. تریسی به‌عنوان پیش‌خدمت رستوران و هتل و نیز کارگر مشغول به کار شد. تجربه‌ی کار در سال‌های کودکی و نوجوانی بعدها در توسعه‌ی شغل و کسب‌وکارش مفید واقع شد. او همچنین در ابتدای جوانی طی سفری طولانی، به انگلستان، فرانسه، اسپانیا، جبل‌الطارق، آفریقا، شرق آسیا و خاورمیانه رفت و در این مدت شغل‌های متنوعی را آزمود. تریسی پس از این سفر کوشید تجارب خود را با مطالعه‌ی زندگی و افکار افراد موفق، تقویت کند و به درآمدی بسیار بیشتر از آن‌چه تا آن زمان به‌دست آورده بود برسد. تریسی در این مرحله، مشاغلی چون مدیریت فروش و کار در بازار املاک را تجربه کرد. پس از مدتی به مدیریت یک شرکت بزرگ با سرمایه‌ی چندصد‌میلیارد دلاری رسید.

نقطه‌ی عطف زندگی کاری تریسی، در سال ۱۹۸۱ اتفاق افتاد. زمانی که تصمیم گرفت سمینارهایی برای اشتراک تجربه‌های خود در حوزه‌ی توسعه‌ی کسب‌وکار و موفقیت برگزار کند. در سال ۱۹۸۵ اولین کتابش با عنوان «روان‌شناسی فروش» منتشر و پس از استقبال بسیار گسترده دریچه‌ای جدید به‌رویش گشوده شد. کتاب‌های تریسی مهم‌ترین عامل شهرت او بوده است. آثار مکتوب تریسی تا کنون به ده‌ها زبان ترجمه شده و مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده است. کتاب‌هایی مانند «قورباغه‌ات را قورت بده»، «۲۱ رمز موفقیت میلیونرهای خودساخته»، «عادت‌های میلیون دلاری»، «قدرت اعتمادبه‌نفس»، «فقط ساکت شو و انجامش بده»، «مدیریت زمان»، «هنر بیان»، «فروش موفق»، «باور کن تا به‌دست بیاوری»، «مدیریت زمان، مدیریت زندگی»، «آن‌چه را لایقش هستی به‌دست آور» و «قدرت انضباط فردی» تنها نام چند اثر تریسی است که توانسته استقبال میلیون‌ها مخاطب را در سراسر چهان برانگیزد. تریسی همواره به‌دنبال فراگیری بوده است. او به سه زبان فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است. تریسی تحصیل خود را تا کارشناسی ارشد رشته‌ی بازرگانی ادامه داد. او چهار بار برای برگزاری سمینار و سخنرانی در زمینه‌ی موفقیت و توسعه‌ی فردی به ایران سفر کرده است.

برایان تریسی در سال ۱۹۸۴ شرکت «برایان تریسی اینترنشنال» را در ونکوور کانادا تاسیس کرد. به‌گفته‌ی او این شرکت وقف آگاهی‌بخشی به افراد برای رسیدن به اهدافشان و موفقیت شده است. تریسی به سیاست نیز ورود کرد و در سال ۲۰۰۳ نامزد انتخابات فرمانداری کالیفرنیا شد. او متولی بنیاد محافظه‌کار «میراث» است. تریسی در سال ۲۰۱۰ به سرطان حنجره مبتلا شد و مبارزه با بیماری‌اش را آغاز کرد، مبارزه‌‌ای که تاکنون در آن پیروز شده است.

در بخشی از کتاب صوتی آداب معاشرت برایان تریسی می‌شنویم

اهمیت روابط اجتماعی بالا در دنیای تجاری امروز بر کسی پوشیده نیست. اگر روابط اجتماعی را یک ثروت بنامیم، آداب معاشرت در ورود به این ثروت خواهد بود. آداب معاشرت در حقیقت یک هنر و مهارت است مهارتی که با دانستن و رعایت آن می‌توانید به فردی تبدیل شوید که راحت‌تر احترام و تایید افراد مقابلش را به دست می‌آورد و از همین طریق درخواست‌هایش را مطرح می‌کند و از امکانات و منابع آن‌ها برای رسیدن به مقصودش استفاده می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

احسان
۱۴۰۱/۰۸/۰۷

سلام. کتاب مفیدیه. چند تا نکات مهم که تو کتاب وجود داره رو میگم اونهایی که وقت ندارن گوش کنن بخونن: ۱.تا چشمتان به کسی خورد، لبخند بزنید ۲.ارتباط چشمی قوی برقرار کنید ۳.کمی به ابرو های خود زحمت دهید ۴.ظاهرتان را آراسته کنید ‌۴.۱به

- بیشتر
m._.kh
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

مختصر و مفید👌

Erfan
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

جالب بود درسته مختصر بودش ولی در حین حال مفید بودش و کمک زیادی میکنه #صوتی

Melika.Rajabi
۱۳۹۹/۰۸/۲۷

مختصر و مفید بود💛

کاربر ۱۰۵۷۰۴۷
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

عالی بود خلاصه و مفید، ولی صدای گوینده زیادی نازک بود یکم گوشو اذیت میکرد

کاربر ۲۷۷۱۸۴۱
۱۳۹۹/۱۱/۰۹

بسیا ر عالی

کاربر 2877796
۱۳۹۹/۱۲/۰۴

با عرض سلام.متن خوب بود ولی گویندگی زیاد جذاب نبود

1344
۱۳۹۹/۱۲/۰۶

فقط یه ربع بود؟ خوب بود ولی خیلی مختصر بود

💍
۱۳۹۹/۰۷/۲۰

خیلی خوب و عالی و با دسته بندی بیان کرده بود ، توصیه می کنم

چرا صداش یک جوریع
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

عالیه

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۳۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۳۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶,۹۰۰
۴,۸۳۰
۳۰%
تومان