دانلود و خرید کتاب قله‌ها و دره‌ها اسپنسر جانسون ترجمه نازنین فرهنگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قله‌ها و دره‌ها اثر اسپنسر جانسون

کتاب قله‌ها و دره‌ها

معرفی کتاب قله‌ها و دره‌ها

کتاب قله‌ها و دره‌ها اثر دکتر اسپنسر جانسون درباره چگونگی تغییر اوضاع خوب و بد به گونه‌ای است که در هر صورت به نفع ما باشد.

درباره کتاب قله‌ها و دره‌ها

چطور کاری کنیم که اوقات خوب و بد به نفع ما باشند؟ جانسون در این کتاب تاکید می‌کند که قله‌ها و دره‌ها با هم در ارتباطند. کارِ هوشمندانه‌ای که امروز در دره انجام می‌دهید، قله‌ی آینده‌تان را خلق می‌کند. این کتاب روشِ کارآمد برای تبدیل‌کردنِ لحظاتِ بد به خوب و بهتر‌کردنِ شرایط را به شما نشان می‌دهد.

اگر در هنگام مشکلات آرامش خود را حفظ کنید، و بدانید که دره به پایان می‌رسد و کارهایی خلافِ آنچه که شما را در دره قرار دادند انجام دهید. می‌توانید با کار بیش‌تر خدمتگزار باشید و در زندگی بیشتر عشق بورزید.

با این کتاب یادمی‌گیرید که اگر خوبی‌هایی که در لحظاتِ بد نهفته‌اند را کشف کنید، و از آنها به نفع خود در زندگی استفاده کنید، قدردانِ لحظات خوب باشید و آن ها را هوشمندانه مدیریت کنید، متواضع و شکرگزار باشید، هر آنچه که شما را به سمت قله هدایت کرده است را بیشتر انجام دهید می توانید سرانجام شرایط خود را بهتر کنید، آینده‌ی بهتری را با جزئیاتِ ویژه و باورپذیر برای خود تصور کنید که باعث می‌شود از انجامِ کارهایی که شمارا به آن نقطه می‌رساند لذت ببرید.

اسپنسر جانسون در این کتاب با زبانی داستانی همچون دیگر کتاب‌هایش به خواننده‌ می‌آموزد چطور حتی در چالش‌برانگیزترین موقعیت‌ها، آرام و موفق باشد.

مرد جوان و غمگینی در دره‌ای زندگی می‌کند. او روزی پیرمردی را می‌بیند که روی قله‌ای ساکن است. ابتدا مرد جوان نمی‌داند که با یکی از مرفه‌ترین و موفق‌ترین افراد دنیا آشنا شده است. اما با برخورد و صحبت بیشتر با پیرمرد، متوجه می‌شود که می‌تواند اصول فوق‌العاده و ابزار عملی او را در زندگی خود به کار ببندد و پیشرفت کند...

خواندن کتاب قله‌ها و دره‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌وکار را به خواندن و دانلود کتاب قله‌ها و دره‌ها دعوت می‌کنیم.

درباره اسپنسر جانسون

دکتر اسپنسر جانسون، فیزیکدان و نویسنده‌ی آمریکایی است. او عمدتا به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت مانند چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و مدیر یک دقیقه‌ای معروف و شناخته شده است. کتاب‌های او به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل را داده‌اند، چرا که مهارت او در دریافت مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان است. جانسون در سن ۷۸ سالگی و بعد از یک مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده در سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

پرنیا اسد
۱۴۰۰/۰۵/۰۴

عالیییی😍👏👏👏

𝑭𝒂𝒕𝒆𝒎𝒆
۱۴۰۱/۰۳/۲۹

عالی بود امیدوارم که بتونم از یافته های این کتاب توی لحظه های زندگی بدرستی استفاده کنم

کاربر ۳۴۷۳۷۶۸
۱۴۰۱/۰۶/۰۳

عالی بود. تشکر از مترجم عزیز...

سودا
۱۴۰۰/۰۸/۱۶

چطور توی موقعیتهای منفی زندگیمون نکات مثبتشو ببینیم و به کار ببریم که زندگیمون بهتر باشه تو دره های زندگیمون ناامید نباشیم بلکه دیدگاههای عاقلانه خلق کنیم و به آنها عمل کنیم در کل کتاب کاربردی و جالبی بود

محمد m
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

سلام وارادت،،من این کتاب را باصدای آقای حسین نصیری وخانم ارغوان مجد گوش دادم،که اصلا دلنشین نبود،انگارقصه ورمان گوش میدی،،هرفصل ازکتاب شاید یک خط مطلب خوب داشت که اونهم میشد نادیده گرفت.حقیقت از وقتیکه برای این کتاب گذاشتم بشدت متاثرم..

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
برای تغییر دره به قله، باید یکی از این دو مورد را تغییر دهی: چیزهایی که اتفاق می‌افتند، و یا احساست در مورد وقایعی که اتفاق می‌افتند. اگر بتوانی موقعیت را عوض کنی، که عالی می‌شود. اما اگر نشد، می‌توانی انتخاب کنی نسبت به اتفاقات اطرافت چه احساسی داشته باشی که می‌تواند به نفع و سود شما باشد. "
tizaras
بین قله‌ها همیشه دره‌هایی وجود دارد. اینکه چطور دره را مدیریت کنی، زمان رسیدن به قلهٔ بعدی را مشخص می‌کند.
tizaras
تو وقتی شرایط خوب را پیدا کنی و از آن استفاده کنی درهٔ زندگیت را به قله تغییر می‌دهی. این، رازِ نهفته، در شرایط بد است
tizaras
مسیرهای خارج از دره زمانی پدیدار می‌شود که دیدگاه خود را نسبت به مسائل تغییر دهید.
tizaras
قله‌ها لحظاتی هستند که قدردانِ هرآنچه که داری هستی. و دره‌ها لحظاتی هستند که به چیزهایی که از دست داده‌ای فکر می‌کنی.
shirinkurjani
درحقیقت، انتخابِ باورهای بهتر، منجر به نتایج بهتری نیز می‌شود."
tizaras
تو نمی‌توانی همیشه وقایع و اتفاقات بیرون را کنترل کنی، اما می‌توانی با باورها و اعمالت، دره‌ها و قله‌های شخصیِ زندگیِ خود را کنترل کنی.
tizaras
اگر می‌خواهی با دره‌های کمتری در زندگیت مواجه شوی، باید دست از مقایسه‌کردن برداری. اگراز لحظاتی که در آن هستی لذت بیشتری ببری و به خوبیهای آن نیز فکر کنی، بیشتر احساس خواهی‌کرد که روی قله هستی."
tizaras
چطور ممکنه شخصی برای اجرای عالی‌اش مدال نقره برنده شود و همچنان ناراحت باشد؟"
tizaras
اشتباهاتی که در لحظات خوب زندگی مرتکب آنها می شویم، لحظاتِ سخت و بدِ آیندهٔ ما را می‌سازند. و کارهای هوشمندانه و عاقلانه‌ای که امروز در لحظاتِ سخت و بد خود انجام می‌دهیم برای آیندهٔ ما فرصت‌ها و لحظاتی خوب را به ارمغان می‌آورند.
tizaras

حجم

۶۱٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۶۱٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان