دانلود و خرید کتاب تنظیمات ذهنت رو عوض کن! تی. دی جیکس ترجمه گروه مترجمان نشر مسیر سبز رشد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تنظیمات ذهنت رو عوض کن! اثر تی. دی جیکس

کتاب تنظیمات ذهنت رو عوض کن!

معرفی کتاب تنظیمات ذهنت رو عوض کن!

کتاب تنظیمات ذهنت رو عوض کن! نوشتهٔ تی. دی جیکس با موضوع مدیریت ذهن و مثبت‌اندیشی است. این کتاب به وسیلهٔ گروه مترجمان و توسط نشر مسیر سبز رشد منتشر شده است.

درباره کتاب تنظیمات ذهنت رو عوض کن! 

 این کتاب راهکارهایی برای تغییر و مدیریت ذهن به شما ارائه می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تغییرات اساسی را در روش زندگی‌تان ایجاد کنید. شما با هر نرم‌افزاری که کارکنید چیزی به نام تنظیمات پیش‌فرض دارد، این تنظیمات بعضی از فرآیندها را تحت کنترل دارد و اگر از این تنظیمات پیش‌فرض فاصله بگیرید، نرم‌افزار می‌تواند شما را به آن تنظیمات برگرداند و اگر شما این تنظیمات پیش‌فرض را نخواهید، باید آن‌ها را تغییر دهید. بیشتر مردم چون پیش‌فرض‌هایشان تغییر نکرده است، موقعیت آن‌ها هم تغییری نکرده است و می‌بینیم بارها و بارها به تنظیمات پیش‌فرض خود برمی‌گردند.

این کتاب به شما می‌آموزد چگونه ذهن خود را مدیریت کنید. در زندگی شما چیزهایی وجود دارد که باید کنترل شود و شما به‌زودی این قضیه را می‌فهمید. شما باید قدرت ذهن خود را کنترل و مدیریت کنید و اگر مواظب نباشید قدرت به حدی آلوده‌کننده است که شما را به فساد می‌کشاند. تی. دی جیکس در این کتاب به شما نشان می‌دهد کاری که انجام می‌دهید ایرادی ندارد، بلکه مشکل تنظیمات پیش‌فرض شماست و شما تا زمانی که تنظیمات پیش‌فرض‌ها را تغییر ندهید، به همان کسی که بوده‌اید برخواهید گشت چون درواقع هیچ‌وقت مسیرتان را تغییر نداده‌اید.

تی. دی جیکس یک کشیش، نویسنده و سخنران آمریکایی است. او در ۹ ژوئن ۱۹۵۷ در ویرجینیای آمریکا متولد شد. سمینارهای او بیشتر انگیزشی و مذهبی است به همین علت او در ایران به سخنران انگیزشی سیاه‌پوست مشهور است. سمینار انگیزشی شجاعت یکی از پرآوازه‌ترین سمینارهای او در ایران است.

خواندن کتاب تنظیمات ذهنت رو عوض کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که به موفقیت و خودیاری علاقه دارند و می‌خواهند ذهنی پویا و خلاق داشته باشند و کسانی که خواهان ذهنی منعطف هستند و می‌خواهند ذهن خود را هوشمندانه بازسازی کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تنظیمات ذهنت رو عوض کن!

بخش مهم برای داشتن ذهن منعطف، استقبال کردن از تغییرات است. کسی که ذهن منعطفی دارد در هر شرایطی تغییرات را می‌پذیرد و سعی می‌کند ذهن خود را با شرایط جدید وفق دهد. در این صورت شما اگر با بحرانی مواجه شوید، می‌توانید به‌راحتی به آن پاسخ درستی بدهید. افرادی که ذهن منعطف دارند زمانی که با وقایع زندگی روبه‌رو می‌شوند از آن به‌عنوان فرصتی استفاده کرده تا جهت مناسبی به زندگی خود دهند اما افرادی که نمی‌توانند با تغییرات خودشان را وفق دهند، در صورت بروز تغییرات ناگهانی نابود شده و شرایط سختی را می‌گذرانند.

تعیین کردن اهداف برای ذهن منعطف

قرار گرفتن در شرایط بحرانی می‌تواند ناراحت‌کننده و ترسناک باشد و بیرون آمدن از آن شرایط بسیار مشکل؛ اما افرادی که ذهن منعطفی دارند می‌توانند با روش‌های واقع‌گرایانه بر این شرایط غلبه کنند و اهدافی بسیار منطقی برای حل مشکلشان پیدا کنند. آن‌ها هنگامی که با مشکلی روبه‌رو می‌شوند یک‌قدم به عقب برمی‌گردند و تصور می‌کنند قبل از این مشکل، شرایطشان چگونه بوده است سپس راه‌حل‌های ممکن را در ذهن تصور می‌کنند تا بتوانند خود را به شرایط قبلی بازگردانند. همین‌طور اگر فردی بتواند در ابتدا هدفش از زندگی را پیدا کند، راحت‌تر می‌تواند ذهن منعطفی داشته باشد. شرکت در فعالیت‌های مثبت و اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند هدف زندگی خود را پیدا کنید و به ذهنی منعطف برسید.

نظرات کاربران

کاربر ۴۰۵۵۵۳۸
۱۴۰۱/۰۱/۲۹

کتابه کلیشه ایی بود و من پیشنهادش نمیکنم من اصلا لذت نبردم از خوندنش و با توجه به نظر کاربران که خیلی تعریف کرده بودن خوندمش و اصلا این همه تعریف نداشت و اینو صرفا برای زمان گذاشتن بقیه کاربران

- بیشتر
قاسم نصیری
۱۴۰۲/۰۲/۲۰

در کل این کتاب برای کسایی طراحی شده که درگیر شناخت های رفتاری ان کسایی که افسردگی دارن و پیش روانشناس میرن در کنارش میتونن از این کتاب استفاده کنن تا مفهوم دقیق حرف روانشناسو بهتر بفهمنن

Zohre Ebrahimi
۱۴۰۰/۱۲/۱۶

این کتاب عالیه. ارزش چند بار خوندنو دارره

Mina Ofogh
۱۴۰۰/۱۲/۱۶

کتاب خوبی بود. من کلیپهای انگیزشیشو زیاد دیدم. کتابش هم همینطور بود.

سید محمد مصطفوی
۱۴۰۲/۰۵/۱۷

این کتاب را خواندم کتاب زیباییست

Mina Rezayi
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

کتاب تاثیر گذاری بود و درمورد انعطاف پذیری ذهن نکات خوبی داشت

Mahsa Salehi
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

من ویدئو های ایشونو میدیدم. یک استاد تمام عیار هستند. خوشحالم که این کتابو خوندم. پیشنهاد میکنم این کتابو برای شروع تغییر در خود مطالعه کنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
اگر مراقب نباشید قدرت به قدری آلوده کننده است که شما را به بی‌راهه می‌کشد.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
از بحث‌وجدل دربارهٔ چیزهای بی‌اهمیت دوری کنید.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
با تمام افراد در صلح باشید. انرژی‌های منفی را از خود دور کنید و به دنبال درگیری با مردم نباشید. از بحث‌وجدل دربارهٔ چیزهای بی‌اهمیت دوری کنید.
Mozhgan

حجم

۱۹٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

حجم

۱۹٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
۷,۷۰۰
۳۰%
تومان