دانلود کتاب صوتی مادربزرگ سلام می‌رساند و می‌گوید متاسف است با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مادربزرگ سلام می‌رساند و می‌گوید متاسف است اثر فردریک بکمن

دانلود و خرید کتاب صوتی مادربزرگ سلام می‌رساند و می‌گوید متاسف است

نویسنده:فردریک بکمن
گوینده:مریم محبوب
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مادربزرگ سلام می‌رساند و می‌گوید متاسف است

مادربزرگ سلام می‌رساند و می گوید متأسف است رمانی جذاب و دلنشین درباره زندگی از فردریک بکمن نویسنده‌ی موفق و پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است. این رمان که رد سال ۲۰۱۳ منتشر شد، در سوئد و آلمان جزء پرخواننده‌ترین رمان‌ها به شمار می‌رود و در سراسر جهان به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. این اثر در سال‌ ۲۰۱۵ نیز نامزد دریافت بهترین کتاب وبسایت گودریدز شد.

درباره کتاب صوتی مادربزرگ سلام می‌رساند و می‌گوید متاسف است

داستان این کتاب در انگلیس رخ می‌دهد. دختر هفت‌ساله‌ای به نام السا که رابطه خیلی نزدیکی با مادربزرگش دارد، شخصیت اصلی این داستان است. السا احساس می‌کند که به عنوان یک دختر ۷ ساله مسئولیت‌های سنگینی در زندگی ‌دارد. از مادربزرگش مراقبت می‌کند، کتاب می‌خواند، مدام به ویکی‌پدیا سر می‌زند و غلط‌های دستوری دیگران را اصلاح می‌کند. او دختری کاملا خاص و متفاوت است. مادربزرگ السا، زنی هفتاد و هفت ساله است که او نیز کاملا متفاوت است و از دید دیگران یک دیوانه تمام عیار است. در طول داستان مادربزرگ، السا را وارد ماجراجویی‌های جدیدی می‌کند... 

شب‌ها او به همراه مادربزرگش که روحیه‌ای کودکانه دارد و تقریبا به هیچ اصولی پایبند نیست، به سرزمین «تقریبا بیداری» می‌رود! سرزمینی که از داستان‌های مادربزرگ خلق شده‌اند و حاصل تخیل آن دو هستند. مادربزرگ هفتادوهفت ساله فردی بسیار خلاق و بانمک است. او نوه‌اش را وارد دنیایی از خیال می‌کند و به او یاد می‌دهد که چگونه از خودش محافظت کند و از پس مشکلات بربیاید. 

السا در همنشینی با مادربزرگ متوجه می‌شود «متفاوت بودن» به هیچ وجه چیز بدی نیست. آن دو تقریبا با همه‌ی آدم‌های دیگر فرق دارند و مهم‌ترین نکته این است که تنها آد‌م‌های متفاوت از پس تغییر دنیا برمی‌آیند. وقتی که مادربزرگ السا می‌میرد، او بسیار غمگین و از دست مادربزرگش عصبانی می‌شود. اما مادربزرگ چند مسئولیت و نقشه‌ی گنج برای السا به جا گذاشته که او باید به دنبال آن‌ها برود. ادامه‌ی ماجرا باعث جدا شدن السا از دنیای خیالی می‌شود و باعث می‌شود که او نگاهی تازه و جدی‌تر به اطراف خود بیاندازد؛ به همسایه‌ها و خانواده‌اش نزدیک‌تر شود و مشکلات و دردهای واقعی را بشناسد.

کتاب مادربزرگ سلام می‌رساند و می‌گوید متاسف است داستانی شگفت‌انگیز و پرماجرا در مورد زندگی کردن و مردن است. مهم‌ترین ویژگی داستان مادربزرگ سلام می‌رساند و می‌گوید متاسف است، ایجاد روحیه‌ی «متفاوت بودن» است؛ داشتن نوعی جسارت و آزادی برای انتخاب موضوعات و کنش‌هایی که شاید برای دیگران احمقانه و دیوانه‌وار به نظر برسد. در واقع متفاوت بودن؛ جادویی است که می‌تواند همه‌چیز را نجات دهد.

 شنیدن کتاب مادربزرگ سلام می‌رساند و می‌گوید متاسف است را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به تمام کودکان و بزرگسالان پیشنهاد می‌کنیم. آن‌هایی که افسانه‌های پادشاهان، دیو و پری‌ها، بستنی‌ها و گنج‌های جادویی را دوست دارند و لذت شنیدن داستان‌های شیرین را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنند. 

درباره فردریک بکمن:

کارل فردریک بکمن نویسنده و وبلاگ‌نویس سوئدی‌ست که در دوم ژانویه ۱۹۸۱ در استکهلم به دنیا آمده است. پیش‌ترها شهرت بکمن در سوئد به‌خاطر وبلاگ‌نویسی بود. او برای روزنامه‌های مختلف مقاله می‌نوشت و همکاری‌اش را با مجله مترو هم شروع کرد.

در سال ۲۰۱۲ کتاب مردی به نام اوه را نوشت که همان سال بیش از ۶۰۰ هزار نسخه از آن فروش رفت. این کتاب در حال حاضر به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده، رتبه اول پرفروش‌های سوئد و نیویورک تایمز را از آن خود کرده و فیلم برگرفته از کتاب با همین نام در ۲۰۱۶ در سینماهای جهان اکران شد. ترجمه فارسی رمان مردی به نام اوه توسط نشرنون، تندیس و چشمه منتشرشده‌است که در ایران نیز با استقبال زیادی روبرو شده‌است. او با همسر ایرانی خود دو فرزندش ساکن سوئد است. از آثار دیگر او می‌توان به تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند، بریت ماری اینجا بود و شهر خرس‌ها اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس فردریک بکمن
فردریک بکمن

فردریک بکمن نویسنده، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس مشهور سوئدی است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان موفق‌ترین نویسنده‌ی سوئد انتخاب شد و اغلب افراد نام او را به واسطه‌ی رمان مشهور و اثرگذارش، مردی به نام اوه شنیده‌اند. اگرچه بکمن امروزه به عنوان یکی از مشهورترین نویسندگان سوئدی شناخته شده است، با این حال مسیری که او در این راستا طی کرد مسیری پرپیچ‌وخم، قابل تامل و خواندنی است.

نظرات کاربران

پناه آورده به کتاب از پایان نامه
۱۴۰۱/۰۱/۱۶

کتابی بود که مسائل واقعی رو به صورت داستان های تخیلی از زبان مادربزرگ روایت میکرد.در مورد تفاوت داشتن و توجه به اینکه متفاوت بودن یک برتریه نه ضعف. راستش کتاب خوبی بود اما نه خیلی خاص.طوری که با سرعت ۳

- بیشتر
alefzed
۱۴۰۱/۰۷/۰۴

کتاب خوب اما اضافی طولانی!! کتابی که به یک بار خوندنش می ارزه دوباره میرم سراغش؟خب نه! اینم بگم خوانش کم نظیر و فوق‌العاده بود👌 ترجمه متوسط رو ب پایین جملات باحال کتابو میزارم خودتون تصمیم بگیرین میخونیدش یا نه: *خاص بودن بهترین روش متفاوت بودنه *اگه

- بیشتر
shetab
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

این کتاب میتونه در عین واقعی و ملموس بیان کردن موقعیت ها و شخصیت ها، کودکان رو به شکل مناسبی با حقایق زندگی مواجه کنه که اگر در اون شرایط قرار گرفتن دچار مشکلات سخت نشوند

آدینه
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

گویندگی خانم محبوب عالیه👏👏👏

s.h
۱۳۹۹/۱۱/۲۵

عالی بود... همین

Fatemeh Eftekhari
۱۴۰۱/۰۱/۲۸

گویندگی عالیه داستان جذابی داره از نحوه ی نگارش و ترجمه کتاب خوشم اومد.

Parham Tavakkoli
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

من از شنیدن این کتاب لذت بردم

مرضیه
۱۴۰۱/۰۶/۲۹

قلم خیلی خوبی داره. داستان پیچیده است. و وقایع اصلا قابل پیش بینی نیست. پایان بندی عالی. مسائل روز دنیا رو به قشنگ ترین و لطیف ترین زبان مطرح می کنه. برای نوجوانان هم می تونه جالب باشه. صدا و

- بیشتر

زمان

۱۹ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۷۹۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۷۹۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان