دانلود و خرید کتاب بابا لنگ‌دراز جین وبستر ترجمه میمنت دانا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بابا لنگ‌دراز اثر جین  وبستر

کتاب بابا لنگ‌دراز

نویسنده:جین وبستر
امتیاز:
۳.۴از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بابا لنگ‌دراز

کتاب بابا لنگ‌دراز مشهورترین اثر جین وبستر(۱۸۷۶-۱۹۱۶) نویسنده آمریکایی است. او سبکی ساده و روان داشت و دیدگاه‌های اجتماعی و سیاسی خود را در نوشته‌هایش مطرح می‌کرد. این کتاب در ایران به دلیل انیمیشین مشهوری که از آن پخش می‌شد بسیار شناخته شده است. بابا لنگ دراز را میمنت دانا ترجمه کرده است.

درباره کتاب بابا لنگ دراز

از خصوصیات سبک جین وبستر این است که مخاطبانش در محدوده سنی خاصی قرار نمی‌گیرند. از این دیدگاه شیوه نگارش جین وبستر بسیار شبیه مارک تواین است. یکی از دلایل این تاثیرپذیری، خویشاوندی مادر جین با مارک تواین و علاقه‌مندی و مطالعه زیاد آثار وی در نوجوانی است. بابا لنگ‌دراز موفق‌ترین کتاب وبستر است. بابا لنگ‌دراز یک رمان نامه‌نگارانه دنباله‌دار است که ماجراهای قهرمانش را که یک دختر جوان به نام جودی ابوت است، در سال‌های تحصیل در کالج روایت می‌کند. جودی برای یک مرد ثروتمند و خیّر که تا به حال او را ندیده است نامه می‌نویسد. موضوع این کتاب برمی‌گردد به حضور موفق خانم‌ها در جامعه‌ی کاری و حق رای داشتن‌شان در انتخاب‌های گوناگون. این کتاب کودک را با خود همراه می‌کند.

خواندن کتاب بابا لنگ دراز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس جین  وبستر
جین وبستر

جین وبستر خالق رمان معروف بابا لنگ ‌دراز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی بود. او که از خویشاوندان مارک تواین به شمار می‌‎رفت، خصوصیات سبک او را در نوشته‌های خودش نیز بازتاب داد. توجه به مسائل زنان، فقر و کودکان از جمله موضوعاتی است که وبستر در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظرات کاربران

fahime
۱۳۹۹/۰۸/۱۱

جذاب و خاطره انگیز

YASI
۱۳۹۹/۰۵/۳۰

مانند فیلمش جذاب است

Maria barati
۱۴۰۰/۰۱/۰۷

جودی دختری پر از انرژی و آرزو.شخصیت مورد علاقه دوران کودکیم.با خوندن کتابش خیلی حس و حال خوب گرفتم.کارتونشم حتما ببینید😍

TAHA
۱۴۰۰/۰۷/۰۲

بیشوعور

miri
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

مهشره واقعا نمیشه توضیح داد عالی حتما بخونین ، درباره دختری به نام جروشا ابوت من این کتاب رو از نشر افق خوندم و خیلی لذت بردم من کلا از خانواده آلیس خوم میاد آلیس جین وبستر معروف به جین

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان