دانلود کتاب صوتی حذف مرگ با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حذف مرگ اثر سام پرنیا

دانلود و خرید کتاب صوتی حذف مرگ

معرفی کتاب صوتی حذف مرگ

کتاب صوتی حذف مرگ، نوشته سام پرنیا و جاش یانگ به علمی می‌پردازد  که مرزهای میان مرگ و زندگی را از نو ترسیم می‌کند این کتاب شما را  شگفت‌زده خواهد کرد و باورهای قدیمی در مورد مرگ و زندگی را زیر سوال خواهد برد.

درباره کتاب حذف مرگ

مرگ طی تاریخ بشریت، همواره اوج ناامیدی و نهایت شکست انسان بوده است. ولی پیشرفت‌های علمی اخیر، تحولی اساسی در ادراک ما از مرگ ایجاد کرده است، که برداشت قطعی و نهایی ما از آن را به زیر سوال برده و به دنبال آن، بسیاری از دیدگاه‌های ریشه‌دارمان درباره‌ی مرگ را کهنه و منسوخ ساخته است. در واقع، هر کجا موضوع مرگ مطرح است، دو تحول عمده آغاز شده است. یکی در زمینه‌ی دستاوردها و دیگری در زمینه‌ی ادراک. خلاصه اینکه علوم پزشکی پیامدهایی را که پیش از این غیر قابل تصور بود، به مسائلی کاملاً باور نکردنی تبدیل کرده است. ما به زودی خواهیم توانست مردم را از چنگال مرگ و حتی بعد از وقوع مرگ، نجات دهیم. پرنیا و همکارانش در مسیر یافتن راه‌هایی جدید برای نجات زندگی؛ ناخودآگاه مسئله‌ی آخرت را از قلمروی باورهای مذهبی خارج و وارد قلمروی علم کردند. شکست مرگ ماجرایی است که تحقیقات موثق در مورد آن انجام شده و به دقت ارائه شده است.

این کتاب دنیای شما را تغییر خواهد داد.

شنیدن کتاب حذف مرگ را به چه کسانی پیشنهاد یم‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مسائل مربوط به مرگ و رهایی از آن پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

Adel Gholipoor
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

کتابی ارزنده که به ویژه همه کارکنان بهداشتی و درمانی باید دستکم یک بار مرور کنند.حتی بخشهایی از آن قابلیت تدریس در دانشگاههای علوم پزشکی و پرستاری را دارد. گذشته از تکرارهای ملال آور متن ، ترجمه خوب و صدای

- بیشتر

زمان

۱۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۳۸۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۳۸۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۳,۵۰۰
تومان