دانلود و خرید کتاب خندیدن با لبان زخمی احمد مطر ترجمه عبدالرضا رضایی‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خندیدن با لبان زخمی اثر احمد مطر

کتاب خندیدن با لبان زخمی

معرفی کتاب خندیدن با لبان زخمی

خندیدن با لبان زخمی مجموعه اشعار احمد مطر، شاعر مشهور و منتقد عراقی است. این اثر گزیده‌ای از «لافتات هفتگانه»، «دیوان الساعه»، «العشاء الاخیر» و «انا المشنوق اعلاه» این شاعر است که در انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است.

انتشارات روایت فتح که در زمینه چاپ کتاب‌های دفاع مقدس، خاطرات شهدا و ادبیات پایداری فعالیت‌های گسترده‌ای دارد، از زیرمجموعه‌های بنیاد فرهنگی روایت فتح است. بنیاد فرهنگی روایت فتح متولی جشنواره‌های بین‌المللی فیلم مقاومت، جشنواره تئاتر مقاومت، جشنواره هنر مقاومت است و در حوزه‌های تئاتر و هنرهای نمایشی، مستند، سینما، هنرهای تجسمی، ادبیات و رسانه فعالیت دارد.

 درباره احمد مطر

 احمد مطر lمتولد ۱۹۵۰ بصره، شاعری سیاسی و اجتماعی سرا است که از چهارده سالگی سرودن را آغاز کرد. او در هیچکدام از اشعارش تغزل صرف ندارد. 

احمد مطر در طول سه دهه با تمرکز بر نوعی شعرسیاسی ویژه با بن‌مایه‌های شیعی و بهره مدام از فرهنگ نامیرا و زایای نهج البالغه و عاشورا، در پهنه ی شعر معاصر عرب به شاعری متفرد، تأثیرگذار و در یادماندنی بدل شده است.

هر شعر احمد مطر نارنجكی است از جنس واژه و احساس، در دست شاعری که از جانش می‌گذرد و چشم در چشم سلاطين و حاكمان عرب می‌دوزد و در چشم‌اندازی از خشم و لبخند - به زيبايی و شاعرانگی - خرمن هستی آنان را به آتش می‌کشد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان