دانلود و خرید کتاب حرکت در سکون رایان هالیدی ترجمه امیرحسین رزاق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حرکت در سکون اثر رایان هالیدی

کتاب حرکت در سکون

معرفی کتاب حرکت در سکون

کتاب حرکت در سکون نوشته رایان هالیدی است که با ترجمه امیرحسین رزاق منتشر شده است. قدرت رسیدن به تمرکز، آیا این چیزی نیست که همه ما آرزویش را داریم؟ چه نظمی! چه تمرکزی! توانایی بی‌اعتنایی به فضای بیرونی و دستیابی به تمام قابلیت‌ها در هر زمان و مکان فارغ از سختی‌ها. شگفت‌انگیز نیست؟ چه چیزها که می‌توانیم به دست آوریم! چقدر خوشبخت‌تر خواهیم بود!

درباره کتاب حرکت در سکون

در ذهنمان دعوت آرامش با ملایمت و نرمی به گوش می‌رسد. اما دنیای مدرن این‌گونه نیست.

علاوه بر قیل‌وقال و ترق‌ترق و دسیسه‌ها و رقابت‌های تنگاتنگی که برای شهروندان زمان سنکا عادی به شمار می‌رفت، ما با صدای بوق ماشین، استریو، زنگ موبایل، اعلانات شبکه‌های اجتماعی، اره برقی، و هواپیما هم سروکار داریم.

مشکلات شخصی و حرفه‌ای ما به یک اندازه طاقت‌فرسا هستند. رقبا با قلدری راه خود را در صنعت باز می‌کنند. ایمیل‌هایمان و کپه‌های کاغذ روی میزهای کارمان تلنبار شده‌اند. همیشه دردسترسیم و این یعنی آخرین اخبار و بگومگوها هیچ‌وقت از ما دور نیستند. اخبار روی صفحات نمایش بی‌شمارمان با بحرانی پشت بحران دیگر بر سرمان فرود می‌آیند. کار طاقت‌فرسا، که ظاهراً هرگز تمامی ندارد، مأیوسمان می‌کند. پرخوری می‌کنیم اما دچار سوءتغذیه‌ایم. بیش از حد برانگیخته‌ایم، پرمشغله، و تنها.

این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه ذهنتان را ساکت کنید و به یک آرامش نسبی برسید و بتوانید زندگی را ادامه دهید.

خواندن کتاب حرکت در سکون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند با آرامش بیشتری زندگی کنند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب حرکت در سکون

تمام دنیا طی چند ساعت تغییر کرد. در فاصلهٔ کوتاهی که جان اف. کندی در ۱۵ اکتبر ۱۹۶۵ به رختخواب رفت و صبح روز بعد بیدار شد.

زمانی که رئیس‌جمهور به خواب رفت، سازمان سیا پایگاه‌های در حال ساخت برای موشک‌های بالستیک هسته‌ای میان‌برد و دوربرد شوروی را در جزیرهٔ کوبا شناسایی کرد که تنها نود مایل با خاک امریکا فاصله داشت. همان طور که کندی در روزهای بعد به مردم بهت‌زدهٔ امریکا گفت، «هرکدام از این موشک‌ها قابلیت حمله به واشنگتن، کانال پاناما، دماغهٔ کاناورال، مکزیکو سیتی، و یا هر شهر دیگری در جنوب شرق ایالات‌متحده، امریکای مرکزی، و کارائیب را دارند.»

هنگامی که کندی اولین گزارش‌های رسمی پدیده‌ای را دریافت کرد که اکنون آن را بحران موشکی کوبا ـ یا «سیزده روز» ـ می‌خوانیم، فقط توانست خطرات مهیبش را در نظر بیاورد. پیش‌بینی می‌شد قریب به هفتاد میلیون نفر در اولین درگیری‌ها بین ایالات‌متحده و روسیه کشته شوند. اما این فقط یک حدس بود. درواقع، هیچ‌کس نمی‌دانست جنگ هسته‌ای تا چه حد می‌تواند وحشتناک باشد.

نظرات کاربران

مها؛ فرزند ماه
۱۴۰۰/۰۲/۰۴

متوجه ارتباط زیرکانه اسم کتاب و طراحی جلد شدین؟ وقتی صفحه بالا و پایین بشه، خطای دید باعث میشه کتاب در عین سکون، متحرک بنظر برسه :)) پ.ن: تصویر جلد تغییر کرد.

اعظم مجیدی
۱۳۹۹/۰۷/۱۷

کتابی است برای خودشناسی و آرامش، پیشنهاد می کنم مطالعه نمایید.

hamex
۱۳۹۹/۰۶/۲۱

نام این کتاب Stillness is the key است. چرا اینطوری نامگذاری شده؟ ترجمه تحت اللفظی‌ش میشه سکوت (آرامش) کلید است.

کتاب باز
۱۳۹۹/۰۹/۳۰

لطفا ارزونش کنید

Freeman
۱۴۰۰/۰۶/۲۱

کتاب خوب و کاربردی هست و به نظرم هر کسی فارغ از طرزفکر و سبک زندگی‌ش می‌ارزه این کتاب رو بخونه تا با عمل به دستورالعمل‌های کتاب کمی به آرامش برسه و زندگی سعادتمندانه‌تری داشته باشه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان