دانلود و خرید کتاب آن یک چیز گری کلر ترجمه حسین خدادادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آن یک چیز اثر گری کلر

کتاب آن یک چیز

ویراستار:سعید یاراحمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آن یک چیز

آن یک چیز نوشته گَری کِلِر و جِی پاپاسان است. نویسندگان در این کتاب از حقیقت شگفت‌انگیز ساده‌ای که در پس ِ نتایج فوق‌العاده قرار دارد حرف می‌زنند.

درباره کتاب آن یک چیز

گَری کِلِر در کتابِ آن یک چیز: حقیقت ساده‌ی شگفت‌انگیز در پسِ نتایج فوق‌العاده؛ آن یک چیزی که به فرد انگیزه می‌دهد را بررسی کرده و با انجامِ اقداماتِ هدفمند برای دستیابی به آن هدف، فرمول‌های ساده‌ای را توضیح می‌دهد. کتابِ آن یک چیز، یک کتاب راهگشا است که به افراد می‌آموزد چطور آن یک چیز را در زندگیِ خودشان پیدا کنند تا آن‌ها نیز به موفقیت‌های چشمگیرِ اینچنینی دست بیابند.

پس از این‌که آن یک چیز تشخیص داده شد، تمرکز کردن بر یک هدفِ واحد، تاثیرِ دومینوواری را خواهد داشت که در آن، موفقیتِ نهایی بسیار مهم‌تر از جایی است که فرد از آنجا شروع کرده است. در داستان‌ تمام موفقیت‌های بزرگ، می‌توان ردِ پای آن یک چیز را پیدا کرد. کلیدِ اصلی این است که مشخص شود "آن یک چیز" چیست و آن را با تمام وجود و با تمرکزی قاطع، دنبال کنید.

زمانی که ما آن یک چیزمان را پیدا کنیم، هدف‌مان را نیز پیدا خواهیم کرد، اما بدونِ اولویت نمی‌توانیم اقداماتِ لازم برای دستیابی به آن را انجام دهیم. پس از این‌که هدف و اولویت را شناسایی کردیم، سودآوریِ ما به اوجِ خود خواهد رسید و نتایجِ شگفت‌انگیزی را تجربه خواهیم کرد. سه راهکار برای تمرکز روی هدف: (۱) تخصیصِ زمان، (۲) اتخاذ یک طرز فکر ِمبتنی بر مهارت، و (۳) پذیرش مسئولیتِ پیامدها چه خوب و چه بد.

کلیدِ دستیابی به نتایجِ استثنائی این است که فکرتان را کاملا متمرکز کنید و تا حدِ امکان آن را معطوف به یک موضوعِ مشخص کنید. با درکی درست و آشکار از این‌که چه چیزی برای موفقیت لازم است، اولویت‌بندی و هدف منجر به سودآوری می‌شود.

اگر ما بتوانیم آن چیزِ مهم را در زندگی‌مان کشف کنیم و فکر و انرژی‌مان را برای دستیابی به آن هدفِ واحد معطوف کنیم، نتایجِ عالی و شگفت‌انگیزی را تجربه خواهیم کرد.

خواندن کتاب آن یک چیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت و خودیاری علاقه داریدخواندن کتاب آن یک چیز را به شما پیشنهاد می‌کنیم

 درباره نویسندگان کتاب آن یک چیز

گری کلر که از سوی مؤسسه ارنست‌اند یانگ به‌عنوان کارآفرین سال انتخاب شده و از سوی مجلهٔ اینک نیز به‌عنوان یکی از کارآفرینان برتر سال انتخاب شده است، از جمله اثربخش‌ترین رهبران صنعت مشاور املاک محسوب می‌شود. او همچنین با نوشتن سه کتاب پرفروش به بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان راه موفقیت را نشان داده است: مشاور املاک میلیونر، سرمایه‌گذار املاک میلیونر و تغییر: مشاورین برجستهٔ املاک چگونه دشواری‌ها را آسان می‌کنند. هر چه باشد، کتاب یک روش تدریس است که البته حضار کلاسش را پایانی نیست. گری به‌عنوان مربی کسب‌وکار و تمرین‌دهندهٔ کشوری، به افراد بی‌شماری کمک کرده است تا از راه مقید کردن تمرکزشان به چیزهای مهم‌تر و توجه خاص به یک چیزشان، به نتایج فوق‌العاده دست یابند.

و اما گری معتقد است و کسانی هم که او را از نزدیک می‌شناسند تأیید می‌کنند بزرگ‌ترین دستاورد او در زندگی عبارت از زندگی خانوادگی‌اش با همسرش ماری و پسرشان جان است.

جی پاپاسان سرویراستار و معاون انتشارات شرکت املاک کلر ویلیامز و رئیس انتشارات رلک است. از نظر کاری، یک چیز او نوشتن است. وقتی به مدرسهٔ راهنمایی می‌رفت کوشید اولین کتابش را دربارهٔ یک دستگاه تایپ برقی بنویسد و دلباختهٔ این کار شد. دست کم یکی از معلمان گفت نوشتهٔ او امیدوارکننده است و یکی از مقالاتش را به دیگر معلم‌ها هم داد.

وقتی جی به دانشگاه می‌رفت برای اینکه خرجش را درآورد در یک کتاب‌فروشی کار می‌کرد. او مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشدش را در زمینهٔ نویسندگی گرفته است. پس از دانش‌آموختگی، شغلی در صنعت نشر پیدا کرد. وقتی در نیویورک در هارپرکالینز کار می‌کرد در کتب پرفروشی مثل بدن برای زندگی نوشتهٔ بیل فیلیپس و هدف را انتخاب کن۶۶ نوشتهٔ میا هام مشارکت داشت. اخیراً و طی ده سالی که با گری همکاری داشته است، به طور مشترک چندین کتاب پرفروش و موفق را نوشته است، از جمله سری کتاب‌های مشاور املاک میلیونر.

جی عاشق ارائه کردن افکارش در کتب خود است. وی مرتب سخنرانی و جلسات آموزشی برگزار می‌کند. او یکی از اعضای دانشگاه کلر ویلیامز است.


 بخشی از کتاب آن یک چیز

سال‌ها زندگی‌ام را بر پایهٔ دروغ‌هایی بنا کردم که پیرامون موفقیت رایج بودند و این موضوع زندگی‌ام را تحت شعاع قرار داد.

زمانی که حرفه‌ام را آغاز کردم فکر می‌کردم اهمیت همه چیز با هم برابر است، بنابراین برای اینکه به همهٔ امور بپردازم هم‌زمان کارهای زیادی را شروع کردم. در نهایت خسته و کلافه شدم و گمان کردم که شاید نظم یا ارادهٔ لازم برای کسب موفقیت در من نیست. زندگی‌ام پیوسته از تعادل خارج می‌شد، بنابراین کم‌کم به این نتیجه رسیدم که زندگی بزرگ و موفق داشتن چیز خوبی نیست. وقتی می‌کوشید طوری زندگی کنید که امکان‌پذیر نیست، روحیه‌تان افت می‌کند.

روحیهٔ من افت کرده بود.

در تلاشی برای به سرانجام رساندن همهٔ کارها، شروع به سخت‌تر کار کردن کردم. شاید بگویید راهم را به سمت موفقیت کوتاه می‌کردم. واقعاً هم داشتم همین کار را می‌کردم. فکر می‌کردم لابد زندگی همین است، دندان بر هم ساییدن، مشت گره کردن و عضلات سراسر بدن را منقبض کردن؛ زندگی لابد تحت فشار بودن است. بدن خمیده رو به جلو، نفس حبس شده، تن سفت و بدون آسودگی. فکر می‌کردم تمرکز داشتن و جدی بودن لابد این‌طوری است و این دروغی بود که راستش فکر می‌کردم و می‌خواستم مطابق با آن زندگی کنم. این رویکرد جواب داد، ولی همچنین باعث شد که کارم به بیمارستان بکشد.

همچنین فکر می‌کردم که آدم باید مثل یک آدم موفق حرف بزند، راه برود و حتی لباس بپوشد. این از جمله عقاید شخصی‌ام نبود، فقط می‌خواستم هر راهی را امتحان کنم بلکه موفق شوم، بنابراین این حرف را که «باید طوری رفتار کنین که می‌خواین اون‌طوری بشین» جدی گرفتم. این رویکرد هم بد نبود، اما پس از مدتی که فقط «نقش» آدم موفق را بازی کردم، خسته شدم.

نظرات کاربران

Samane Ashrafi
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

اگر ادمی هستید که خیال می‌کنید هر چقدر دورتون شلوغ‌تر باشه و هدف‌هاتون بیش‌تر و متنوع‌تر باشن میزان احتمال موفقیتتون بالا می‌ره؛ این کتاب از نون شب براتون واجب‌تره! چرا؟ چون با دلیل و مدرک ثابت می‌کنه تمرکز روی یک هدف خاصه

- بیشتر
ر.د.ب
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

از ترجمه عالی این کتاب باید گفت و تشکر کرد. موضوع کتاب هم عالی هست و واقعا کاربردی. حتما یکبار بخونید.

Faze Gian
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

ترجمه خوبی داره مترجم خود ظاهرا حس نیت کتاب رو حس کرده و از جان کتاب رو ترجمه کرده

ARASH
۱۳۹۹/۰۶/۰۲

در خریدنش وسواس زیادی به خرج بدید. ترجمه به نسبت بقیه خیلی بهتره ولی خب محتوایش چندان چنگی به دل نمیزنه هرچند ممکنه بعداً نظرم در موردش تغییر کنه.

IlIA
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

کتاب خوبیه

Sima Abdollahi
۱۴۰۲/۱۲/۲۹

کتاب مفیدی است توصیه میکنم به شماای که به دنبال کم کردن مشغله های زندگی شخصیتون هستید و هدف پیدا کردن آن یک چیز مهم است که بیشترین تاثیر را در زندگی مان می گذارد.

حسین
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

از بهترین کتاب‌های انگیزشی.

Vafamand
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

بسیار زیبا و روان نوشته شده و یه جورایی نقشه راه را به شما نشان میده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۵)
آن‌قدر در مسیری پیش نروید که نتوانید برگردید، یا آن‌قدر برای چیزی زمان نگذارید که وقتی به چیزهای دیگر رو کنید، ببینید همگی از دست رفته‌اند.
ravan
مردم دربارهٔ آینده‌شان تصمیم نمی‌گیرند،‌ دربارهٔ عادات‌شان تصمیم می‌گیرند و این عادات هستند که آیندهٔ آن‌ها را شکل می‌دهند اف.ام. الکساندر
ravan
کافیه هر روز کار کنی تا این زنجیر دراز و درازتر بشه. اگه چندین هفته کار کنی قشنگ شکل زنجیر رو می‌بینی. تنها کاری که باید بکنی اینه که نذاری زنجیر پاره بشه. زنجیر رو پاره نکن».
Orafa
از خلبانان و جراحان توقع داریم موقع انجام کارشان، به هیچ چیز دیگری توجه نکنند. و انتظار داریم چنین افرادی، اگر موقع انجام کار به چیزهای دیگری توجه کنند، تنبیه شوند. از این متخصصین فقط توقع توجه و تمرکز کامل را داریم و هیچ دلیل و بهانه‌ای را نمی‌پذیریم. و با این حال، خودمان بر اساس استاندارد دیگری زندگی می‌کنیم. آیا برای شغل‌مان ارزش قائل نیستیم یا آن را به اندازهٔ کافی جدی نمی‌گیریم؟ چرا باید در حالی که مهم‌ترین کارمان را انجام می‌دهیم، حاضر باشیم هم‌زمان کارهای دیگری هم بکنیم؟ اینکه شغل‌مان جراحی نیست دلیل نمی‌شود تمرکز کمتری برای موفقیت خود یا دیگران خرج کنیم
Samane Ashrafi
«راز جلو افتادن، شروع کردن است. راز شروع کردن این است که کارهای پیچیده‌تان را به قطعات کوچک‌تر و قابل مدیریت تقسیم کنید و سپس از همان اولی شروع کنید».
ravan
اگر مهم‌ترین کار عبارت از انجام مهم‌ترین کار است، چرا باید هم‌زمان کار دیگری هم بکنید؟ این پرسش را جدی بگیرید.
samaneh1983
آدم‌ها به آنچه می‌توانند به دست آورند خیلی خوش‌بین هستند و بنابراین بیشترشان همهٔ جوانب را در نظر نمی‌گیرند.
samaneh1983
«کم کردن تعداد کارها» یعنی اینکه از هر کاری که می‌توانید انجام دهید صرف نظر کنید و فقط همان کاری را بکنید که برای‌تان بهتر است.
samaneh1983
هر جا موفقیت بزرگی نصیبم شده بود، علتش محدود کردن تمرکزم فقط روی یک چیز بود. هر جا موفقیت‌هایم کم و زیاد شده بود، علتش تمرکزم بر امور مختلف بود.
samaneh1983
از نظر تاریخی، تخمین ما از حدودمان همواره خیلی بد بوده است. اما خبر خوب این است که علم حدس و گمان نیست، بلکه هنر پیشرفت است.
Anahid

حجم

۹۱۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۹۱۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان