دانلود و خرید کتاب پسران نیکل کولسون وایتهد ترجمه مهدی احشمه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پسران نیکل اثر کولسون وایتهد

کتاب پسران نیکل

انتشارات:نشر روزگار
امتیاز:
۳.۷از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پسران نیکل

کتاب پسران نیکل نوشته کولسون وایتهد است این کتاب را مهدی احشمه به فارسی ترجمه کرده است. داستانی الهام گرفته از اتفاقاتی که در مدرسه‌ای در فلوریدا رخ داده. پسران نیکل روایتی فراموش نشدنی است که شجاعت وایتهد را به عنوان صدای پیشرو در ادبیات آمریکا تقویت می‌کند.

درباره کتاب پسران نیکل

این کتاب با یک شروع بی‌نظیر آغاز می‌شود. روزی در میان کند و کاو در یک منطقه اطراف مدرسه ناگهان به چند استخوان می‌رسند، دانشجوهای باستان‌شناسی در آن منطقه جسد بیش از ۴۰ نفر را پیدا می‌کنند که بعضی هنوز چاقو در بین استخوان‌های کمرشان است. در این منطقه چه اتفاقی افتاده است؟ این سوالی است که کتاب پسران نیکل به دنبال آن است.

خواندن کتاب پسران نیکل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب پسران نیکل

جودی از پیدا کردن یک استخوان در دل خاک، بسیار هیجان‌زده بود. پروفسور کارمین به او گفته بود که آن یک تکه استخوان توخالی است که احتمالاً متعلق به یک راکون یا حیوان کوچک اندام دیگری می‌باشد. آن گورستان مخفی می‌توانست ارزش‌های او را نمایان کند. جودی آن قبرستان را در پی یافتن نشانه‌ای از یک سلول، پیدا کرده بود. بعد از آن، استادش در پی یافتن یک سری از شواهد از او حمایت کرده بود، آن شواهد عبارت بودند از شکاف‌هایی که روی زمین دیده می‌شد و همچنین استخوان‌های شکسته و یافتن جای خنجر بر پشت قفسه سینهٔ اجساد. اگر بقایای استخوان‌های آن گورستان مشکوک به نظر می‌رسید، اکنون این سوال پیش می‌آمد که چه بر سر آن‌ها آمده است؟

دو روز بعد با کمک سگ‌هایی که اجساد را بو می‌کشیدند، صحت این موضوع تایید شد. قبرهایی که نه صلیبی بالای سرشان بود و نه نامی روی آن‌ها به چشم می‌خورد، تنها استخوان‌هایی در آن‌ها بودند که انتظار می‌کشیدند تا کسی پیدایشان کند.

پروفسور کارمین گفت: «تازه اسمش رو هم گذاشتن مدرسه!» در یک هکتار زمین خاکی چیزهای زیادی را می‌شود پنهان کرد.

یکی از پسرها با کمک بستگانش رسانه‌ها را خبردار کرد. در طول تحقیقات مشخص شد که خیلی از آن دانشجویان در مقطعی با آن پسرها ارتباط داشته‌اند.

پسرها، آن‌ها را به یاد عموهای تندخو و شخصیت‌های سرسخت می‌انداختند، مردانی که ممکن بود مدتی پس از آشنایی، کمی نرم شوند، اما هرگز هستهٔ سخت و خشن خود را از دست نمی‌دادند. 

نظرات کاربران

je suis jay
۱۳۹۹/۰۶/۲۹

من کتاب رو بسیار دوست داشتم. در قیاس با کتاب قبلی ایشون «راه آهن زیرزمینی » بسیار بهتر بهم چسبید.

جواد
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

داستانی واقعی گرچه اسم ها ساختگی بودند اما واقعیت را در تک تک لحظات و ثانیه ها را ترسیم کرده بود. خودم را در نقش الوور قرار دادم که چگونه تازیانه تبعیض نژادی و چنین آپارتاید وحشتناکی در ایالات متحده

- بیشتر
aliasaran
۱۳۹۹/۰۸/۱۳

داستان مدرسه‌ای که ظالمانه کودکان سیاه‌پوست و بی سرپرست را شکنجه می‌کردند. موضوعی که هیچوقت قدیمی نمیشود. نوع روایت داستان به اندازه‌ای جذاب هست که کتاب رو یکی دو روزه تموم کنید. این کتاب توی سایت گود ریدز هم نمره خیلی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
پای یکی از افراد پلیس، سیاستمداران، گربه‌های چاق پولدار و یا یک قاضی در میان بود. خلاصه جمع مادر قحبه‌ها جمع بود. الوود گفت: «اونا مردم رو به تخمشون گرفتن. وقتشه گوششون رو پپیچونیم.»
aliasaran

حجم

۱۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۱۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان